סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

abra kadabra

זה שלי.
לא להתערב.

זו לא בהכרח אני, לא להתלהב
לפני 4 שנים. 12 ביוני 2019 בשעה 16:21

״לא מספיק, לא מספיק״
אוף. שיט. לא שוב הם.
לא עכשיו, אני באמצע משהו
״לא מספיק יפה, לא מספיק אמיצה, לא מספיק פתוחה, לא מספיק ברורה, לא מספיק רזה, לא מספיק טובה, לא מספיק נקיה, לא מספיק חמקמקה, לא מספיק מלקקת, לא מספיק מגרגרת, לא מספיק מלטפת, לא מספיק פועלת, לא מספיק עצמאית, לא באמת ילדה, לא מספיק אישה, לא מספיק זונה, לא מספיק מדברת, לא מספיק שותקת, לא מספיק חושבת, לא מספיק מסכנה, לא מספיק בטוחה״
שקר. אל תתני להם להשתלט.
הנה, את יודעת מה לעשות. קחי את הסכין, את רואה את הבליטה בבטן? זה הם. תשייפי שלא יראו. שימי פלסטר לכסות, אוזניות על האוזניים, צאי החוצה וזהו נגמר.

אבן אחת נפלה במעלה ההר, התגלגלה והתנפצה. עשתה רעש מפחיד. בהלה רגעית.
״פסט, פסט, את זוכרת?
טיפשה, פחדנית, מתכחשת, חלשה, נואשת, נזקקת״
הפלסטר כבר לא מכסה, הבליטה שוב שם. פתרון חיצוני לא יעזור.

צריך ניתוח. לפתוח, למצוא, לשאוב, למשוך, לעקור. כמה שזה יכאב, וישאיר גם לרגע חור.

 

אבל אואה, אחרי שנסיים, את תמיד תאהבי את הדמות שבמראה.

Grey / Green - ...I want to reach out and grab ya.
לפני 4 שנים
LUNA and DADDY - ניתוח לא יעזור וחור כבר קיים. חור אפל שאף אחד מבחוץ לא מסוגל לראות או להבין את הגודל שלו וכמה אנרגיה הוא שואב ומעלים לתוכו. חור שחור של לבד בתוך עולם של הרבה אנשים/חברים/מכרים מסביב. חור שחור שאף ניתוח לא באמת מצליח למלא.
הדבר היחיד שמקל זה מישהו חזק ומכיל שמקבל. מקבל אותך ככה, בדיוק כמו שאת. עם כל השריטות והפגמים, עם כל הלא מספיקים שלא נגמרים. מקבל אותך ככה, ילדונת קטנה, חשופה ופגיעה עד אימה. מקבל ועוטף אותך אליו ומשם לוקח אותך בדרך שלו.
לפני 4 שנים
קטינו - ממש לא. ככה היא תפתח יחסי תלות ותהיה בסכנה גדולה במקרה וה"מישהו החזק והמכיל" הזה יחליט לעזוב אותה. אי אפשר להתחמק מהדרך הארוכה לריפוי עצמי ובניית ביטחון ואהבה עצמית שלא תלוייה בדבר.
לפני 4 שנים
LUNA and DADDY - צר לי להעיר אותך מארץ הפיות הטובות.
אנחנו חיות חברתיות, אנחנו ניזונים מהמראה שהחברה מספקת לנו. ריפוי עצמי ובניית ביטחון לגמרי תלוי בפידבק ובמראה שאנשים סביבך שמים לך. לפעמים מה שצריך זה למצוא את האדם המתאים שיאהב ויעריך ויציב לנו מראה עם הזווית הזו, והבטחון והאהבה העצמית יגדלו.
לפני 4 שנים
Skyfall​(שולט) - יפה מאוד (ולא מסתפק בזה רק כי אני קמצן גבולות)
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י