לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 10 באוקטובר 2020 בשעה 11:39

הפוסט של טינקרבל עשה לי חשק לפרסם את הפוסט הזה ששוכב בסבלנות בטיוטות שלי כבר כמה חודשים

 

 

נשימות עמוקות, לאט, להסדיר נשימה...

 

זאת אחת התמונות הכי מחרמנות וסקסיות שראיתי הין אלפי תמונות במבחר בלתי נגמר של בלוגים ב tumblr ז"ל וב bdsmlr... תמונה יחסית פשוטה אבל היא לוחצת בדיוק בנקודות הנכונות, כדי להצית בי חרמנות ותשוקות שקשה לשלוט בהן (אולי פשוט, צריך להתמסר אליהן ולתת להן להוביל... בלי נדר, אחרי שיגמר הסגר)

נשים לבושות בבגדים מחוייטים תמיד חירמנו אותי הרבה יותר מאישה לבושה זנותי וחשוף מדי. משהו בבגדים שמבליטים את הגוף אך מסתירים אותו בו זמנית תמיד ריגשו אותי. 

גרביונים היתה ונשארה אחת החולשות הגדולות שלי מאז גיל ההתבגרות. מספיקה הצצה חטופה בשסע החצאית כדי להעיף לי את המחשבות, כדי לגרום לי לרצות לגעת ברגל שלה, כדי לגרום לי לרצות לעטוף את רגליי בגרביון דומה.

אמנם לא רואים את העקבים, אבל ברור שהיא נועלת עקבים ולא כפכפי אצבע, רחמנא ליצלן... עקבים זה סיוט, זה ברור, המצאה גברית להחפצת נשים ולהגברת מיניותן (על פי מירב מיכאלי), אבל אולי הגיע זמני לרכוש לעצמי זוג עקבים... לא אכפת לי להיות חפץ מיני בשבילה או בשבילו...

אישה לבושה וגבר עירום (לדעתי יש לזה שם אבל לא ממש משנה כרגע)... וואוו זה סקסי כלכך, זה אינטימי בטירוף, כמו לרדת על הברכיים ולאונן מולה, כמו ללקק ממנה את הזרע שלי, כמו.... (יש מלא... )

הזין שלו בידיים שלה וזה בעצם ביטוי לזה שהוא כולו שלה ונתון לחסדיה. הגבר בתמונה אמנם עומד עם הידיים קשורות מאחורי הגב, אבל אצלי בראש אני על הברכיים וידיים מאחורי הגב, בלי קשירות, בלי אביזרים. התמסרות וכניעה טוטאלית, ככה אני אוהב את זה.

אולי בעצם, כל המילים האלה מיותרת וצריך רק להסתכל על התמונה ולגרגר בחרמנות....

 

 

 

Netrunner​(נשלט) - תמונה אחת הטובות
לפני 3 שנים
שימודה - אכן מגרה ביותר.
נשים לבושות גברים עירומים
CFNM
קטגוריה בפני עצמה בכל אתרי סרטי הפורנו.
לפני 3 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - שרפי, מה מידת הנעליים שלך?
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - 42+-
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י