בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 12 באוגוסט 2020 בשעה 3:37

 

אני מעריץ אותה, זה נשמע רע ומר אבל אני באמת מעריץ אותה. היא חכמה בצורה מטורפת, מבריקה, מלאה ברגש, מצחיקה. היא סקסית בטירוף למרות (אולי בעצם בגלל) הקפלים... זאת נקודת התורפה שלה. תמיד אמרתי שיום אחד אני אגרום לה לאהוב את עצמה קצת יותר, לא צריך יותר מזה כדי לנטרל את עקב האכילס הזה שלה. פעם חשבתי שאם אני אעריץ אותה, היא תוכל לשחרר את המועקה הזאת... מודה שזה לא ממש עוזר כפי שרציתי (זה עוזר לפרקים, לזמן קצר ואז חוזרים לשיגרה). 

אני מסתכל עליה ומתחשק לי לטרוף אותה. לגעת, למשש, להרגיש, לטעום, להריח, להקשיב, לראות... להפעיל את כל החושים ואת כל מה שמסתרר בתוכי. מתחשק לי להעריץ את הגוף שלה, לענג אותה בלי לחשוב על סיפוק או תמורה. מתחשק לי לשחרר ממנה את כל הפחדים ולהוציא את המלכה שבה.

Dangerous Dolphin​(נשלטת) - שרפי..אתה כבר יודע את הדע שלי בנושא . שאישה שמרגישה לא טוב עם הגוף שלה, בייחוד אישה שסבלה בחייה מחוסר בטחון בנוגע למראה שלה, לא תוכל אף פעם להרגיש טוב עם הקפלים. עם הבטן. מה שכתבת קצת מרגיע .. אבל כמו שכתבת.. אני חושבת שזה לנצח יהיה טבוע בתוכה. נקודת התורפה שלה.
⁦♥️⁩
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - רק היא יכולה להעלים את זה לגמרי, אם היא תחליט שזה מה שהיא רוצה ומוכנה לעשות הכל כדי להוציא את זה מהחיים שלה. אני יכול רק לעזור, להרגיע את זה זמנית אבל לא מעבר לזה... לקחו לי הרבה שנים וכאבי לב להבין את זה, זה לא הופך את המעשים שלי והעזרה ללא חשובים או לא טובים, זה פשוט לעשות את המקסימום שאני יכול בשבילה והשאר זה באחריותה הבלעדית ! וזה מבעס אותי לפעמים שאני לא יכול לעשות יותר, תכלס, אני סוג של "פלסטר"
לפני 3 שנים
Dangerous Dolphin​(נשלטת) - אתה צודק. ואני מבינה את נקודת המבט שלך וגם את שלה . אבל אתה חייב מצידך להמשיך לעשות זאת ולא לוותר לה.
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אני מנסה אבל לפעמים יש מצבים שמספיקה מילה אחת כדי להחזיר אותי שנים אחורה, להחזיר את הפחדים ואת חוסר הביטחון ואז אני מסתגר בתוך בועה לכמה ימים עד שאני מצליח לחזור לעצמי
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י