בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...

3:1

לפני 3 שנים. 22 באוקטובר 2020 בשעה 5:54

היום מסתיים ואנחנו במיטה, עירומים. אני משתוקק לגעת בה, לטעום אותה, אבל כולי עצור. מתחילה שיחה על היום שהיה, על הילדים, על החיים ואני לא מוצא איפה הנקודה שבה אני עוצר את הכל ומוצץ איזו פטמה. אני מיוחם, אני בטח אגמור תוך שניה וחצי ואני מרגיש את החרדה מבעבעת בי ומקטינה את הזין שלי עוד יותר ואז היא תופסת לי את הראש ומצמידה לשד שמאל ונוזפת בי שאני לא יוזם. אני מסביר לה את החששות שלי והיא משתיקה אותי "אני בחרתי אותך דילדו, אז אתה רומז שאני לא יודעת לבחור את הדילדו הכי טוב"... אני משפיל מבט והיא מסבירה לי איך היא הולכת לגמור על האצבעות שלי ואני מבצע מיד, לאט, בעדינות, בסבלנות. הדגדגן שלה מקבל פינוק מתמסר.

"תרגיש מה אתה עושה לי", היא נאנחת ואני מרגיש את הרטיבות נוזלת ממנה ואני מעביר את היד, מרטיב את עצמי וחודר אליה ישירות לנקודה הנכונה, בלי משחקים, ישר לעבודה והיא מתמסרת למגע שלי ולא מוותרת ולא מפסיקה באמצע, פשוט נהנת מהמגע ותוך דקה או שתיים היא מתפוצצת לי על היד. אני מרגיש אותה נוזלת עליי וזאת אחת ההרגשות הכי מדהימות שיכולות להיות.

היא מחייכת ואני מאושר, כלכך מאושר ופתאום כל החרדות והפחדים נעלמים והזין שלי קשה מתמיד. "אני מרשה לך לגמור", היא אומרת ואני מוטרף ובראש כבר רצות לי מחשבות על גמירה שתוריד אותי נמוך, שתסחט לי את הנשמה. "מתחשק לי להיות רטוב מהגמירה שלך", אני מבקש והיא מאשרת ונותרת לי את הבחירה. אני חודר רק כדי להרטיב את הזין בגמירה שלה והיא נטרפת מהזקפה הקשה שלי, אז הגיע הזמן לתת עבודה. אני מזיין אותי בהתלהבות ובנחושות והיא תופסת אותי בשדיים ואני מרגיש סקסי כלכך. היא מתנתקת ויורדת על ארבע, "אני רעבה לזין שלך בדוגי", היא אומרת ואני חודר ומחזיק אותה קרוב, מזיין עמוק וחזק, כמו גבר אמיתי, בביטחון.

אני עוצר כדי לא לגמור ומופתע מעצמי לטובה שזה קורה. "תמשיך עם היד", היא פוקדת ואני נרגש שהיא רוצה עוד והיד שלי כבר בתוכה, מזיינת אותה בקצב והגמירה השנייה מגיעה בהשפרצה נוספת. מרגש אותי כלכך לגרום לה לגמור וממש לא אכפת חי מכלום, לא מהזין הזקור שלי, לא מביצים המלאות שלי, לא מהחרמנות שחנקה אותי עד עכשיו, אני המאושר באדם. "תשכב", היא פוקדת ומיד עולה לרכב עליי. היא רעבה, היא רוצה עוד וזה מטריף אותי כלכך. היא אוחזת בשדיים שלי ואני בשלה, פינוק שדיים בארבע ידיים והיא משתוללת על הזין שלי, "את כזאת חזירת גמירות", היא אומר לה פעם אחר פעם והיא נטרפת ומתקרבת לגמירה השלישית ובראש שלי אני גומר מלהשתפשף בה בכניעות מופלאה אבל זה ידחה ליום אחר, אנחנו גומרים ביחד, בתיאום מושלם.

שימודה - ווואווו מדהים
כייף לקרוא
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה על החיזוק
לפני 3 שנים
soft touch​(מתחלפת){Lex delict} - נפלא!!!
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה... הרגיש נפלא, עם טעם של עוד
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י