שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 9 ביולי 2020 בשעה 5:44

זה היה לפני כמה וכמה שנים, בימים שקורונה היתה רק בירה לא ממש מוצלחת. הלכנו לים וזה לא קורה הרבה, כי אני שונא את חול הים ולא פחות, אני שונא את המים המלוחים. זה היה אחרי אחת הלידות, חזיית בגד הים היתה קטנה מדי לשדיים שלה, אבל זרמנו. נכנסנו למים, השתוללו, צחקנו וחזרנו לשבת קצת בחוף, לנשנש פירות.

לא רחוק מאיתנו ישבו קבוצה של גברים שלא הפסיקו להסתכל לכיווננו. לא ממש התייחסתי והמשכנו בשלנו. היא הלכה לרגע להגיד שלום לחברה מהעבודה, שעברה במקרה. ראיתי איך הם עוקבים אחריה במבטיהם, זה כבר היה שקוף מדי. אפשר היה לראות שהם מפשיטים אותה בדימיון, אבל מה יש לי לעשות בנדון?

לבינתיים הלכתי לקנות לנו איזה ארטיק צונן והם עמדו לא רחוק. "איזה כוסית היא", מישהו אמר, "זאת עם הבגד ים הכחול", "תראה איזה שדיים יש לה, הייתי מת לשים את הראש ביניהם", אמר השני, "אתם יודעים שאומרים ששמנות אוהבות בתחת", אמר השלישי, "ואיזה תחת גדול וסקסי יש לה", אמר הרביעי... 

עמדתי בשקט ולא אמרתי כלום למרות שעמד לי על קצה הלשון... הם המשיכו לספר מה הם היו עושים לה, ואיך הם היו רוצים לזיין אותה, ניתן היה לראות את הזין שלהם מתקשה בבגד הים הצמוד שלבשו, לכל אחד נראה שהיה חתיכת זין עבה שיכול לעשות לה ממש טוב.

שיחות סקסיסטיות כאלה מגעילות אותי ומגיל צעיר, אני נמנע מלשתף פעולה במקרים כאלה, אבל הפעם, הדיבור מלא זימה שלהם הריץ לי מחשבות בראש ויכולתי לדמיין אותם מזיינים אותה בשלל תנוחות ושילובים, ממלאים לה את כל החורים, מגמירים אותה, פעם אחר פעם ופורקים בה את זרעם וחרמנותם.

אחרי שסיימנו את הארטיק, הלכתי לשירותים ואוננתי.

davy jones​(אחר){אהבת חינם} - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 3 שנים
davy jones​(אחר){אהבת חינם} - קורונה זאת אחת הבירות הכי טעימות שיש!!
לפני 3 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - נכון. הבירה האהובה עלי.
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - בונדי, אנחנו נדבר על זה ונתקן 🤣
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - על טעם וריח....
לפני 3 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - 💚💚💚
לפני 3 שנים
Dangerous Dolphin​(נשלטת) - פאקקק מדליק ומגרה ברמות!!!
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - מגרה מאוד, במיוחד כשזה באמת קרה
לפני 3 שנים
פרלין​(נשלטת){ש} - מדליק! סיפרת לה?
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - כן !
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י