שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 1 בספטמבר 2020 בשעה 10:24

"היית כזה דילדו טוב", היא מחמיאה ואומרת "מתחשק שתפנק אותי עוד. אחרי המקלחת תמרח לי קרם ואם תהייה טוב ארשה לך לשתות את הגמירה שלי", אני מחייך אליה, "אני אעשה כל מה שיעשה לך טוב", אני אומר ומוסיף "אני מתגעגע לטעם שלך". היא הולכת להתקלח ואני שוטף את הכלים של ארוחת הצהריים כדי להסיח את דעתי.

היא מתנגבת ונשכבת על המיטה ואני אחריה, "תתפשט דילדו, אין שום סיבה לבגדים", היא פוקדת ואני זורק את הבגדים מעליי. אני מתחיל עם הרגל ומורח אותה בקרם והיא ממשיכה לשחק את המשחק המטופש הזה בטלפון... אני לא יודע מה מטריף אותי יותר, למרוח לה קרם ולגעת בה או שהיא מתעלמת מקיומי. מדי פעם אני מנשק איפה שעדיין לא מרחתי קרם ואני מרגיש את הנשמה שלי מתעוררת לחיים. היא ממשיכה בשלה ואני ממשיך בשלי. מתמסר לאצבעות שלי שמטיילות על הגוף שלה ונהנה מכל מגע.

היא זזה, מובילה את הידיים שלי לפי רצונה... זה כלכך מחרמן אותי והיא יודעת את זה. היא מחזיקה בזין שלי ביד אחת ובשניה ממשיכה את המשחק. "אתה כזה דילדו טוב, סיסי אהוב שלי", היא אומרת ומפסקת רגליים, מזמינה אותי בצורה שאי אפשר להבין אחרת. "תביא לי את הפלאג, דילדו", היא מבקשת ואני מיד מביא ומחדיר אותו בעדינות לתוכה. "עכשיו תורך", היא אומרת ואני הולך להביא את הפלאג שלי שמחליק בקלות לחור המיוחם שלי. התגעגעתי להרגשה הזאת של תחת פעור ומלא.

"דילדו, תמשיך במשימה שלך", היא פוקדת ואני מיד מבצע. ממשיך למרוח את גופה בקרם ומהר מאוד מתמקד במקדש שבין רגליה. היא כבר רטובה והדגדגן זוכה לתשומת לב. זה מדהים אותי כל פעם מחדש, איך "פתאום" היא אוהבת פינוק דגדגן ולא רק חדירה. האצבעות שלי מתמסרות לה והיא מרשה לעצמה לשכב ולשחרר את הגוף ואת הנפש ולהנות מהמגע שלי. אני מחזיק את עצמי להישאר עדין ולאט ולא להתנפל עליה כמו שהייתי רוצה אבל יש לנו זמן ואנחנו לא ממהרים לשום מקום.

אני מצליח להוביל אותה קרוב לגמירה אבל לא מספיק כדי לממש אותה עד שהיא מאבדת סבלנות. "תשכב, דילדו, אני צריכה את הזין הקטן שלך כדי לגמור", היא אומרת ואני מיד נשכב ומחכה שתשתמש בי כמו שאני הכי אוהב. היא מתיישבת עליי ומספרת לי שהיא אוהבת זין גדול שמרחיב אותה אבל הכי היא אוהבת את הזין הקטן שלי שעושה לה הכי טוב ואז היא מתחילה לרכב עליי. היא שולטת על הקצב ועל החדירה ועל הגוף שלי ועל הנשמה שלי. אני אוהב להרגיש דילדו, צעצוע המין שלה. היא מגבירה קצב, "פינוק שדיים, עכשיו", היא פוקדת בצעקה מיוחמת ואני מיד לש את השדיים שלה ואוחז בכל הכוח בפטמותיה היא ממשיכה להגביר קצב, "הזין הקטן שלך עושה לי טוב, דילדו", היא צועקת וגונחת שוב ושוב עד שהיא מתפוצצת. 

היא נשארת עליי, מסדירה את הנשימה, מחייכת חיוך מסופק, "אתה כזה דילדו טוב", היא מפרגנת ומנשקת אותי בלהט. "אני רוצה שתמלא אותי, דילדו כנוע ואהוב שלי, איך תרצה לגמור?" היא שואלת "מתחשק לי לגמור מזין בתחת כמו סיסי", אני עונה והיא נדלקת על הרעיון. "להביא לך את הזין שלי ולדפוק אותך, סיסי שלי?" היא שואלת ואני מרגיש אותה נעה עליי ורוכבת על הזין הקשה שלי. "תגיד שאתה רעב לזין, דילדו", היא צועקת ומגבירה קצב. "הדילדו שלך רעב לזין, בבקשה תזייני אותי", אני חוזר ואומר בכניעה והיא לא מספיקה לרכב עליי, "אני קרוב" , אני מודיע בחשש ובחוסר רצון להפסיק את כל העונש הזה. "תגמור דילדו איתי ביחד עכשיייייייו", היא גונחת וקורסת עליי בזמן שאני פורק את תשוקותיי לתוכה.

"אתה כזה דילדו טוב, מחר בבוקר אשתמש בך עוד", היא אומרת ויורדת ממני. דקותיים אח"כ היא כבר נרדמת עם חיוך ענקי על הפנים.

 

(חלק ראשון כאן)

Dangerous Dolphin​(נשלטת) -
שרפי
אתם מדהימים.
הלוואי ויכולתי לצפות בכם בשקט.
בלי להפריע . קוראת בשקיקה את הפוסטים שלכם
ומתאהבת 🥰
לפני 3 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - אני באה לוודא שאת לא פוצה פה.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י