אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

פילפל אדום חריף מתוק

אספר לכם על המתוק וחריף.
אתמול. יום שבת, 27 ביוני 2026 בשעה 12:33

עוד כמה ימים אני אחזור אליה סופית 

כבר לפני תקופה שלחתי אליה חלק מליבי 

בדמות חייל מצטיין ומיוחד 

ועוד חודש עוד חלק שאני מקווה תלך בעקבותיו. 

 

אני כל כך מתגעגעת לאנשים שם.

ומקווה שאצליח שוב לחבור לטובים שבהם. 

 

זה מוזר לכתוב פה על דברים אישיים כל כך 

אבל הרבה פעמים אנשים שאלו אם אני חוזרת 

אז הרגשתי צורך לעדכן. 

 

מקווה ש"תחבק אותי אליה בנשימה חמה"

 

ארצי מולדתי האהובה. 

 

 

לפני חודשיים. יום ראשון, 19 באפריל 2026 בשעה 2:12

(סליחה מראש איש  הייתי חייבת קצת לספר )

לא הייתי בניו יורק 

וזה היה בתוכנית לעשות את זה בקרוב 

ואז שוחחנו פה הוא סיפר שנוסע אני בדיוק הייתי פנויה ולקחתי טיסה הזמנתי מלון תכננתי תוכניות ואמרתי לעצמי שנמצא מתי לשלב איתו בהתאם ללוז שלו. 

הוא בא יומיים אחריי והספקתי בנתיים להסתובב בניו יורק ולא להבין מה יפה בה חוץ מסמים והומלסים ומלא שומן באוכל. 

אבל זו אני יותר אדם של וושינגטון  אבל למה לקדם את המאוחר? 

הוא הגיע לדבריו מתארח איפשהו עם המשפחה  ויבוא למלון שלי  סבבה 

הוא רצה  מלא דברים שאכין ואהיה ומוכנה וכו 

אבל הוא בא בלי כלום למלון שאני משלמת עליו לדברים שאני קניתי הרגשתי קצת ניצול אבל אמרתי לא נורא זה שולט אני צריכה לתת מעצמי וכו וכו. 

הוא הגיע והיה מאוד מאוד גס לא הרבה שיח לא חיבור הרגשתי *ונה (חוץ מהתשלום בסוף)

נרדמנו יחד בבוקר אכל ארוחת בוקר והלך לסידורים שבשלהם הגיע לניו יורק 

אני נהניתי בערב היה משהו טוב בסיטואציה אבל הרגשתי מנוצלת קצת וחיכיתי לבאות 

יצאתי לקנות דברים לחברה השולטים שלי מהבית (הילדים כאילו)

בערב הוא שוב הגיע היה מוזר שוב ראה את השקיות שקניתי ורצה שאביא לו משהו בשביל אישתו 

קלטתי שאני פשוט באתי להיות ארנק שלו ומלון בחינם 

ולא אני לא עשירה.... 

ממש לא 

והוא גם ידע את זה 

הסברתי לו שאני לא יכולה שישאר לישון כי חברות שלי באות והוא הלך ועברתי מלון ודרכינו נפרדו. 

היה נחמד הדינמיקה הפיזית ביננו אבל מעבר היה זוועות. 

ואז נסעתי לוושינגטון 

וזה המקום שהכי אהבתי בטיול מלא אנשים יפים חכמים לבושים יפה ושווצרים 

כמה ימים ואז קצת פילדלפיה ושוב ניו יורק 

קצת מוזיאונים 

קצת תמונות עם אורות 

קצת חברים 

וחזרתי 

לא אהבתי את ניו יורק 

אהבתי את הכפרים מסביב 

את הקניות 

אבל הרעש הרג אותי 

כנראה אני פחות טיפוס של עיר 

והניצול שחוויתי היה נחמד בסהכ 

אבל היה שונה מאוד ממה שתכננתי 

זהו להיום :)

התגעגעתי קצת לכלוב מלא זמן לא הייתי פה 

לפני ארבעה חודשים. יום שני, 16 בפברואר 2026 בשעה 14:35

אחרי הרבה שנים טובות בגולה 

עד שסוף סוף קיבלתי אומץ לנסות פה. 

התחלנו לארוז כדי לחזור 

לא יודעת מה אני חושבת על זה בדיוק 

יש לי עוד כמה חודשים להחליט... 

