שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 9 בנובמבר 2020 בשעה 6:51

"על מה אתה מסתכל" ?, היא שואלת כשהיא עומדת עירומה מול המראה. "אני מסתכל עליך אישה סקסית שלי", אני עונה בביטחון ומרגיש איך הזין שלי מתעורר. היא מתקרב ומורחת קרם על המרפקים ואני נצמד אליה, מנשק אותה בגב, כתפיים, תחת, ידיים... "תעשה לי מקום דילדו", היא אומרת וקוטעת את הרגע. אני מושיט יד כדי לגעת והיא עוצרת אותי. "לא אמרתי שאני מרשה לגעת", היא נוזפת ומיד מנשקת אותי בלהט.

"אבל..... אני מתגעגע לגעת בך, אני צריך להרגיש אותך, אני רעב לגוף שלך", אני אומר וכל מילה מקרבת אותי לבכי. "אתה תראה לי כמה אתה רעב אליי, בלי לגעת בי ואז אתה תראה לי איך אתה גומר, כי זה מה שאני רוצה", היא עונה ומקרבת את שפתיה לנשיקה. אני מתנפל על השפתיים שלה כמו עוף דורס ומנשק אותה בלהט. הזין שלי עומד כלכך קשה, היא מחזיקה אותו ומיד פוקדת שאתחיל לאונן מולה.

"תמרח הרבה קרם שתרגיש כאילו זה הכוס הרטוב שלי, הכוס שלי שמלא בזרע של גבר אחר", היא אומרת ואני כמעט גומר רק המילים שלה. אני מאונן מולה ותוך דקה לערך, אני מפסיק כדי לא לגמור מהר, אני ררוצה עוד ממה שקורה עכשיו... עברו 12 ימים מהגמירה האחרונה שלי וכמה שהחרמנות מעיקה, הריקנות והבושה אחרי הגמירה, גרועות שבעתיים ולגמור בלעדיה, זה בכלל עונש קשה מנשוא.

אני משפיל מבט והיא מרימה לי את הראש ושואלת על מה אני חושב. "על מה שאמרת מקודם", אני עונה מבוייש. "תגיד את זה", היא פוקדת, "על הכוס שלך שמלא בזרע של גבר אחר", אני אומר בקול רועד, "למה אתה חושב על זה"? היא שואלת וכאילו מובילה אותי עם רצועה ליעד "לא ידוע". "כי זה מחרמן אותי לחשוב עליך מזדיינת עם גבר אחר, אני יודע שזה יעשה לך טוב", אני אומר וכל מילה מקרבת אותי לבכי.

היא מחייכת ואני חוזר לשפשף את הזין שלי, אני לא יודע אם אני יותר חרמן או יותר מושפל... "תבקשי ממני לבלוע את הגמירה שלי, בבקשההההההה" אני נאנח ומתחנן. "אני אבקש ממך לבלוע את הכל, דילדו כנוע ומושפל שלי, אני אתן לך את זה" היא עונה והגוף שלי מגיב בהתרגשות אחת גדולה וכבר אי אפשר לעצור את זה, נקודת האל חזור כבר כאן. הזין שלי פולט זרע כמו מזרקה, אני אוסף את הכל בידיים, משפיל מבט ומתבייש כאילו תפסו אותי על חם בפשע כנגד האנושות. היא מחבקת אותי, "תודה", היא לוחשת "אני אוהבת אותך". 

אישה מבפנים​(נשלטת) - לא, דילדו אל תבלע....זה מלא בקרם.
אתה הורג אותי כל פעם מחדש.
רק לגבי הבכי עדיין לא מבינה.
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - הקרם באמת לא טעים... הבכי זה משהו ממש לא נשלט... בגמירות ממש חזקות גם אישתי בוכה, סוג של התפרצות רגשי, בקטע טוב
לפני 3 שנים
שימודה - ווואווו. מרגש
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, איש יקר
לפני 3 שנים
SexyRed​(שולטת){Woody} - מושלם.
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה :)
לפני 3 שנים
Gia X - תענוג לקרוא!
לפני 3 שנים
מפית​(אחר) - מדהים איך שזה התפתח
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י