לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 30 בספטמבר 2020 בשעה 4:41

"אתה תזיין אותי היום כמו גבר אמיתי", היא אמרה ככה כהערת שוליים. "אתה תלבש את השרוול על הזין הקטן שלך כי היום אני צריכה זין של גבר אמיתי, הבנת אותי, דילדו?!", היא מוסיפה ולא משאירה מקום לדימיון. "כן" , אני עונה ולא באמת יודע מה להגיד. "אתה תזיין אותי טוב, דילדו כנוע ומושפל שלי, אבל לפני זה, אתה תראה לי כמה אתה מיוחם עליי, כמה אתה מכור לגוף שלי וכמה אתה רעב עליי", היא ממשיכה ואני מסמן כן עם הראש. "אני כלכך רעב אליך ומיוחם, אני בטח אגמור תוך שניה", אני מודה והיא מיד פוסלת את העניין, "אתה לא תגמור מהר, אתה תתאפק כמה שצריך, עד שאני אהייה מסופקת" !

הפרק מסתיים ואנחנו מתארגנים לשינה. אני מגיע לחדר והיא מחכה. "תפשיט אותי", היא אומרת/ פוקדת ואני מיד מפשיט אותה. "שלא תחשוב להכנס למיטה לבוש", היא מודיעה ואני מיד מתפשט. הזין שלי רפוי ודיי מצומק אבל למדתי לחיות איתו בשלום. היא מסמנת לי לטפל בשדיים הגדולים שלה ואני ביד אחת לש שד ואת הפטמה השניה אני מלקק ומוצץ בתאווה, תוך כדי היא אוחזת את הביצים שלי, "הביצים שלך מלאות, דילדו, אתה בטח מת להתפוצץ אבל חסר לך אם אתה לא מספק אותי היום", היא אומרת בטון נוקשה. אני ממשיך בפינוק שדיים עד שהיא עוצרת, לוקחת את היד שלי ומצמידה אותה לכוס שלה. "תרגיש מה אתה עושה לי, דילדו", היא אומרת, ספק נאנחת. "את רטובה כלכך, בגללי?!", אני עונה לה בשאלה. "ברור שזה בגללך, דילדו כמוע ומושפל שלי, עכשיו לך תביא את השרוול כי אני רעבה לזין", היא עונה ואני לובש אותו בזריזות ועולה עליה. 

אני מחדיר את הזין המשודרג שלי ולא מרגיש כלום, אני צריך לראות שאני בתוכה, כדי להיות בטוח. אני מתחיל לזיין אותה בכל הכוח, נותן לחרמנות להשתלט עליי. היא גונחת ומפרגנת מחמאות על הזין הגדול שלי שפותח אותה כלכך טוב... "הזין שלך כלכך גדול עכשיו ואתה מזיין אותי כלכך טוב, לא כמו עם הזין הקטן שלך שאני בקושי מרגישה". המילים שלה מטריפות אותי ואני על סף התפוצצות. אני מוציא את הזין שלי ומנסה להרגיע, ככה פעם אחר פעם... "סליחה שאני חייב להפסיק, אני כלכך מיוחם עליך, קשה לי באמת להתאפק אבל אני רוצה", אני מתנצל בפניה. "אתה רוצה לגמור ונמשיך אח"כ"? היא נוגעת ב"פצע המדמם".."לא, מה פתאום, אני רוצה לספק אותך, בבקשה, תגידי לי לא לגמור, לפני שאני מענג אותך". 

"אז אל תגמור, סיסי, תעשה שהמלכה שלך תגמור ואולימאח"כ ארשה לך לגמור", היא אומרת כמה פעמיך ברצף וזה כל מה שהייתי צריך לשמוע כעידוד לביצוע המשימה. חדרתי לתוכה שוב וזיינתי אותה בכל הכוח, אבל בלי להרגיש כלום. "הזין הגדול שלך עושה לי טוב, סיסי", היא גונחת וגומרת. היא מסדרת את הנשימה ואומרת "אני רוצה עוד, דילדו שלי, תשכב שאני ארכב עליך ואשתמש בך כדי לגמור' . אני נשכב והיא נעמדת מעליי ושניה לפני שהיא מתיישבת על הזין שלי, היא מכניסה יד לכוס המוצף שלה ונותנת לי לטעום אותה.

הטעם שלה מטריף ומעורר אותי. היא מתיישבת עליי ואני לא מרגיש כלום עם השרוול וזה מגרה בקטע פסיכי לגמרי. היא רוכבת עליי בטירוף חושים, לא מענייןנאותה כלום מלבד האורגזמה שלה, משתמשת בי כמו חפץ, בדיוק כמו שאני אוהב, בדיוק כמו שאני צריך. היא תופסת אותי חזק בשדיים הקטנים שלי אני מרגיש את הציפורניים שלה והיא גונחת ללא שליטה ואני תחתיה מרגיש אותה בכל גופי מלבד הזין שלא מרגיש כלום ואז זה מגיע לאט לאט... האורגזמה שלה מתפוצצת ואני מרגיש אותה נוזלת עליי... היא מביטה לי בעיניים ומנשקת בלהט העיניים שלה מבריקות מאושר... כשהיא קמה ממני אני מגלה שאני מכוסה גם בזרע... גמרתי בלי להרגיש כלום ואני רעב מורעב לעוד ממנה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י