לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 15 בנובמבר 2020 בשעה 9:48

שיחת הלילה שלנו היתה נעימה, היה יום טוב כזה, מאתגר קצת אבל הוא הסתיים הכי טוב שיכול להיות. העיניים שלי פוזלות מדי פעם לשדיים שלה שנשארו מחוץ לשמיכה. אני ממתין בסבלנות להפסקה בשיחה, כדי לינוק את הפטמה הקרובה. היא עוצרת אותי ואני בטוח שהיא תגיד שאין לה חשק או כוח עכשיו, אבל היא מביטה לי בעיניים ואומרת "לא ביקשת רשות, דילדו כנוע שלי" ואני משפיל מבט ומתכנס לתוך עצמי. "אני רוצה שתנשך אותי עכשיו", היא מרימה לי את הראש אומרת ואני מתנפל עליה, נושך את הפטמות שלה ופתאום היא אישה אחרת... היא לוקחת את היד שלי ומניחה על השד השני ואני לש אותו כמו בצק וצובט את הפטמה.

מדהים אותי כל פעם מחדש שאני מוציא ממנה כזאת תשוקה וחרמנות. "עכשיו תמצוץ", היא פוקדת ואני מוצץ את הפטמה. היא לוקחת שוב את היד שלי ומניחה אותה בין רגליה. היא רטובה, זה לא יכול להיות בגללי, אני חושב והיא בטלפתיה לוחשת "אתה מרגיש מה אתה עושה לי, דילדו" ? אני נרגש כמו ילד קטן ואצבע מחליקה מהרטיבות לתוכה, מוצאת בדיוק את הנקודה ואני מזיין אותה כמו חיה (כמה שניתן להגדיר אוננות כאקט חייתי). מדהים אותי כל פעם מחדש, העונג בלהרגיש אותה עמוק כשאני מזיין אותה עם האצבע, זאת הרגשה עוצמתית כלכך... תוך דקותיים אני כבר מרגיש את הגל הראשון מגיע ושוטף לי את היד והיא לא עוצרת אז אני מגביר את הקצב ומיד מגיע גל שני וגם עכשיו היא לא עוצרת אותי, אז נכנסת אצבע שניה ואני חופר עמוק בתוכה וגל שלישי לא מאחר להגיע, רק אז היא נרגעת.

אני מביט בה ורואה את העונג שלה, את האושר שלה, את הרוגע שלה, כאילו כל ההוויה שלי תלויה ברגע הזה ממש. היא מרטיבה את היד שלה עם רוק ומלטפת את הכיפה הנפוחה של הזין שלי. אני נאנח כמו חיה, זה פשוט מתפרץ ממני. כף היד שלה מטריפה אותי במגע סיבובי על הכיפה. "בבקשה, תרשי לי להרטיב את הזין הגמירה שלך", אני מתחנן והיא מחייכת ומאשרת.

אני עולה עליה וחודר עמוק (ככל שניתן) ונשאר ככה. נותן לגמירה שלה לעטוף את הזין שלי. הרגע הזה מוביל אותי לסערת רגשות, הגעגוע הזה להרגשה של להיות בתוכה, עם הזין ולא אצבעות, מטלטלת אותי בצורה שלא חוויתי מעולם. אני יוצא ממנה עכשיו, והזין שלי מבריק מהמיצים שלה ואני משתפשף עליה, בלי לחדור והיא מצמידה אותי אליה לחיבוק... היא יודעת שרק עוד קצת, אני אצטרך את החיבוק הזה כדי להישאר שלם ולא להתפרק למיליון חתיכות.

אני מגורה פיזית, מגורה נפשית, מגורה מכף רגל ועד ראש, בסוג של אינסטינקט, אני מנתק מגע מגופה, שניה לפני שאני מתפוצץ עליה. אני צולל לחיבוק שלה וכל הזרע שהתפרץ ממני נמרח עלי, הגוף שלי באקסטזה, הנשמה שלי באקסטזה והיא עוטפת אותי בחיבוק ולוחשת "כל הכבוד, דילדו, הרווחת ביושר את הגמירה".

אישה מבפנים​(נשלטת) - הייתי מתה לשבת על כורסא בפינת החדר ו...
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י