לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 13 ביולי 2020 בשעה 7:53

יש מתח מיני באוויר כבר חודשים.. מתח מיני בקטע פחות טוב.. יש רצון, אבל כלכך הרבה מעצורים שמונעים מימוש של התשוקות ונטרול המתח. זה לא רק הבידוד, עבודה, לימודים, ילדים... זה אנחנו שקצת יצאנו מאיזון. שנינו במצב שמצריך פעולה וזה כלכך קשה לקום מהספה הנוחה ולהזיז את התחת. קשה לותר על פינוקים. יש רצון חזק מתמיד אבל כל פעם מגיע משהו אחר ומשבש את התוכניות.

אתמול היתה לנו שיחה מכל הלב על המצב ומה עושים, היו הרבה דמעות שלה והרבה חום ואהבה שלי שהרגיעה את המצב. המתח המיני היה באוויר יותר מתמיד. למיטה נכנסתי עירום ונצמדתי אליה, הזין היה "כלוא" בין רגליי ונישקתי אותה, בדיוק במקומות שהיא שונאת, הידיים שלי עטפו אותה בעדינות. היא הסתובבה וחיבקתי חזק, זה יכל להיגמר כאן אבל חפנתי את שדיה בידיי ועיסיתי בדיוק כמו שהיא אוהבת. הפטמות שלה נצמדו לאצבעות שלי שהטריפו אותה עוד ועוד, לרגע הרגשתי שהיא מסירה ממנה את המעצוים והמשקולות שחונקים לה את הליבידו.

אצבע אחת כבר היתה בין ישבניה וליטפה בעדינות ואצלי בראש, הלשון מחליפה את האצבע ומרטיבה אותה בעונג. המשכתי ככה ונתתי לה להמשיך להשתחרר מהמועקות, "תרטיב את האצבע בכוס ותחדור", היא ביקשה והאצבע גולשת מיד למקדשה הנצור. היתה רטיבות ואפילו הרבה ולא יכולתי להוציא ממנה את האצבע. זיינתי אותה ככה ונוספה אצבע שנייה. היא נתנה לגוף שלה להנות לרגע מהמגע שלי, נתנה לעצמה את הזכות להתענג ולקבל את האהבה והתשוקה שלי. 

בדיוק בנקודה שהרגשתי שהיא מתקרבת, היא ביקשה להפסיק. "אתה יכול לאונן עם המיצים שלי", היא אמרה והניחה ראש על הכרית. שפשפתי את הזין בעצב והחיוך הקטן שלה היה הדבר היחידי שנתן לי תקווה. "אני אוהבת אותך", היא לחשה שנייה לפני שנרדמה ואני גמרתי על עצמי...


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י