בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

Haste The Day

תביא לאדם כוס מים תחת שמש יוקדת, הוא יגיד לך... מי צריך אותך יש לי פה ברזיה, תביא לאדם מים אחרי שסיים לרוץ הוא יברך אותך, למרות שהברזיה עדיין שם. כאלה אנחנו בובות של צורך ועיתוי.
לפני 4 שנים. 8 בספטמבר 2019 בשעה 21:21

היום הלכתי ברחוב, ויש לי בקרים כאלה.

פשוט תאוות בשרים, אני רוצה להשפריץ לה על הפנים ולהיא ולזאת ויותר מאוחר גם לזאת, שעמדה לייד תחנת האוטובוס,זה נראה סימון של פעם בחיים. מה.. אנחנו כאלו.. גברים. חכמים וטפשים, לא מתפקדים עד שאת הזרע פולטים, מי שלא מודה שיקר :)

מנהל שיח עם עצמי: מספיק עם כל הפיתויים האלה! מספיק עם המלכודים והפאטא מורגנה.

נו... אבל בכל זאת זוכר עם ההיא? היא ממש אהבה, ומה עם הפעם בחניון ההוא באמצע השכונה? וואלה פחדת בהתחלה אההה?...אחרי סיבוב ראשון אמרה שרצת עוד סיבוב היית תמים כמעט נשר לך הזין. וואי איזו מציצה הפעם ההיא בחולון מאחורי הבניין המיועד להריסה, שפריץ כייפי, הן כן רוצות. הן לא מראות. גדול וההיא בטרקים? וואי אני מת עליה! טירקתי עם עצמי כל כך הרבה זמן שגמרתי פחות משניה כל שק אשכים שקל קילו! התלכדות עולמות, תרבויות וטעמים, היה אז אחרי 4 חודשים ללא נשים, צחקתי לה בפנים ממבוכה, והיא התלבשה כמעט העיפה סתירה וברחה, שניה לפני שזה קרה הצלחתי להסביר לה בשפה שלה למה צחקתי, כי גמרתי תוך שניה, צחקתי על עצמי! לא עלייך!

מתעשט ועונה לעצמי: סתום, זה לא הזמן למחשבות.

אני אכבוש אותך כרגיל מיינד תהיה בשקט.

יש הייתי מספיק חזק לשמור על עצמי ולהוביל לחוף מבטחים. איזה מזל יש רק עוד 1435 דק'.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י