בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הפנקס הקטן

רשימות שליטה
לפני 5 שנים. 15 במאי 2019 בשעה 21:37

*1*

את מתעוררת עם חיוך, עיניך עדיין עצומות אך את מרגישה את הלשון שלי מלקקות את כפות רגליך, הזכרונות מהלילה מציפים אותך ואת מחייכת ומתמתחת. השעון המעורר הטבעי שארגנת לעצמך פועל בדיוק בזמן. את מקישה באצבעך ואני עוצר, נעמד על ברכיי ליד מיטתך בתנוחה שקבעת לי. גב מתוח וידיים מאחורי הגב, קשוב וממתין להוראות. את בוחנת אותי רגע קצר, מלטפת את ראשי ומצווה בשקט: קפה.

*2*

כפית אחת גדושה, ללא סוכר, מעט חלב שקדים, כוס גדולה, מעורבב היטב. אני כבר מאולף ומכיר היטב את ריטואל הבוקר ואיך את אוהבת את הקפה שלך..
את כבר ישובה על המיטה כשאני נכנס לחדרך, מוכן להגיש את הקפה בטקסיות. את מודעת לכניסתי ומתעלמת ממני, לא מעיפה מבט לכיוני. את עסוקה בסלולרי שלך.
אני עומד דום, ממתין להתייחסות, פוחד שהקפה יתקרר לך, לאחר זמן שמרגיש כמו נצח את מסיטה את מבטך אליי, אני מבין אותך ללא שתגידי מילה, יורד על ברכיי ומגיש לך את הקפה. המבט שלי מושפל ומנומס, מחכה להוראותיך.
את מסמנת לי לצאת ואומרת, תמתין לי בסלון בתנוחת שרפרף.

*3*

בסלון יש ספה ושולחן קטן, השולחן קצת בצד כדי לאפשר מקום לשרפרף להתמקם בנוחות עבורך.
זו תנוחה קצת קשה, אבל אחרי האימונים הכאב נסבל. את מקפידה על התנוחות וכדי לקצר תהליכים לימדת אותי סט לתנוחות מובחרות, ארצה! למשל, זו תנוחת השתחוות בה המצח מונח על הרצפה והידיים נפרסות קדימה.
השרפרף קצת יותר גבוה, התחת מוגבה והגב בזוית מאפשרת השרפרף יעיל לשימוש רגל אחת או שתיים. כף רגל או שוק, השרפרף נדרש להשאר יציב אך גם לנוע מעט לטובת הנוחות הארגונומיות.
אני שומע את צעדיך לקראתי וממתין לישיבתך המלכותית על הספה ושימושך בי כשרפרף, אך את פוקדת, קום!

(המשך יבוא) 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י