לפני חודש. יום חמישי, 7 במאי 2026 בשעה 17:16
איך אני בעד יום חמישי הזה.
פשוט מתאים לי לגמרי.
לא שאני עושה משהו מיוחד
רק הגדולים לא בבית
הקטן נרדם מזמן,
ואני סוף סוף נזכרת שגם לי
מותר קצת לנשום.
ויסקי ביד אחת,
שקט נדיר בבית
והוויברטור שעבד שעות נוספות
עד לפני ארבע דקות
כנראה היחיד פה שלקח
את המשמרת ברצינות
כי אני סחוטה עכשיו
איזה תענוג

