לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 17 במאי 2020 בשעה 6:55

השבוע הזה מסתיים עם חוסר ודאות בנוגע למסגרות של הילדים, לחזרה לשגרת עבודה אבל בעיקר ביום משפחתי ממש מוצלח, למרות השרב הכבד.

 

אני לחדר השינה והיא מורחת את עצמה בקרם גוף וזה תמיד סוחט לי הלב, כי זה התפקיד שלי, אז למה את לוקחת לי את הכיף הזה ?! היא נכנס למיטה, מסתכל עליה וכשהיא מסיימת, אני מבקש ממנה שתמרח אותי . המגע שלה מהפנט אותי, הגוף שלי נעטף בצמרמורת נעימה כזאת. אחרי שהיא מסיימת אני מבקש לשים עליה ראש ולהיות קרוב. היא מביטה בי במבט "למה אתה עצוב?". אבל אני לא עצוב, אני סתם חרמן, זקוק למגע, זקוק נואשות לשרת אותה. 

 

אני מניח את הראש עליה והיא מלטפת לי את הראש ואני כאילו שוקע עמוק לתוך המזרן. מבלי להרגיש היא לוקחת את היד שלי ומניחה על שד שמאל ואת היד השניה מכניסה לתחתונים שלה. הפטמה מתקשה בשניות למגע היד שלי והיד השניה מרגישה רטיבות. אני ישר חושב על מה הרטיב אותה ככה, אולי בעצם מי הרטיב אותה ככה, כי זה ברור שזה לא קשור אליי. "אתה מרגיש מה אתה עושה לי", היא קוטעת את חוט המחשבה שלי, "אני?! מה עשיתי?!" אני שואל בתהדמה. "מספיק לי לגעת בך כדי להיות רטובה", היא עונה והאצבעות שלי כבר חופרות עמוק בתוכה וסוחטות ממנה עוד ועוד מיצי תאווה. 

 

התגעגעתי כלכך לגעת בה, להיות עמוק בתוכה, להיות מרוח במיצים שלה, לענג אותה, להתמסר לגוף שלה, לחרמנות שלה... "תגיד לי", היא גונחת ואני יודע בדיוק מה שהיא רוצה לשמוע... "רק אני יודע לגעת בך ככה", אני אומר והיא גונחת ורועדת כולה. "רק אני יודע לגעת בך ככה, רק אני יכול לשרת אותך ככה", אני אומר שוב ושוב והיא מתפוצצת על האצבעות שלי.

 

"רק אתה יודע לעשות לי טוב ככה", היא אומרת וחיוך גדול מרוח לה על הפנים. "את מרשה לי לטעום אותך, בבקשה, בבקשה...", אני מתחנן והיא מאשרת. "מהיד או שאת מרשה לי ללקק אותך", אני שואל בחוסר ביטחון. "הרווחת את זה דילדו, אתה יכול לטעום אותי איך שרק תרצה". בהתרגשות של טיפשעשרה, אני מצמיד את הפנים שלי ומנשק את הכוס שלה בתאווה, מנשק כאילו היו אלה השפתיים שלה. הטעם שלה ממכר, אני שותה אותה כאילו חזרתי עכשיו מארבעים שנה במדבר. 

 

"דילדו, כשתסיים לאכול לי את הכוס, אתה תחדור לתוכי ואני אתחיל לספור וחסר לך שלא תגמור", אני מרים את הראש, "את מסכימה שאני אזיין אותך?! עם הזין הקטן שלי?! אני שואל בתהדמה לא ברורה. "אתה תזיין אותי ותרוקן את הביצים הכבדות שלך בתוכי". אני מתרומם וחודר לתוכה. היא מתחילה לספור ואני יודע שלא צריך הרבה מכמה חדירות כדי שאפרוק לתוכה עשרה ימים של מניעה והתנזרות.

Jeanne - כל כך יפה ומרגש
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה :)
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י