בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 2 בפברואר 2021 בשעה 5:55

היא נכנסת למיטה עירומה. זה נעשה עניין שיגרתי בימים האחרונים, אולי זה סוג של טיזינג ? אני נצמד אליה בזהירות, נוגע אבל לא כמו שהייתי רוצה. היא מניחה את היד שלי על התחת שלה ואני לש אותו. מתחשק לי לפסק את הישבנים, להכניס את הראש וללקק בתאווה אבל אני אסתפק במועט. לפתע אני מרגיש שהיא מפסקת באיטיות רגליים והיד שלי יורדת באופן אוטומטי אל בין רגליה, אל מקדש תשוקתה. מגע אחד והיא נאנחת והגוף שלה פתאום מזמין, אולי בעצם דורש, את המגע המענג. אצבע אחת מחליקה בקלות ומהר מאוד מצטרפת אצבע שניה. אני מאונן לה ולא ברור מי משנינו נרגש יותר. "יש לך סבלנות אליי"?, היא שואלת ואני מיד עונה שיש לי את כל הסבלנות שבעולם. "אז לאט" היא דורשת ואני מוריד מהירות. 

היא מגישה לי שד ואני נוגס בפטמה, יונק אותה ברעב של תינוק. אנחנו ממשיכים ככה במעיין ואלס של תשוקה. האצבעות שלי חופרות עמוק בתוכה, והיא אוחזת את הזין שלי שמתחיל לנטוף. היד שלי מוצפת מהמיצים שלה, גל אחד שני ושלישי ואני חושב שזה ממש בזבוז לא לשתות את כל הטוב הזה.

היא עולה עליי ומחדירה את הזין שלי לתוכה. התגעגעתי להיות בתוכה, התגעגעתי להרגיש אותה עליי. היא רוכבת עליי ואני מביט ומתאהב בה מחדש. "את כלכך סקסית כשאת רוכבת עליי", אני אומר בהתרגשות והיא יוצאת כדי שלא אגמור מבעוד מועד. 

"אני רוצה אותך שוב מאחור", היא אומרת וכבר נכנסת לתנוחה המתאימה. אני ממשיך לזיין אותה עם האצבעות והיא מחזיקה לי את הזין. "אני אוהב שאת מחזיקה לי את הזין", אני אומר, "אני אוהב להיות שלך", אני מוסיף. "עכשיו תראה לי כמה אתה אוהב להיות שלי", היא אומרת ורומזת שהגיע הזמן שלי להתפוצץ. היא מחזיקה לי את הזין ואני משתפשף בה, מזיין לה את היד. אני מרגיש שנקודת האל-חזור ממש קרובה ואני מגביר את הקצב, נאנח ועוד רגע היד שלה כבר תהייה מכוסה זרע חם וסמיך.

היא מסתובבת ומסתכלת עליי עם עיניים מבריקות, אני מנשק אותה בלהט והיא מנשקת אותי חזרה, אני מרגיש את הזרע נוטף ממנה עליי וזה לא ממש מעניין אותי כי אין לי שום כוונה להפסיק את הנשיקה הזאת. 

פוסי אס​(נשלט) - כייף שאתה משתף
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רב. שמח שאתה נהנה
לפני 3 שנים
Gallgalil​(נשלט) - ואו איזה תיאור, כל הכבוד על הכתיבה
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה. כיף לקבל תגובה כזאת
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י