לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 4 ביוני 2020 בשעה 3:53

תפסתי את עצמי על חם הלילה, כשהשתפשפתי במזרן, כמה פעמים. את נרדמת באמצע משפט, עירומה וחלקה ובמקום לדחוף את הראש שלי בין הרגליים שלך ולקק אותך כמו שאני מדמיין כל יום, נעלבתי מאיזו שטות מטופשת שאני כבר לא זוכר מה היא היתה. במקום להגמיר אותך ואז לזיין אותך ולהתפוצץ תוך דקה כי אני כלכך מיוחם, הלכתי לישון עם תחושת חוסר ביטחון מקוללת מהרגיל.

את כבר בטח בעבודה, שקועה במיילים ובהכנות לישיבות ואני צריך לקום כבר, להכין מגשיות לילדים, להעיר אותם ולהתחיל את היום שברובו יוקדש ללמידה למבחן. אבל כל מה שאני צריך עכשיו זה שתעשי שאני אגמור. אני שונא לאונן לבד, עד לא מזמן, הייתי מאונן כפייתי. הייתי מאונן כדי להתעורר, להירדם, כדי להירגע, כתחליף לקפה או קינוח אחרי ארוחה. הבטחתי לך שאבקש רשות למרות שאת תמיד מסכימה ואך פעם לא כעסת גם כשסיפרתי לך שאוננתי בלי רשות.

עכשיו אני רוצה שתעשי שאגמור, לא רוצה לאונן לבד עם המחשבות, אלה שאחרי הגמירה מערערות לי הקיום. מתחשק לי שתגידי לי את אותן מילים שיעמידו לי את הזין ויטריפו לי את החושים. הייתי רוצה שתלטפי אותי כשאני יורד נמוך ומשפשך את עצמי. תגידי לי שאת רוצה לראות אותי דופק את עצמי עם הדילדו הגדול שלך ושאני חייב לגמור בלי לגעת בזין הקטן והעלוב שלי. את רק צריכה להיות ליד, לשמור עליי שלא אלך לאיבוד ולחבק אותי כשאהייה מכוסה בזרע חם וסמיך. 

Qcandy​(נשלטת) - אני לא אוהבת שאתה קורא לעצמך "אפס עלוב"...לכן אין לייק.👎
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - בגלל שאני מעריך מאוד את הדעה שלך, המילים ה"אסורות" נמחקו
לפני 3 שנים
Qcandy​(נשלטת) - תודה רבה הדדי ❤
לפני 3 שנים
Dangerous Dolphin​(נשלטת) - חשבתי שרק אני בוכה כשמרגישה את הריקנות והמחשבות שמגיעות מיד אחרי המגע בעצמי והגמירה מתחת לשמיכה .לבד. 😔
חיבוק מזדהה :(
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה דולפין, החיבוק הגיע בשלום ושולח לך אחד משלי
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י