 

לפני חמישה חודשים. יום שלישי, 20 בינואר 2026 בשעה 21:43

לא היה לי אומץ 

אבל גם לא היתה לי ברירה 

החלטתי לעשות את זה 

תקופה ארוכה שזה בער בי בגוף

ניסיתי לעשות עם עצמי 

הוירטואלי רק גרם לי לתסכול ושנאה עצמית 

אז נכנסתי לאתר מתאים ולאט לאט פיתחתי אומץ 

הספרדית שלי צולעת 

הבטחון שלי באנשים שהם לא מהשבט שלנו עוד יותר צולע 

עד שיום אחד הכרתי אותו הוא היה יהודי ואפילו ידע לאמר שלום בעברית :)

נפגשנו 

פרקנו 

נפרדנו לשלום 

לא היה מי יודע מה מוצלח 

אבל היה 

וזה נתן לנפש שלי עוד קצת נשימה. 

וואו כמה שאני מתגעגעת לארץ. 

לפני כחצי שנה. יום שישי, 7 בנובמבר 2025 בשעה 15:01

לפעמים אני מרשה לעצמי לא לחשוב 

פשוט לעשות להרגיש להתגעגע 

להיות נשלטת זה דבר שעושה כזו שלווה. 

חבל שצריך שלווה כדי להצליח להיות נשלטת 

אחרת זו הייתה יכולה להיות תרופה כל כך טובה לחוסר שלווה. 

 

שבת שלום! 

לפני כחצי שנה. יום שבת, 27 בספטמבר 2025 בשעה 15:31

חשבתי שלא אבוא לפה יותר 

החיים היכו בי במקום הכי כואב בעולם 

ואני במלחמת קיום אישית 

חשבתי שלא אבוא לפה יותר 

כי אין כח לכלום כשנלחמים על קיום 

אבל באתי הכל ממש דומה 

מוזר שבאתי 

 

לפני כחצי שנה. יום שלישי, 2 בספטמבר 2025 בשעה 16:00

כמשעמם מדי

כשעצוב מדי 

שבא להרביץ למישהו

שבא שמישהו ירביץ לנו

לפני כחצי שנה. יום רביעי, 9 ביולי 2025 בשעה 2:56

בחורה עם תחת יפה =עם בע' מילת שקישור לשייכות. 

אם יש לה תחת= אם בא' מילת התניה. )מלש תנאי)

שתי ילדות 

שני ילדים 

ואין צורך לשים י בכל מקום. 

להלן מילים שנכתבו לי עם הפירוש שלהן בעברית:

איפא את גרה?= איפא זה כלי מתקופת התלמוד 

איפה אני גרה? = במקסיקו 

אימה שלך נולדה בישראל? = כן הפחד שלי נולד בישראל. אימה זה פחד, אמא כותבים אמא

 

ועוד כלל חשוב:

בבניין פעל בעתיד יש א'

אני אלמד 

אני אשן 

אני אשאל 

אני אזיין אותך 

אני אפנק אותך 

אני אהרוג אותך 

 

טעויות הקלדה זה סבבה לגמרי כולם טועים 

שגיאות כתיב במיוחד בבלוגים זה מטריד. 

 

עד כאן שיעור עברית 

ממני הגולה במרחקים 

שכל מה שרוצה זה קצת לשמוע עברית תקנית 

 

לפני כחצי שנה. יום ראשון, 29 ביוני 2025 בשעה 23:45

אז במסגרת חיפושי אחר נופש משפחתי 

צדה את עיני ידיעה מענינת על חופשת בדסמ מושלמת 

והכפר וואו 

כפר נודיסטי 

עירום מלא 

סקס 

ומועדוני בדסמ 

 

הילדים פחות זרמו 

חחחח

לפני כחצי שנה. יום ראשון, 29 ביוני 2025 בשעה 20:25

אז מאוד מאוד כאב לי מהמכה שמסופר עליה קצת קודם. 

וגם החיים שלי נכנסו למן מערבולת לא פשוטה בגלל הרבה גורמים. 

וטיפול משמעותי שמעורר שדים קשים. 

הכל יחד השאיר אותי עם חוסר חשק 

ומאחת שמאוננת פעמיים ביום...

לאחת שלא אוננה כבר שבועיים.

היום חבר אמר שזה כבר גובל במחדל וחוסר בריאות. 

אז שלחתי את הילדים לאנשהו 

ואת "הלא דואג לרווחתי" לעוד אנשהו. 

ופתחתי פורנו 

ואוננתי 

סתם ככה 

לא יודעת אם זה הכי כיף 

לא נראה לי 

אבל זה היה בריא 

וזה מה שחשוב. 

 

ועכשיו אני במיטה 

רטובה

מנסה לעשות שוב 

את התרופה הזו.