לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 11 באוגוסט 2020 בשעה 3:47

"אני מורעבת", היא אמרה וקשה להישאר אדיש לכזאת הכרזה. הכי קל היה ללכת למיטה ולהזדיין אבל נוותר על זה הפעם. מתחשק לי להעניק לך חוויה אחרת אבל את צריכה לרצות את זה באמת ולחשוב רק עליך, אני רק כלי לזמן הקרוב, הכלי שלך. היא מביטה בי ומסמנת "כן" עם הראש. "אתה הדילדו שלי ואתה תשרת אותי עכשיו כמו שרק אתה יודע", היא אומרת בצורה ברורה ומרטיטה.

אני מפשיט אותה ולוקח אותה למקלחת. שוטף אותה, מסבן אותה, מעביר את הידיים שלי על כל חלקי גופה. לא שוכח להטריף אותה קצת, בכל זאת צריך לנקות אותה ביסודיות. אני שוטף את הסבון ממנה, מנגב אותה ומוביל אותה לחדר השינה. היא עדיין עם המגבת עליה ואני לוקח את המסרק ומסרק את שערה עד שהוא נטול קשרים, מבריק וישר כמו סרגל.

לא סיימנו, יש לי את כל הזמן שבעולם. שופך קרם גוף על הידיים ומורח את כולה. מהרגליים עד הצוואר, מנשק ואז מורח קרם ועולה מעלה. המגע הזה מטריף אותי ועומד לי כלכך חזק, כמו שכבר שכחתי שניתן. עוד כמה רגעים, אני ארגיש את הרטיבות שנוזלת ממנה ואטעם אותה, ככה בלי רשות כי עכשיו היא בידיים שלי. אני מביט בה, מביט בקפלים מביט בגוף נשי יפה, מתמלא בהערצה. אני מראה לה אותה במראה, מראה לה כמה היא נשית, כמה היא סקסית, כמה קשה הזין שלי בגללה ובזכותה.

אני יורד על הברכיים, הכי נמוך, הכי קרוב לרצפה, חצי שוכב ומלטף את הרגליים שלה, מביט אל מקדשה שבין רגליה. אני מתחיל לנשק אותה ועולה לאט לאט והריח שלה עולה באפי, אוי הריח... אני מנשק את שפתי הכוס שלה, עושה איתן אהבה בנשיקה ארוכה, נותן למיצים שלה להימרח לי על הפנים ועובר לתחת שלה. החור שלה כלכך סגור והלשון שלי מצליחה לרכך אותו בליקוק יסודי ויניקות מתמסרות.

אני נעמד וכל הפנים שלי עם המיצים שלה, הריח השלה, הטעם שלה ... אני מוביל אותה למיטה ומשכיב אותה. מפשק את רגליה ומתיישבת ביניהן. אצבע אחת מתחילה לגשש ולגעת בדגדגן ובשפתי הכוס שלה שרעבות למגע. אצבע אחת לא מספיקה, היא כלכך רטובה ומורעבת שגם שתי אצבעות לא באמת מספיקות. אצבע שלישית מחליקה דיי בקלות ואני מתרומם מעט כדי לינוק את פטמותיה הזקורות.

היא משתוללת מרוב חרמנות, "תזיין אותי כבר דילדו, תזיין אותי חזק, תזיין אותי כמו גבר" היא צועקת מתוך גניחה ואני בשלי... אצבע רביעית מתקבלת בהבנה וברצון... "אם לא תזיין אותי בקרוב, אני אצטרף למצוא גבר אמיתי שידפוק לי את הצורה", היא מאיימת, אבל לא באמת מאיימת... "את יכולה להזדיין עם מי שאת רוצה, כמה תרצי, אבל עכשיו, את שלי ואני אעשה בך מה שנראה לי שיעשה לך הכי טוב, אז תסתמי ותני לי לעבוד", אני עונה לה והיא בהלם מוחלט. בדיוק אז אני מכניס את ארבעת האצבעות עמוק לתוכה והיא כבר לא במצב של לדבר אלא רק להתפתל ולהתמסר למגע שלי.

