בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 17 בנובמבר 2020 בשעה 6:26

"תפשיט אותי", היא פוקדת ועוצרת נשיקה ארוכה ולוהטת במיוחד. אני מיד מבצע ומסיר ממנה את הבגדים וצולל לינוק שד אבל היא מורידה לי סטירה חלשלושה כזאת שמצליחה לעצור לי את הנשימה. "לא ביקשת רשות, דילדו, אל תהייה חצוף", היא נוזפת בי ואני כבר במסלול המהיר נמוך, הכי נמוך, אבל היא קולטת אותי נופל ומיד מרימה כשהיא אוספת אותי אליה, מנשקת בלהט ומזמינה אותי לגעת בה ולענג אותה.

מדהים כמה השפעה יש לה על הגוף והנשמה שלי והיא מציתה בי את התשוקה מחדש. אני מנשק אותה בצואר ומטריף אותה בלישת שדיים אסרטיבית ומשם למדרון חלקלק של חוסר משמעת מצידי ואם נחשוב על זה לרגע, אולי זה ביוק מה שהיר תמיד רצתה, להרגיש אותי מאבד את השליטה וטורף אותה בתאווה ?! 

האצבע שלי מגששת כבר בין רגליה וחודרת בלי לבקש רשות, בלי להתבייש, בלי לדפוק חשבון... חדירה עמוקה, חזקה. לשם שינוי, היא לא פוקדת עליי להאיט את הקצב, אלא מתמסרת למגע ותוך עשרים שניות בערך אני כבר מרגיש אותה מתפוצצת. היא מביטה בי בתדהמה ומיד פוקדת "תשתה אותי".

אני קופץ מיד ושותה את הגמירה שלה, כאילו הלכתי ימים במדבר. היא תופסת את הראש שלי ומשפשפת אותי בה כאילו הייתי חפץ. המיצים שלה מציפים אותי ברגשות עזים ובסוג של אישור שזה בדיוק מה שאני צריך כדי להרגיש מושלם.

"תראה את הזין הקטן שלך, תראה כמה הוא קשה, דילדו" היא אומרת ואוחזת בו כבשלה. "את עושה לי טוב", אני לוחש, "אתה עושה לי טוב, דילדו אהוב שלי, אתה עושה לי טוב בגוף ובנפש", היא עונה והזין שלי רק מתקשה עוד יותר. היא מניחה את הידיים שלה על השדיים שלי, אני קופץ קלות אבל נותן לגוף להתרגל למגע. היא מלטפת את הפטמות שלי ומצד אחד הגוף שלי בטירוף חושים ומצד שני על סף חרדה, אבל ממשיכים את הרגע האינטימי הזה.

"המלכה שלך רעבה לזין", היא אומרת ועולה עליי, "אני רוצה לגמור שוב אז תתאפק", היא פוקדת ואני יודע שזה הולך להיות מאתגר. אני מביט בה מלמעטה ונפעם כל פעם מחדש מהעוצמות שמתפרצות ממנה בשניה שהיא משחררת את המלכה שבה. היא רוכבת ואני מפנק לה את השדיים, כמו שהיא אוהבת. מדי פעם עושים הפסקה שלא אגמור עד שמגיע הרגע שלא ברור לי אם גמרתי או לא אבל זהלא ממש משנה, כי היא הגבירה את הקצב ולמרות שהגירוי היה כלכך חזק, היא הצליחה לגמור.

הייתי מכוסה בשילוב מנצח של זרע ומיצי תאוותה והטעם שלה עדיין בפה שלי, לא יכולתי להפסיק להריח ולטעום אותנו גם אחרי שהיא נרדמה. 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י