שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

וְהַיֶּלֶד הַזֶּה הוּא אֲנִי

תהנו..

אני קצת דיסלקט
אז אם מצאתם שגיאת כתיב ? תכתבו לי ואני אתקן
לפני שנתיים. 20 במרץ 2022 בשעה 22:08

שי היה הראשון שהגיע, הוא הזכיר לי מישהו שפגשתי בירושלים, אבל אחרי כמה דקות התברר שהוא זה לא ההוא. ושהוא מת לזיין אותי אבל לא ממש יכול כי הוא לא על פרפ. מה שהוא לא ידע זה שיש לן גדול מידי כדי להיכנס אלי אז גם אם הוא היה רוצה לא נראה לי שזה היה קורה.

 

אחריו הגיע מישהו שאמר שהוא שכן שלי וגר 2 בלוקים לצידי, מוזר בן 45 שגר עם 2 שותפים אוהב למצוץ ועושה את זה טוב. שלחתי אותי לביתו אחרי שהוא גמר כי ידעתי ששקד בדרך.

 

שקד מאמן כושר בעל גוף של אל יווני, כמה שהוא יפה כך הוא יצא פוץ, שעה וחצי שהוא רושם לי שהוא בדרך (מזל שראיתי סרט במקביל) הוא הגיע ספר על זה שהוא עשה שורות עם חבר והוא לא במוד לסקס, מאמי אז למה הגעת ב 1 וחצי בלילה? 

 

בין יאוש לתקווה הגיעו בני ועמית (נראה לי שכך קוראים להם) זוג ששכנים רחוקים כאלה שאומרים לך 5 דקות אני אצלך ומגיעים אחרי 3 דקות, הם הגיעו מסודרים. 2 ילדים שבאו לקבל סוכריה. אנחנו מדברים כבר הרבה זמן על מפגש משולש אך תמיד פחדתי ממצב שכזה, שונא להרגיש מאויים בגלל רצון עז של גבר לזיין אותי, למרות שאני אוהב לגרום להם לרצות את זה וזה לא קשה ;). 

ואוווווו! היה חלומי ובסוף גם עמית זיין אותי, הוא היה כל כך מופתע שבקשתי ממנו שיזיין אותי, למזלי רגע לפני הוא אמר לי שאני מחליט פה, אז החלטתי להפתיע ולבוא מהמקום הכי לא צפוי. 

 

אמרתי כבר שאני אוהב בולבולים?! 

נשלט וחם​(נשלט) - נשמע מגניב וכיפי אשמח להצטרף בפעם הבאה
לפני שנתיים
Miss Tery​(נשלטת) -
שמחה בשבילך מאמי ❤️
בולבול לשלטון
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י