אני נותן לה עוד כמה דקות להנות מארבעת האצבעות בתוכה ואז מוציא אותן. שפתי הכוס שלה פעורות מולי, כמה יופי נגלה לעיניי ! היא לא מבינה למה הוצאתי את האצבעות והשארתי אותה פעורה. אני נותן לה קצת להנות מהרגשת הריקנות הזאת ולבינתיים אני מורח את היד במלא מלא קרם, "בואי נראה אם את מסוגלת לקבל את גם את כל היד", אני אומר ומתחיל להחדיר אצבע אחר אצבע... ארבעת הראשונה נכנסות בקלות רק האגודל בחוץ וגם זה לא להרבה זמן... עכשיו את משופדת על כף היד שלי ואני מזיין לך את הצורה, את לא מבינה מאיפה זה בא ואיך הצלחת אבל מה זה משנה עכשיו... את כבר במקום אחר, גבוה גבוה בעננים, אני מרגיש אותך רועדת כולך, מרגיש אותך עמוק, הכי עמוק שאפשר. אני חופר בתוכך ומוביל אותך צעד אחד צעד להתפוצצות שתשביע את הרעב שלך. הסכר נפתח ואיתו הגיע השיטפון. שיטפון של גמירות, אחת אחרי השנייה, היא מבקשת שאפסיק אבל אני לא מוותר לה, ממשיך לחפור בתוכה וכל נגיעה מטריפה אותה ומוסיפה עוד שמן למדורת התשוקה שלה וקרב אותה לעוד גמירה ועוד...

היא שוכבת בשלושית של הגמירות שלה ואני מרגיש מסופק כלכך אבל הזין שלי קשה והביצים כואבות, אני חייב להרגיע את עצמי, חייב לגמור. אני מורח ממיצי הגמירה שלה על הזין ומאונן מולה, מסתכל על הכוס הפעור שלה וזה כלכך מחרמן ומעלה מחשבות על גברים עם זין ענק שזיינו אותה ואני רק מאונן כמו דילדו עלוב... אני כלכך מגורה וזקוק נואשות לגמירה אבל עוצר פעם אחרי פעם ולא מאפשר לעצמי לגמור, זה קשה וכל נגיעה מרגישה כמו אובדן שליטה מוחלט, אני לא רוצה שזה יגמר... היא מתרוממת ומאוננת לי ואז מכריזה "5" ואני "לאאאאאאאא, לאאאאאאאא" והיא בשלה ,"4" ואני מזיין את היד שלה בטירוף חושים מוחלט, "3" ואני כבר לא יכול יותר ומתפוצץ... אני קורס פיזית ומיד אח"כ מתחיל לבכות כמו ילד. היא מלטפת לי את האאש וכשאני נרגע היא מקבלת את היד שלה שמכוסה בזרע שלי. היא לא צריכה להגיד כלום, אני כבר יודע את מקומי ואת תפקידי... אני מלקק את היד שלה, בהתחלה הטעם המר גורם לי לתחושת השפלה אבל מיד לאחר מכן אני מרגיש שהכל משנה ואני מתנפל על היד שלה ומלקק אותה בתאווה כדי להשביע את הרעב שלי.

Dangerous Dolphin​(נשלטת) - שרפיייי אני מאוהבת בך !!!!!! זהו.

אתה מדהים!!! מרגש,טוטאלי,
התחברתי ממש למה שכתבת וכאילו הרגשתי כל תיאור . הוווו הפיסטינג שתיארת 😍

אני מורעבת!!!!!!!!
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אני הולך להסמיק לבד בחושך בלי מזגן... (נראה לך בלי מגזן)
אני אוהב להתחבר לתיאורים ולרגשות ולהעביר אותן הלאה... אחרת אין לי טעם לכתוב.
פיסטינג זה אקט מטריף, לשני הצדדים, דורש המון סבלנות, קשב, אינטימיות בשיאה
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י