שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 4 שנים. 27 באפריל 2020 בשעה 7:25

"דילדו", היא קוראת לי מהסלון ואני מגיע בזריזות. "תתפשט", הוא פוקדת בצורה קרה וחדה ואני כמובן זורק ממני את הבגדים בזריזות."שלא תעיז לגעת בזין העלוב שלך" היא ממשיכה לפקוד בקול הסמכותי שלה שמסיס אותי, "כן המלכה", אני עונה בקול ברור.

היא עומדת מולי ופותחת את הקשר שמשחרר את הבייבידול וחושף קלות את שדיה הגדולים. אני לא יכול שלא להביט בה ולרצות לגעת. לאט הבד המבריק נוזל ממנה וחושף את כולה. אני רוצה להתנפל עליה, לגעת בה, לנשק כל מ"מ ממנה, ללקק, להתמסר, להכנע אבל מותר רק להסתכל. היא מסתובבת סביבי ואני מהופנט ומסתובב איתה לראות עוד קצת ממנה. היא הולכת לכיוון חדר השינה ואני אחריה כמו צל... התחת הגדול שלה מטריף אותי, הייתי עושה הכל כדי לבלות קצת בין שני ישבניה. 

"אתה כזה דילדו טוב", היא אומרת ומחזיקה לי את הזין "אני אוהבת את הזין הקטן שלך, אוהבת אותך קשה אבל הכי אני אוהבת שהוא רך ופצפון", היא מוסיפה ואני משפיל מבט ולא יודע איפה לקבור את עצמי ומצד שני החרמנות משתוללת.

היא עולה על המיטה ואני עומד מולה. היא מפסקת רגליים וחושפת את מקדשה החלק והמבריק. "היית מת ללקק אותי, נכון, דילדו?!" היא אומרת ואני עושה "כן" עם הראש. "אני יודעת שאתה מכור לכוס שלי ולכל הגוף שלי אבל מתחשק לי להטריף אותך" היא אומרת ומתחילה לגעת בעצמה. יד אחת בין הרגליים והשנייה מלטפת שד. היא מכניסה אצבע עמוק לכוס שלה ומלקקת אותה. היא יודעת שהייתי נותן הכל כדי לטעום אותה אבל כנראה שעדיין לא מגיע לי.

היא אוחזת את השדיים הגדולים שלה עם ידייה מצמידה אותן ומעסה ואני מביט בה ולא יודע מה לעשות עם עצמי. היא מטריפה את עצמה והיא בכלל לא אוהבת לאונן. היא אוהבת שאני מאונן לה כי תכלס זה חלק מהתפקיד שלי ועכשיו היא לקחה את זה ממני. "תביא את הדילדו הגדול", היא פוקדת ואני מיד שולף אותו מהארון ומגיש לה. "מתחשק לי היום זין גדול ועבה, זין של גבר אמיתי ולא דגדגן של סיסי" היא מוסיפה ואני דיי מבין אותה ולא יכול להוריד ממנה את העיניים כשהדילדו מחליק לתוכה ומרחיב אותה. 

היא מזיינת את עצמה עמוק וחזק עם הדילדו ואני מרגיש כמו ילד קטן ולא כמו גבר... היא גונחת ואני יכול רק לבלוע את הריר שנוזל ממני. "למאהב שלי היה זין כזה גדול, הוא זיין אותי כלכך טוב, אני מתגעגעת אליו" היא אומרת וגומרת בזעקה גדולה. הדילדו עמוק בתוכה והיא מסדירה את הנשימה ואני רוצה לחבק אותה כמו תמיד אחרי שהיא גומרת אבל היא לא אמרה שמותר, אז עדיף להישאר במקום.

היא שולפת את הדילדו ממנה והכוס שלה פעור מולי. לא זוכר שראיתי אותה פתוחה ככה. היא מרטיבה אצבע במיצים שלה ומלקקת "אתה בטח רוצה גם, נכון דילדו?!", "כן, המלכה", אני עונה בגמגום והיא מסמנת לי לבוא. אני מתקרב אליה והיא והיא מכניסה יד עמוק לכוס שלה ונותנת לי להריח. אני מסניף אותה כמו נרקומן ומת לטעום כבר. היא מלטפת לי את הפנים, מורחת את המיצים שלה עליי וזה מטריף אותי כלכך.

"היית דילדו ממושמע אז מגיע לך לטעום אותי" היא אומרת וכולי התרגשות, כמו ילד שקיבל ממתק. היא מחדירה לעצמה את הדילדו, מוציאה ומגישה לי אותו "אם אתה רוצה לטעום אותי, אתה צריך למצוץ, גם ככה אתה מת למצוץ זין אז כדאי שתתחיל להתאמן". אני לא מגיב, רק לוקח את הדילדו ומתחיל ללקק. קודם את הכיפה ואח"כ לכל אורכו. מרגיש כלכך עלוב ומושפל ללקק את הדילדו מולה כשגבר אמיתי היה כבר מזיין לה את הצורה. "תראה לי איך אתה רוצה למצוץ זין", היא מאתגרת ואני מכניס אותו לפה ויונק ברשלנות של מוצץ זרגים חובבן. היא מכניסה לי אותו לפה ומסתכלת לי עמוק בעיניים. "תתמסר לזין שלי, דילדו", היא ממשיכה להטריף אותי ואני כמעט נחנק מהדילדו אבל לא מסוגל להפסיק.

היא שולפת את הדילדו מהפה שלי, אני מסדיר את הנשימה ומביט בה במבט אומלל שרוצה עוד. "אתה כזה סיסי מוצץ ורעב לזין", היא מעודדת אותי בזמן שמרטיבה את הדילדו במיצי הגמירה שלה ומגישה לי קרוב לפה. "תראה לי כמה אתה אוהב את הזין שלי", היא אומרת ומחייכת אליי ואני מנשק את הדילדו ויונק אותו בהתמסרות. אני מתבייש כלכך ועוצם את העיניים חזק אבל לא יכול להפסיק למצוץ את הדילדו ולטעום אותה דרכו. 

היא מחזיקה לי את הזין ביד רטובה מהגמירה שלה "אני מתחילה לספור, דילדו, אל תאכזב אותי", היא לוחשת ומתחילה לאונן לי... 10, 9, 8... ב 7 אני מתפוצץ כמו הר געש... "כל הכבוד, דילדו", היא עוטפת אותי בחיבוק.

מאמא קפיץ​(שולטת) - נהדר
לפני 4 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה מאמא :)
לפני 4 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - הוצאת לי את המילים מהפה
לפני 4 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י