לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 21 באוגוסט 2020 בשעה 11:15

היא מעירה אותי בעדינות, צריך לקום אבל אני צריך עוד כמה דקות, מכניס את עצמי לחיבוק שלה ושוקע ברכות שלה. היא מנשקת אותי ואני מחזיק לה בנשיקה ארוכה ועדינה. היא מכניסה את היד שלי לתחתונים שלה. אני מרגיש אותה חלקה ונעימה ובעיקר רטובה. מעניין מה הרטיב אותה ככה בשעת בוקר מוקדמת. האצבע שלי מחליקה מהרטיבות עמוק לתוכה ואני מיד נוגע בנקודה שמוציאה אותה מדעתה... "לאט" היא מפצירה ואני משחרר את המחשבות שצריך לקום ומתמסר למגע ולגניחות שלה.
אצבע שניה חודרת גם להגברת הגירוי והיא שולפת שד ואני יודע שהפה שלי צריך לפנק אותה.. מלקק את הפטמה, נוגס בה לסירוגין, יונק אותה בתאווה, " תעשה שאני אגמור, דילדו", היא לוחשת ואני מגביר את הקצב ומרגיש איך היא מרטיבה לי את היד בזמן שהיא רועדת כולה באורגזמה עוצמתית. 
היד נשארת בתוכה ואני ממשיך לפנק לה את השדיים. בדרך כלל היא מבקשת להוציא את היד, אחרי הגמירה והבוקר, היד נשארת בתוכה ואני מרגיש שהיא רעבה לעוד. הפעם הדגדגן שלה מקבל תשומת לב וכל נגיעה בו מציפה אתה בגלי תשוקה ומקרבת אותה לגמירה שניה שלא מאחרת להגיע.
הרטיבות על היד מטריפה אותי כלכך, אני מסתכל עליה ורואה את הנחת שבעיניה וזה ממלא אותי באושר. המחשבה למה היא היתה כלכך מיוחמת ורטובה על הבוקר, חוזרת שוב ושוב לראשי ואני כבר רץ בין תסריטים שנראים לי כלכך הגיוניים ואין להם ממש קשר עליי... היד שלי עדיין בתוכה ומתחשק לי להרטיב את הזין שלי עם הגמירות שלה ולאונן מולה בכניעה ובדיוק אז היא שואלת "אם ארשה לך לחדור לתוכי, אתה תגמור עד 5"? ואני עונה שברור, אין סיכוי שלא אעמוד בדרישה שלה.
אני מרטיב את הזין עם הרטיבות שלה והוא כלכך קשה. אני נשכב עליה וחודר וכולי באקסטזה. אני מתחיל לזיין אותה, עמוק וחזק, תוך שניות נכנס לאמוק, היא אמנם לא סופרת אבל אני הולך להתפוצץ בתוכה הכי מהר שאני יכול, בלי עצירות, בלי עיכובים, כרגע כל מה שעובר לי בראש זה לגמור, לרוקן את הביצים שלי בתוכה, אני אפילו לא מספיק לבקש רשות לגמור ואני מציף אותה בזרע...
עכשיו אני כבר כבוי ואין מחשבות על לנקות את הגמירה שלי ממנה אבל ממשיך לדמיין מה הרטיב אותה כלכך, בזמן שאני מתלבש בזריזות ומתארגן ליציאה


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י