שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 2 ביולי 2020 בשעה 6:15

הרעב שלי אליה גדל וגדל עם הזמן. גם אם השגרה והלחצים משבשים קצת את החיים ואת היכולת לממש את הרעב הזה. גם אם הפחדים והמבוכות מאפיליםצעל הרעב, הוא ממשיך לגדול ולתפוח... התשוקה שלי אליה מעורבבת באהבה חסרת גבולות, ככה זה אצלי, אי אפשר להפריד.

התגעגעתי למגע שלך התגעגעתי לגעת בך, לידיים שחופנות אותך ומצמידות קרוב קרוב. התגעגעתי לפטמות שלך בפה שלי ולרטט שזה מעביר בך. התגעגעתי לריח שלך, לטעם שלך. התגעגעתי להרגיש אותך מבפנים, עמוק, רטוב, חם ונעים... אוי כמה שזה נעים.

חזרת הביתה ונישקת אותי בלהט, אם הילדים לא היו בסביבה כבר היית הופכת אותי לדילדו שלך ורוכבת עליי. אני מנשק אותך בלהט, אוחז בך וחושב מה קרה שהגעת הביתה כלכך מיוחמת... מה השתנה מאתמול שלשלום?!

בלילה, אחרי שהילדים נרדמו ואני הגשתי בשעה טובה את העבודה האחרונה לסמסטר ואת שלחת עוד כמה מיילים ועדכוני עבודה נכנסנו למיטה... הריח של השמפו שלך עדיין היה נוכח ונצמדתי אליך שם את הראש על הבטן שלך קרוב לשדיים שלך אבל לא נגעתי. הקשבתי לך, על חוויות היום שלך, על מי שעצבן אותך ומי שהחמיא לך בפומבי כי תכלס כולם כבר בינו שאת נכס לחברה... כשסיימת לשתף אותי בהכל, הושתתי יש לשד וליטפתי את הפיטמה, "כבר מאוחר מדי, דילדו", אמרת ומצד אחד הרגשתי שאני צריך לשחרר את היד ולתת לך לישון בלי השטויות שלי אבל לא יכולתי... רציתי אותך יותר מדי שאצליח לנתק מגע והמשכתי למשמש אותך ולהטריף אותך... "אני רוצה את היד שלך על הדגדגן", אמרת ואני מיד שולח יד, עובר על השפתיים ומגשש אל הדגדגן... לוחץ עליו ואת מפצירה בי להוריד הילוך "לאט דילדו", את חוזרת ודורשת ואני לא מצליח להרגיע את ההתרגשות שלי.. "תרטיב אותי קצת", את דורשת ומזהירה אותי "קצת".. אני נרגש מלהביט בכוס היפה שלך ולהצמיד אליו את הפנים שלי. מלקק בעדינות, ברכות, באהבה, בהתמסרות.

"מספיק", את עוצרת אותי ודורשת להמשיך לגרות לך את הדגדגן ובו זמנית ללקק לך את הפטמה הקרובה לפי. את אוחזת את הזין שלי וכבר קשה ואני יודע שכל מגע מקרב אותי לגמירה מוקדמת ומשפילה. "תזיין אותי, דילדו, תראה לי כמה אתה מיוחם עליי", היא פוקדת ואני מצד אחד בהתרגשות ומצד שני בחשש כבד. אני חודר אליה והיא מצמידה אותי אליה "תשאר ככה, אני רוצה להרגיש אותך", היא מבקשת ואני נצמד אליה וחושב לעצמי כמה היא באמת מרגישה אותי בתוכה. "אתה לא גומר, הבנת אותי?!", היא אומרת בסוג של נזיפה ואני משפיל מבט "אני באמת אנסה אבל מרגש אותי להיות בתוכך, התגעגעתי כלכך", אני עונה בפחד ובמבוכה גדולה. 

אני נועל את הדלת, שלא יהיו הפתעות והיא נעמדת מול המיטה ומבליטה את התחת הגדול והסקסי שלה. אני נצמד אליה וחודר אליה בחשש.. היא יודעת שהתחת שלה תמיד מטריף אותי אבל אסור לי לגמור לבינתיים.. אני נעמד על קצות האצבעות כדי לחדור אליה בנוחות ומזיין אותה בלהט, בהתפרצות של תשוקה. התחת שלה מגרה כלכך ואני מפליק לה, שוב ושוב...  אוהב לראות את התחת שלה מתנועע כתוצאה מחבטת היד שלי.. אני מתקרב לגמירה פעם אחרי פעם ועוצר בזמן... "תשכב על הגב, דילדו", היא פוקדת ועולה לרכב עליי... זה המקום שלי, מתחתיה, שלה, היא שולטת על החדירה, על הקצב ואני רק הדילדו שלה... היא קרובה לגמירה, אני מרגיש את זה אבל פעם אחרי פעם היא לא מגיעה לאורגזמה המבוקשת...

היא יורדת ממני ושוב דוגי... אני שוב בתוכה, מפליק לה עוד ועוד וזה מטריף אותי ואני לא שולט בעצמי ומזיין אותה בכל הכוח, היא מתקרבת עוד לפורקן, "תמלא אותי", היא גונחת ואני מנסה להתאפק עוד קצת כדי שנגמור ביחד אבל ללא הצלחה... אני ממשיך לזיין אותה, גם אחרי הגמירה, גם כשזה ממש מאתגר אותי אבל אני לא יכול להרשות לעצמי עוד אכזבה כזאת... אנחנו מתחבקים והיא מלטפת לי את הראש. אני לא יודע איפה לקבור את עצמי... מסדרים את הנשימה ואני מרגיש את היד שלה מגששת לכיוון הזין הרך שלי ולאט לאט הוא מתקשה שוב... "אני רוצה את האצבע שלך בתוכי", היא מבקשת ואני מיד כבר בתוכה, מגיע בדיוק לנקודה שמטריפה אותה... אני חופר עמוק בתוכה, הולם בה והיא מגיעה קרוב אך לא נכנסת לארץ המובטחת... כואבת לי כבר היד אבל אני לא מפסיק, הגמירה שלי היא הייעוד שלי עכשיו ואני לא אפסיק עד שנגיע לשם.

היא גמרה בסוף, אבל גמירה חלשה כזאת... היא היתה מותשת ואני הייתי זקור ומיוחם, כאילו לא גמרתי לפני כמה דקות... העיניים נעצמו לה והיא לאט לאט שקעה לתוך השינה, "תודה דילדו", היא לחשה ואני שכבתי לצידה, מחבק ומכיל את הרעב והחרמנות שלי אליה...


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י