לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 7 בפברואר 2021 בשעה 6:57

שבת בבוקר, הסגר עדיין כאן, אז אין לאן למהר. הילדים בסלון בונים לגו והיא מזמינה אותי להתכרבל. מפה לשם, היא מניחה את היד שלי על השד שלה ולישה אחת מספיקה כדי לגרום לה להתפתל. הילדים באים להראות את נפלאות יצירתם והם לא מבינים שזה לא מתאים עכשיו כי אצבע אחת שלי כבר עמוק בתוכה. עוד מעט נקום ואני אכין ארוחת בוקר (כלומר פנקייקים עם תותים וקצפת) אבל לבינתיים תמשיכו לשחק בסלון (אמא ואבא ישחקו במיטה).

אני סוגר את הדלת וחוזר למיטה. "אז איפה היינו", אני שואל וחוזר לחפור בתוכה. היא כלכך רטובה וזה כנראה ימשיך להפתיע אותי לנצח. התגעגעתי למגע הזה, לתחושות האלה, תחושות של תשוקה, של גוף, של נשמה. האצבעות לא מפסיקות לענג אותה עד שהיא קמה מהמיטה ואומרת בקול סמכותי "בוא".

היא הולכת למקלחת ואני אחריה. היא נשענת על האסלה ומבליטה את התחת הגדול שלה. אני חודר אליה ומזדיין אותה כאילו אנחנו לבד בבית. אני מת להפליק לה אבל מחזיק את עצמי, גם ככה, אני בחרדה שהילדים כמה מטרים בצידו האחר של הקיר. "תגמור לי על התחת, דילדו", היא פוקדת והמילים שלה מקדמות אותי במהרה לנקודת האל חזור. אני שולף את הזין הקשה שלי ומשפשף אותו בין ישבניה, מספר פעמים, עד שאני מתפוצץ ומכסה את התחת שלה בזרע.

היא נכנסת להתקלח ואני הולך להכין פנקיקים. זאת רק ההתחלה של יום נפלא, אבל נשמור משהו לפרק הבא.

 

שבוע טוב

 

אישה מבפנים​(נשלטת) - אוף, הייתימתה להיות זבובה על הקיר שלכם.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י