לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 15 בינואר 2021 בשעה 8:46

שישי בבוקר, יקיצה טבעית, ברקע ילדים מדברים ומשחקים. היא מניחה על החזה שלי ואני רוצה אותה, כמה שאני רוצה אותה.. היא מסתובבת ואני איתה עוטף אותה בידיים שלי שמטיילות על הבטן שלה, בין גבולות הגזרה, בצפון קו השדיים שהייתי מת ללוש ובדרום פס התחתונים שהייתי מת לקרוע ממנה.

אני לש בעדינות את הקפלים שלה, מתמסר למגע, לרכות והזין שלי מתעורר ומתקשה צמוד למפגש ישבניה. הייתי רוצה להפוך אותה ולהעמיד אותה על ארבע מול המראה. להוריד ממני את החולשה, חוסר הביטחון, את הכניעה וללבוש תחפושת של גבר עוצמתי, עם זין עבה וגדול ויזיין אותה עמוק וחזק, שיתפוס אותה בשיער כדי שתוכל לראות במראה כמה היא סקסית וכמה שאני מיוחם עליה. במציאות בתנוחה הזאת אני גומר ממש מהר, אולי זה החיכוך המוגבר, אולי מראה התחת הגדול שלה שמטריף אותי. 

אני מתרחק ממנה קצת אבל עדיין מחבק, שלא תרגיש את הזקפה שלי ואת הטיפות שנוזלות. במחשבות שלי, התחתש לה כבר אדום כולו ומעוטר סימני הידיים שלי. אני שולף את הזין שלי ממנה שמבריק ממיצי הגמירה שלה ומפסק את התחת שלה. החור שלה נפתח מולי ומקבל בקלות את הזין שלי. אני מזיין אותה בתחת, כמו שהיא אוהבת, כמו שהיא אהבה שגבר זר זיין אותה אבל אני לא זר, אני זה אני, היא מביטה בי ולוחשת "אני אוהבת אותך", "אני אוהב אותך אישה יפה שלי", אני עונה ומזמין אותה לקפה


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י