בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 8 באוקטובר 2020 בשעה 14:07

התקופה הזאת היא לא ממש קרקע פוריה למימוש הרעב שלי אליה, לפורקן של תשוקות או מימוש פנטזיות בכללי. אני אוהב את הבית שלי, הוא לא ארמון מפואר, אבל הוא הפינה שלי, מלא בחום ואהבה, מלא בכל טוב ואולי יותר מדי... אני אמנם איש של טיולים וטבע אבל אני יכול להעביר חיים שלמים בבית. אני אוהב את המשפחה שלי, את האישה שלי, את הילדים שאני אומר תודה כל יום שהם חלק מהחיים שלי. 

בשבועות האחרונים, אני עסוק בנוסף למשפחה ולעבודה גם בלימודים. סמסטר אחרון שהתנפח כדי לסיים את כל החובות שנשארו לי כדי לנצל את הלימודים בזום ולסיים את התואר במועד ללא עיכובים. אז הגשתי את כל העבודות, מלבד אחת שנשאר לי חלק מאוד קטן לכתוב, אבל כרגע זה יותר בכיוון של ג'יבריש. נשארו 3 מבחנים, שניים מהם יתקיימו בשבוע הבא ובימים האחרונים, אני מבלה את מירב שעות היום עם המחשבון הפיננסי המקולל.

בימים האחרונים, הילדים ישנים בסוכה שבמרפסת וזה מאפשר לקצת יותר חופש פעולה בחדר המיטות, אבל היה מחזור, ואז המבחנים האלה שתקועים כמו עצם בגרון ונוצר רעב כזה, געגוע דו כיוווני כזה... אני אוהב את המניעה הזאת ואת ההתמודדות עם החרמנות שלי ומצד שני מתחשק לי לטרוף אותה ואחרי שהמיצים שלה ימרחו לי הפנים, ממש מתחשק לי לזיין לה את הצורה, מתחשק לי לאונן לה ולאונן מולה, מתחשק לי שהיא תזיין אותי, מתחשק לי להרגיש שלה... אני יכול להחזיק אצבעות שמתישהו הסגר יפתח ואולי הפעם, אנשים יפנימו את ההנחיות ואשכרה ישמרו ואולי נוכל לצאת לאיזו חופשה, אני, את והסטרפאון.

מדי פעם נפלטים לה משפטים שמטריפים אותי, כאילו היא הפנימה באמת, את העניין ההתמסרות שלי, את העונג בכניעה, בהשפלה, את העונג בלקחת את המיניות שלנו לטובתה ולהנות כאילו אין מחר, בלי לחשוב אם טוב לי... מתחשק לי שהמילים שלה, יהפכו למציאות... מתחשק לך לזיין אותי? תזייני אותי, מתחשק לך לרכב לי הפנים? תעלי ותרכבי בלי פחד... את אוהבת את הנשיות שלי, תהפכי אותי לפעמים למאהבת שלך. מתחשק לך לקבל זין אחר?! יאללה, תבחרי לך ואני אקבל אותך בזרועות פתוחות ואוהבות... נראה לי שאנחנו בכיוון הנכון


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י