סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 22 בספטמבר 2020 בשעה 3:52

עוד בוקר הגיע עלינו לטובה, אני מתעורר ורואה שהיא ערה ושקועה בנייד. המציאות מאפשרת לנו לקום קצת יותר מאוחר ולהתחיל את היום בלי לחץ של עבודה (העבודה תחכה קצת גם ככה שנינו עובדים מהבית) מבט אחד מספיק כדי לעורר את החרמנות שלי, מבט אחד על השד וישבן שבצבצו מהשמיכה. אני הולך להשתין ומסתכל על עצמי במראה ודיי מבסוט מהתחתונים הצבעוניות שאני לובש. אני חוזר למיטה עירום ונמצד אליה. מגע חלש של הזין בה שלא תרגיש יותר מדי. מחבק אותה, מנשק לה את הגב ומזמין אותה להסתובב אליי. מתחילה שיחה על האתמול, שיחה של שגרה ואני מניח את היד על השד הקרוב והיא מזיזה לי את היד. אני מנסה לא לקחת את זה ברצינות. "עדיין כואב לי", היא מתנצלת.. מחזור ארור שכמותך, לא יכולת להקדים בכמה ימים או לאחר בכמה ימים?!

היא מבקשת שאמרח לה קרם גוף ואני מורח בכיף גדול. מעסה מכל הלב את הגב, תחת, רגליים... שנינו יודעים לאן זה יוביל בסוף אבל אני מורח את הזמן ומורח עוד קרם... התחת הגדול שלה דורש זין, זה ברור כשמש... אני מעסה לה את התחת ומפסק אותו עד החור שלה נפער. כאן כבר הסבלנות שלי נגמרת ואצבע אחת מגששת ומחליקה לתוכה. היא אוהבת בתחת, היא צריכה בתחת ואני דיי נכשל בתפקידי... האצבע מסתובב בתוכה וסוחטת ממנה גניחות נעימות כאלה. אני מוסיף אצבע גם לכוס ומזיין אותה בשני החורים, מרגיש את האצבעות נוגעות זו בזו והיא נטרפת. "אני רעבה לזין בתחת, תזיין אותי", היא אומרת-פוקדת בטון המלחיץ הזה. 

אני מבקש שהיא תשכב על הגב (זאת התנוחה היחידה שאני מצליח לחדור לתחת הדורש שלה). אני מעביר את הזין שלי עליה והיא מטילה פצצת אטום "כל מי שזיין אותי, רצה קודם את התחת שלי". המילים שלה מעמידות לי את הזין ממש חזק. "את בטח רעבה לזין", אני אומר בעודי מצמיד את הזין לחור שלה, "אני מתגעגעת להזדיין", היא עונה שניה לפני שהזין שלי מרחיב אותה וחודר לתוכה. היא מתרגשת מהחדירה והלב שלי פועם כמו משוגע. "אני רוצה שתזדייני", אני אומר ומביט לה בעיניים ומרגיש שהדם שלי בוער. אני נעצר ונותן לתשוקה הזאת קצת להירגע. "אל תפסיק דידלו, אני רוצה שתמלא אותי", היא אומרת, "אני רוצה שתרגיש אותי מלאה בזרע כאילו חזרתי עכשיו מזיון".

"מתחשק לי שתראה אותי פעורה ונוטפת אחרי שגבר עם זין ענקי זיין אותי", היא מוסיפה ואני מרגיש כמו הר געש שעוד רגע יתפרץ... "אני רוצה שתטעם אותי ואותו ביחד ושזה יעמיד לך את הזין הקטן שלך וכשתזיין אותי כמו חיה, אתה תרגיש כמה הוא פתח אותי", היא מוסיפה ואני לא יודע אם היא מתכוונת לזה או שסתם רוצה להטריף אותי.."את חייבת זין, אהבה שלי, את חייבת זין של גבר אמיתי", אני מדרבן אותה ומרוקן את הביצים שלי בתוכה.

אני עוצם חזק את העיניים ועוצר את הבכי שמתקרב כמו שיטפון בערבה. היא מחזיקה לי את הראש מורם, מלטפת בעדינות. אני פוקח את. עיניים והיא שם מולי, מחייכת, "אני אוהבת אותך בעלי היקר, אוהבת אותך יותר מהכל"...

מענטז​(אחר) - מהממים
שניכם
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - לא... אתם
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י