לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 21 ביולי 2020 בשעה 6:20

מתוך שינה אני מרגיש את היד שלה מלטפת לי את הראש ויורדת לאט לאט במורד הגב. זה נעים ואני עדיין חושב שזה חלום. היד שלה מלטפת לי את התחת ואני נאנח באינסטינקט.. המגע שלה מציף אותי ואני משתפף במזרן או משהו כזה, אני לא באמת יודע מה קורה איתי בדקות האלה. "דילדו, אני רוצה לגמור על האצבעות שלך", היא לוחשת ואני קופץ בחצי בהלה חצי קפיצה של כיתת כוננות של מג"ב. 

היא לוקחת את היד שלי ומצמידה לדגדן, מכאן אני ממשיך לבד, ממוקד מטרה. היא שולפת את השד הקרוב ומצמידה את הראש שלי. אני יונק את הפיטמה ,מרטיב אותה וגם נוגס בה בדיוק כמו שהיא אוהבת. לאט לאט אני מרגיש את הרטיבות מגיעה ואני מרשה לאצבע שלי להחליק לתוכה עד לנקודה הזאת שמטריפה אותה. 

אצבע שניה מחליקה פנימה ומרחיבה אותה בדיוק כמו שהיא אוהבת. עומד לי בטירוף ואני מרגיש את הביצים שלי כבדות מתמיד. "דילדו תזיין אותי עכשיו" היא דורשת ואני עולה עליה וחודר לתוך הרטיבות הנעימה הזאת. אני מזיין אותה וחושב שזה לא קרה הרבה זמן ולא החלטתי מה יותר מחרמן (לזיין או להיות פוסי פריי). "התגעגעתי לזין שלך", היא אומרת והלב שלי רועד מהתרגשות. 

אני חייב הפסקה כדי לא לגמור, יוצא החוצה פעם ועוד פעם ולפי המבט שלה היא גאה בי שהצלחתי וזה מדרבן אותי. האצבעות שלי שוב בתוכה ואני מזיין אותה חזק ועמוק. זה תמיד מרגיש לי שאני מרגיש ומענג אותה טוב יותר עם האצבעות מאשר עם הזין. אני מרגיש את הרטיבות שלה מתגברת היא מתקרבת אבל מחזיקה את עצמה לא לאבד שליטה.

האצבעות נשארות בתוכה רק אחרי שהיא גמרה אני סוחט ממנה עוד קצת מהעונג הזה שהיה חסר לי כלכך בחודשים האחרונים. אני מוציא את היד ומרטיב את הזין שלי, מאונן מולה ומציף את עצמי בתחושה מחרמנת כזאת. "דילדו, אתה רוצה לחדור ולהתפוצץ בתוכי תוך שניות?", היא שואלת ואני בדילמה קשה אבל מחליט לזרום איתה. 

אני חודר לתוכה, מזיין אותה מכל הלב. היא לא צריכה להתחיל לספור, אני מתקרב בצעדי ענק והפעם לא עוצר, מרשה לעצמי לפרוק לתוכה את כל החרמנות שלי. הפעם אני לא מתבייש בעצמי אולי אפילו מבסוט.. היא תירדם תוך כמה דקות ואני אשאר ער לשעה-שעתיים הקרובות ואשקע במחשבות על מיליון דברים...


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י