לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 7 באוקטובר 2020 בשעה 13:40

מתעורר והיא עדיין ישנה... מרגיש את הביצים כבדות, מלטף את הזין וחושב מחשבות של זימה. הזין מתקשה ואני מחזיק את עצמי לא לאבד שליטה... אז מה אם אני חרמן ומת לגמור ?! זה לא אומר שאני יכול להחליט מתי לגמור... (בגדול היא מרשה תמיד ועוד לא נםל לה האסימון בנוגע למניעה אבל זה רק מוסיף לאתגר מבחינתי ) לפעמים מתחשק לי לאונן ככה לידה שהיא ישנה ושהיא תתעורר מהגניחות שלי ופשוט תמשיך להסתכל עליי אבל ממש לפני נקודת האל-חזור, היא תדרוש שאפסיק כי אוננתי ללא רשות ולא תרשה לי לגמור.

מפה לשם היא מתעוררת ומבקשת שאעטוף אותה בחיבוק. "למה לא באת קרוב", היא שואלת בעצב. "ידעתי שכל מגע יטריף אותי ויעמיד לי ואני אצליח להתאפק", אני עונה בכנות ובצורה ישירה. "מי אמר שאתה צריך להתאפק" ?"אבל אבל...", אני מגמגם ולא מצליח להרכיב משפט נורמלי בראש. "אתה רק דילדו, אתה לא מחליט מתי לגמור או להתאפק", היא מפתיעה אותי והיד שלה מי אוחזת בזין שלי. 

מבלי להרגיש היא משנה תנוחה והזין שלי צמוד לירכיים שלה. אני מרגיש זרמים מציפים אותי והזין שלי מתקשה. "אתה כזה דידלו מיוחם וכנוע, אתה רוצה לגמור" ? היא אומרת ושואלת ואני לוחש "כן", "אני כלכך מיוחם וזקוק נואשות לגמור", אני מוסיף בלי להתבייש. "את תראה לי כמה אתה רוצה לגמור, תשתפשף עליי", היא פוקדת ואני מיד מתחיל להניע את האגן ולהשתפשף עליה... הקצב מתגבר לאט לאט, אני מרגיש שזה הדבר הנכון לעשות... אני גוער עליה, נאנח מדי פעם ומתחיל להרגיש את ההתמסרות בכל הגוף והנשמה שלי.

"כל הכבוד, דידלו, אתה כזה כלב מיוחם שאתה משתפשף בי", היא אומרת וכל מילה מטריפה אותי ומלהיטה אותי להגביר קצב. הילדים ישנים בבוכה, אז אני מרגיש בנוחצלהגביר עוד יותר את הקצב ומרשה לעצמי לגנוח. היא מעודדת אותי ומובילה אותי קדימה אל פורקן ואני מתחנן בראש שהיא לא תרשה לי לגמור. מתחשק לי ל"טבוע" בתשוקה ובחרמנות הזאת ולהרגיש עוד יותר כנוע, עוד יותר מושפל... "אתה כזה דילדו מושפל וכנוע", היא אומרת ומדרבנת אותי, "אני אוהבת לראות איך אתה מרשה לעצמך להתמסר ואיך אתה מרשה לעצמך להיות כלכך כנוע ומושפל"... אני מביט בה מאוהב ומרגיש כלכך שלה, מרגיש הכי מושלם.

"אני קרוב", אני מודיע והיא פוקדת לגמור, "שלא תעיז להתאפק, תראה לי איך אתה גומר מלהשתפשף בי, תראה איך אתה גומר בתחתונים כמו דילדו כנוע ומושפל" אני מגביר את הקצב, נאנח וגונח ומרגיש שאני מתקדם בצעדי ענק לנקודת האל ההחזור ומתפוצץ... אני ממשיך להשתפשף עליה, כולי רועד ופולט קולות מוזרים מהפה... היא עוטפת אותי בכל החום שלה ואני ממשיך לרעוד... "כל הכבוד, דילדו, אתה מרגש אותי כלכך כשאתה מרשה לעצמך להיות מה שאתה באמת, בלי להתבייש", היא מרגיעה ואומרת. "תודה שאת מקבלת אותי ככה", אני לוחש בתשישות. ככה אני ממשיך לשכב אליה ומרגיש את הזרע שלי נוטף עלי.. לשם שינוי ממש נעים לי ככה, להיות מכוסה בזרע


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י