שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 13 במאי 2020 בשעה 22:13

הפעמים היחידות שהייתי במלון כזה לפי שעה, היו כשהיינו צעירים, עוד לפני שגרנו ביחד. היינו נפגשים באמצע בתל אביב, יוצאים לארוחת ערב ואולי איזה הופעה ואז כשכבר היה ממש מאוחר מדי לחזור כל אחד לביתו, היינו מעבירים את הלילה במלון זונות שכזה..  אני זוכר שתמיד הרגשתי מבוכה להירשם בקבלה ועד החדר התפללתי לא לפגוש אף אחד...

היינו מזדיינים אז בתשוקה שהצטברה ימים ממפגש למפגש ובבוקר, קמים הפוכים לגמרי ונפרדים, כל אחד לאיזור חיוג אחר, רק לכמה רגעים.

השנים עברו, אנחנו כבר פחות צעירים, יש ילדים והמחשבות על הימים ההם חוזרות מדי פעם. מאז, לא ידעתי מגע של אישה אחרת, גם לא מגע של גבר. הייתי רוצה, אבל האמת שאני דיי ביישן ובעיקר מכור למגע שלך ומאוהב בכל מ"מ בגוף שלך.

לפעמים אני מדמיין אותך ואותו, נפגשים למשש את התשוקה שלכם, תשוקה מטורפת כזאת שמעולם לא הכרתי. בדימיון שלי הוא גבוה וגברי, חזק אבל בודד ומיוחם, רעב לקצת מגע, יחס שחסר לו בבית וממש לא אכפת לי ממנו, גם לא מאישתו הקרה והרשעית. מעניין איך המפגש הזה קורה... אם הם מתנשקים, מתכרבלים או שהכל זה התפרצות של תשוקה חסרת מעצורים. 

היד אוחזת את הזין כשבראש שלי היא מוצצת לו את הזין היפה שלו. גדול, עבה, ורידים נפוחים. היא מוצצת חבל על הזמן, מתמסרת ועומד לי חזק כשהוא הופך אותה ומזיין אותה כמו חיה. אני לא יכול לנתק מגע מהזין שלי, במיוחד כשהיא רוכבת עליו ומאבדת שליטה ובטח בחדרים הסמוכים, שומעים את הגניחות שלה. מעניין מה קורה אחרי שהם גומרים. היא לא נוהגת לספר יותר מדי ואני לא שואל, כי זה שלה ורק שלה. לפעמים הייתי רוצה להיות זבוב על הקיר ולראות אותם אבל לא נראה לי שהלב שלי יעמוד בזה.

קשה לעצור, אבל אני חייב. נושם נשימות עמוקות ואני מרגיש את הזין שלי נוטף וחייב לטעום את עצמי, אז אוסף את הנוזל השקוף ומורח על השפתיים ומלקק. העיניים נעצמות והחדר משתנה, אני נכנס ומתפשט. עומד מול המראה. גורב גרביונים ומחבר אותן לחגורת הביריות, לובש חוטיני שנצמד יפה על הזין הרפוי שלי. שוקל עם ללבוש חזיה ועד שאחליט, אני נועל נעל עקב מבריקות, כאלה שעושות תחת סקסי בטירוף, כאלה שבטח אין סיכוי שאצליח לעמוד עליהן אבל בראש שלי הכל אפשרי עכשיו. אני מסיים להתארגן בשבילו ונותן לכל הנשיות שבי לצאת החוצה, במציאות אני בטח התבייש ברמות שאני אפילו לא מצליח לדמיין והלב שלי ידפוק כמו מנוע של F16.

הוא יגיע ויחבק אותי, גם ינשק אותי ואני אנשק אותו חזרה. הוא יבקש להסתכל עליי ואני אעשה סיבוב במיוחד בשבילו. הוא ירצה אותי, אני רואה את זה בעיניי שלו. הוא ינשק אותי בלהט ואני ארד על הברכיים. אבקש רשות לגעת בזין שלו. מעניין איך זין אחר ירגיש לי ביד. הוא יתקשה ואני אבקש רשות לנשק ולקק אותו. אחרי שהוא יסכים, אני אסתער על הזרג היפה שלו, אנשק, אלקק, אלטף ואסתכל עליו מלמטה מכניס את כולו עמוק לגרון שלי. אני בטח אחנק אבל הוא ילמד אותי איך למצוץ לו ואיך לקבל באהבה את כל הזרע החם שלו ולא לוותר על אך טיפה.

אני אשאר לבוש והחוטיני כבר בטח יהיה ספוג בחרמנות שלי והוא ירצה עוד ממני. מעניין איך הוא ירצה לזיין אותי, בעמידה כמו זונה כשהחוטיני ירד עד הברכיים, אולי בדוגי ואולי בכלל הוא ירצה להסתכל לי בעיניים כשהוא מגשים לי את הפנטזיה?! בטח יכאב לי בהתחלה אבל אני אתרגל תוך כמה דקות והביישנות תעלם ואתן לו להשתמש בי כרצונו. מעניין איך כל זה יגמר, אני לא יודע. אני קרוב לנקודת האל חזור ומנתק מגע לפני שיהיה מאוחר מדי. הזין שלי לאט לאט מתרכך וחוזר למימדים הרגילים. המוח שלי מפוצץ בחרמנות ואני מצטער שלא פינקתי את עצמי בפלאג שהיה עושה לי ממש נעים בתחת המיוחם שלי. 

אני לא יודע לנבא את מידת הקשר בין הפנטזיה למציאות. אני לא יודע אם יהיה לי את האומץ ללכת עד הסוף, אולי, אם יגיע הגבר הנכון שיהיה סבלני ומכיל. לבינתיים לילה טוב וחלומות פז

 

Jeanne - זה יפה, הדקויות שיש כאן
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה :) אני איש של דקויות
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י