בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 7 ביולי 2020 בשעה 3:24

היא יוצאת מהמקלחת, הריח של השמפו ממלא לי את הריאות בריח נעים כזה של בית. אני על הברכיים והיא מתנגבת. מתחשק לי לגעת בה, מתחשק לי לאונן מולה אבל אסרתי על עצמי לגעת בזין שלי, שלאט לאט מזדקר. היא לא מסתכלת עליי, לא מתייחסת אליי, עסוקה בשלה. 

 

היא קמה ונגשת לארון הבגדים ואני מביט בה בהערצה, עוקב אחרי קיפלי גופה, אלא שהיא כלכך שונאת, הם בדיוק אלה שאני כלכך אוהב. הייתי רוצה להיעלם בתוכה לקצת זמן, להתנתק מעצמי ולהיות חלק ממנה. היא גורבת גרביון ואני מהופנט, עוקב אחרי הבד השקוף והמבריק שעולה מכף הרגל מעלה מעלה, מכסה לה את הברך וממשיך אל המפשעה, עוטף את התחת הגדול שלה שיכולתי להתמסר אליו עד אין קץ. היא מסתובבת ויודעת שהמראה הזה של הגוף שלה עטוף בגרביון מטריף אותי, היא יודעת שאני נוטף כבר ושאני אעשה הכל כדי לגעת בה... היא לובשת את החלוק השחור שלה, זה שהיא כלכך אוהבת, הכי פשוט, הכי סקסי... 

 

היא מסתובבת ויוצאת מהחדר לסלון, שם היא מתיישבת על הספה, מרימה את רגליה ואני עוקב אחריה במבט והיא מתעלמת מקיומי. היא מרימה את הטלפון מהשולחן ושוקעת בו. אולי היא מטיילת ברחבי החנות הוירטואלית של מותג אופנתי כזה או אחר, אולי היא משחקת במשחק האהוב עליה, אבל אצלי בראש היא מתכתבת עם גבר אחר. אני על הברכים מולה, אבל שומר מרחק בהשראת הקורונה, מביט בה בשקט ומשתוקק לדעת מה היא עושה, אולי מישהו כתב לה משהו סוטה? אולי שלח לה תמונה של הזין המרשים שלו? 

 

הידיים שלה גולשות אל בין רגליה ונראה שהיא נוגעת בעצמה... החלוק מסתיר הכל ואני יכול רק לדמיין את מה האצבעות שלה עושות, לדמיין ולקנא שזה לא הידיים או הלשון שלי. אני ממשיך להביט בה בלי להוציא מילה מהפה... הזין שלי קשה ונוטף, אבל אני אפילו לא חושב לגעת בו. היא פושטת את החלוק וביד אחת  מלטפת שד וצובטת בפטמה והיד השניה היא משפשפת על הדגדגן שלה. ממקומי אני מצליח לראות כמה היא רטובה ואני מלקק את השפתיים ולא יודע איך להחזיק את עצמי שכלכך מתחשק לי לדחוף את הראש שלי לכל הרטיבות שלה, להסניף ולטעום אותה.

 

היא מסמנת לי לבוא ואני נעמד מאחוריה, לש את השדיים שלה, צובט לסרוגין את הפטמות והיא מכניסה אצבעות לכוס שלה ומקרבת לפנים שלי " תריח, דילדו  כנוע שלי, תריח כמה אני מיוחמת". אני מסניף את האצבעות שלה ומת לטעום אבל מתאפק. אני מרגיש אותה מתמסרת למגע שלי והגניחות מגיעות. בזווית העין אני מסתכל מהופנט על היד שלה שמגרה את הדגדגן שלה. 

 

היא מתרוממת ומתנתקת מהמגע שלי ואני מחכה להוראות ממנה מה לעשות. "בוא לפה, דילדו", היא פוקדת ואני מגיע מולה."לא אמרתי לך להתרומם, על הברכיים, סיסי.", היא נוזפת בי ואני מיד מסיק מסקנות ויורד על הברכיים ומביט בה בפרצוף אומלל. היא מפסקת את הרגליים ואני נדהם מהמראה המחרמן. הדגדן שלה נפוח והכוס שלה נראה פתוח לרווחה והגרביונים מבריקים מהמיצים שלה. אי אפשר לפספס את ריח החרמנות באוויר. "אני קרובה לגמירה והגיע הזמן שאגמור לך הפנים, דילדו כנוע ומושפל שלי. תעשה שאגמור ואני אחשוב לתת לך לגמור", היא מציבה אתגר ואני מיד נכנס לתנוחה המתאימה בין רגליה. אני לא יכול שלא להסניף אותה ולמרוח את המיצים שלה על הפנים שלי.

 

אני טורף אותה. מלקק אותה מבעד לגרביון הספוג, מלקק ביסודיות ומדי פעם נוגס בדגדגן שלך וגורם לה להתפתל ולגנוח. היא תופסת הראש שלי ומשפשפת אותי בה, אני נושם אותה וכולי מתמסר לרצון שלה לגמור. היא מחזיקה אותי חזק יותר ואני מרגיש שזה מגיע. היא צועקת שוב ושוב שהיא עומדת לגמור לי על הפנים וכנראה שכל השכונה מעודכנת בשידור חי. לפתע אני מרגיש זרם חם יוצא ממנה ואני כולי מוצף במיצים שלה, אבל היא לא מפסיקה וממשיכה לאונן עם הפנים שלי והתפוצצות נוספת מגיעה ואחריה עוד אחת... הפרצוף שלי רטוב ומריח מהמיצים שלה... אני מלקק אותה שלא אפסיד אפילו לא טיפה אחת. אני מלקק גם מהרצפה והפעם גם הטעם שלי מצטרף לחגיגה.

 

"כל הכבוד, דילדו, אתה ממושמע וכנוע בדיוק במידה, אני גאה בך מאוד. אתה יכול ללקק גם את המיצים שלך, לבינתיים, אולי אח"כ יתחשק לי שתזיין אותי עם הזין הקטן שלך"...

 

דנייאלה{Z} - מ ח ר מ ן❣
לפני 3 שנים
Synt​(נשלטת) - אתה משהו. תענוג לקרוא אותך
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, יקירה... כמה גרסאות היו לפוסט הזה עד שהרגשתי שהוא ראוי לצאת לאוויר העולם...
לפני 3 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - אוף, זה היה טוובבב...
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - מקווה שזה היה טוב לפחות כמו שזה היה לי
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י