לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 29 ביוני 2020 בשעה 12:03

לא הזדיינו כבר חודש... זה התחיל מיד אחרי סופ"ש שהיינו לבד בלי הילדים (שכלל סקס משובח מאוד וחופש להתלבש ולהרגיש קצת יותר נשי מבדר"כ וקצת יותר כנוע ושלה). אני מתעלם משני זיונים מביכים עד מאוד שנגמרו עוד לפני שהתחילו, שהובילו לפגיעה בביטחון העצמי שלי והחמרה בחרדת הביצוע שלי (אני בן 42, אחרי 14 שנות זוגיות ועדיין יש לי חרדת ביצוע... מה דפוק בי ????).

מפה לשם הימים עברו מהר מדי, בלי ממש להרגיש, תזמוני המחזור היו גרועים  מתמיד וכללו השבתה לכמה ימים, תוסיפו לזה מבחנים, עבודות להגשה, ילדים שהחלטנו לבלות איתם קצת יותר ולא לשלוח לצהרונים ועוד מלא מלא תירוצים.

אני גם לא שוכח שלוש פעמים שביקשתי ממנה רשות לאונן ולגמור. אני לא יודע איך לתאר כמה עוצמתי ומרגש זה היה. הגמירות היו כלכך חזקות אבל השאירו טעם של עוד.. הרבה מאוד עוד !

האינטימיות שנוצרת באוננות משותפת שכזו, מאוד מרגשת אותי ומקרבת אותנו אבל מצד שני היא גם ממכרת. לפעמים זה מרגיש שאני אעדיף לאונן מולה מאשר להזדיין איתה וזה נשמע לי הזוי ביותר, אפילו מנקודת המבט של הכנוע, מושפל, סיסי או מה שזה לא יהיה... מצד אחד זה מטריף אותי ברמות, אבל מצד שני זה מעלה חששות כבדים... מצד שלישי אתמול בלילה חלמתי על טבלאות אקסל וזה היה ממש סיוט... .

 

bondman​(נשלט){FLR} - ומה היא חושבת על כל זה ?
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אני יודע שהיא מאוד התבעסה משני המקרים האלה שהיו ואין לי ספק שחסר לה סקס. הצעתי לה לפגוש מישהו והיא סירבה, אמרה שהיא לא מרגישה בנוח שמישהו ייגע בה.
אני חושב שזה מרגש אותה כשאני מבקש לאונן מולה אבל זה ממש לא תחליף לסקס ובשלב מסוים זה יהיה בעייתי.
אני חושב שאנחנו צריכים קצת זמן לבד... בלי לחץ, פשוט להיות ביחד ולתת לתשוקות לצאת
לפני 3 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - הכל בסדר אצלכם, זה שלב שיעבור עם הלחץ
של הלימודים וכשהילדים יגדלו.
אנחנו קראנו לתקופה הזו "העשור האבוד"
מקווה שאצלכם זה יהיה יותר קצר.
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה :) זה לא רק הילדים, לימודים, קורונה, עבודה... זה משהו עמוק בה (גם בי) ואנחנו מנסים לתקן את זה... זה תהליך איטי ואני מקווה שבחודשים הקרובים נראה שיפור משמעותי
לפני 3 שנים
פשוט אורי​(שולט){-GODDESS​-} - יעבור. לכולנו יש תקופות כאלה. אל תישבר.
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י