לפני חודשיים. יום ראשון, 19 באפריל 2026 בשעה 2:12
(סליחה מראש איש הייתי חייבת קצת לספר )
לא הייתי בניו יורק
וזה היה בתוכנית לעשות את זה בקרוב
ואז שוחחנו פה הוא סיפר שנוסע אני בדיוק הייתי פנויה ולקחתי טיסה הזמנתי מלון תכננתי תוכניות ואמרתי לעצמי שנמצא מתי לשלב איתו בהתאם ללוז שלו.
הוא בא יומיים אחריי והספקתי בנתיים להסתובב בניו יורק ולא להבין מה יפה בה חוץ מסמים והומלסים ומלא שומן באוכל.
אבל זו אני יותר אדם של וושינגטון אבל למה לקדם את המאוחר?
הוא הגיע לדבריו מתארח איפשהו עם המשפחה ויבוא למלון שלי סבבה
הוא רצה מלא דברים שאכין ואהיה ומוכנה וכו
אבל הוא בא בלי כלום למלון שאני משלמת עליו לדברים שאני קניתי הרגשתי קצת ניצול אבל אמרתי לא נורא זה שולט אני צריכה לתת מעצמי וכו וכו.
הוא הגיע והיה מאוד מאוד גס לא הרבה שיח לא חיבור הרגשתי *ונה (חוץ מהתשלום בסוף)
נרדמנו יחד בבוקר אכל ארוחת בוקר והלך לסידורים שבשלהם הגיע לניו יורק
אני נהניתי בערב היה משהו טוב בסיטואציה אבל הרגשתי מנוצלת קצת וחיכיתי לבאות
יצאתי לקנות דברים לחברה השולטים שלי מהבית (הילדים כאילו)
בערב הוא שוב הגיע היה מוזר שוב ראה את השקיות שקניתי ורצה שאביא לו משהו בשביל אישתו
קלטתי שאני פשוט באתי להיות ארנק שלו ומלון בחינם
ולא אני לא עשירה....
ממש לא
והוא גם ידע את זה
הסברתי לו שאני לא יכולה שישאר לישון כי חברות שלי באות והוא הלך ועברתי מלון ודרכינו נפרדו.
היה נחמד הדינמיקה הפיזית ביננו אבל מעבר היה זוועות.
ואז נסעתי לוושינגטון
וזה המקום שהכי אהבתי בטיול מלא אנשים יפים חכמים לבושים יפה ושווצרים
כמה ימים ואז קצת פילדלפיה ושוב ניו יורק
קצת מוזיאונים
קצת תמונות עם אורות
קצת חברים
וחזרתי
לא אהבתי את ניו יורק
אהבתי את הכפרים מסביב
את הקניות
אבל הרעש הרג אותי
כנראה אני פחות טיפוס של עיר
והניצול שחוויתי היה נחמד בסהכ
אבל היה שונה מאוד ממה שתכננתי
זהו להיום :)
התגעגעתי קצת לכלוב מלא זמן לא הייתי פה