בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 19 ביוני 2020 בשעה 5:06

הזמן רץ כשנהנים !!!

כמעט שנה עברה מאז שהתחלתי לכתוב כאן (לפני זה הייתי מבקר וקורא בחטף לא מעט שנים, הרבה בזכות אישה מיוחדת במינה שהיתה ונשארה אחת מהאנשים שהכי השפיעו על החיים שלי, אבל זה כבר סיפור לפוסט אחר).

באתי לכאן מאוד מבולבל, מפוחד, חסר ביטחון, רעב לידע, לתחושת ביטחון ושייכות, לדעת שאני סוטה משוגע ושיש עוד כמוני ושהכל בסדר איתי. באתי לכאן ברצון עז לחשוף ולהיחשף ובמטרה מאוד ממוקדת לשחרר פחדים, חששות ולהגשים קצת ממה שעובר לי בראש. עם הזמן למדתי לקבל את עצמי, להסתכל על עצמי במראה ולהגיד שאני כזה סוטה משוגע וזה לא כזה "גרוע" כמו שחשבתי.

למדתי הרבה מלקרוא אחרים, מלשוחח, נזכרתי כמה זה כיף לכתוב ולשחרר את מה שיושב על הלב, למדתי להגדיר לעצמי מה אני רוצה ומה אני צריך ולעמוד על שלי, אז נכון זה לא מתאים לכל אחד ואני לא אשתף פעולה, גם אם בסופו של דבר, אני זה  ש"משלם את המחיר" אבל חשוב לי להיות שלם עם עצמי וזה יותר חשוב מלהגשים פנטזיה כזו או אחרת.

הכרתי כאן אנשים נפלאים, כאלה שנגעו לי עמוק בלב, חלקם עברו לקשר יותר אישי וחלקם נשארו כאן. חלקם באו והלכו וחלקם אולי עוד ישובו. היו גם אנשים פחות נפלאים, אבל הם בודדים ולא שווים את המילים שלי ואני יכול לאחל להם שימצאו את המקום הנכון להם בעולמינו.

אז מה יהיה בשנה השנייה שלי כאן?! לא יודע, נחייה ונראה...

לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - אתה אחד ה"סוטים המשוגעים" האהובים עלי 😉❤
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אני סומך עליך שהבנת את הרמז ה"דק" שכתבתי בהתחלה
לפני 3 שנים
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - ברור...
לפני 3 שנים
Synt​(נשלטת) - מרגש. שתמשיך לגלות את עצמך (ביחד ולחוד) ולשתף אותנו ביופי הזה. אתה משהו :)
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה יקירה, את משהו בעצמך
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י