לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 8 בפברואר 2021 בשעה 6:03

"אתה לא תהייה הדילדו שלי הערב, אתה תהייה המאהב שלי", היא לוחשת לי במפגש חטוף במטבח. החרמנות של סוף מחזור, תמיד מוציאה את המיטב ממנה, למרות שאצלי בראש היא מחכה שיגמר הסגר כדי לקבוע עם מאהב אמיתי. מאוחר יותר היא תלחש לי "אני רוצה שתגע ותנשק אותי בכל הגוף, אני צריכה זין ואתה תזיין אותי בערב". הילדים במיטות ואנחנו בסלון, נותנים לגוף לעכל את ארוחת הערב. הפרק מסתיים והיא מתחילה להוריד את הבגדים בדרך למיטה.

השדיים הגדולים שלה כמעט נשפכים מהחזיה. אני נצמד אליה ומנשק את הבטן שלה ומשם לשדיה והידיים מלטפות את הרגליים שלה ומגששות לאיזור המפשעה. היא עוצרת איתי כשהאצבעות מנסות להכנס לתחתונים. "אתה רוצה לאונן לי, אז תאונן לי מבעד לתחתונים, אני רוצה שתגעגע לכוס שלי", היא אומרת ומוסיפה "אתה תכתוב מחר בבלוג שלך, שכולם יידעו שלא הרגשתי לך להרגיש את הכוס שלי נרטב, אני לא בטוחה שארשה לזין הקטן שלך להיות בתוכי", אני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל לענות, אולי עדיף לשתוק ולעשות מה שהיא ביקשה. היא לא דברה ככה כבר חודשים, אני חושב לעצמי, האם זה מה שאני רוצה? הזין שלי כלכך קשה אז כנראה שזה בדיוק מה שאני צריך. 

האצבעות שלי מוצאות את הדגדגן שלה מבעד לתחתונים ומגע אחד מספיק כדי לגרום לה לגנוח. אני לוחץ ומסובב את האצבע ומתחיל להרגיש את הרטיבות שלה. היא מגישה פטמה אחת לפה שלי ואני יונק, מלקק ומדי פעם גם נוגס, בדיוק כמו שהיא אוהבת. האצבעות שלי מטיילות על שפתי הכוס שלה ומדי פעם מזכירות לדגדגן כמה אני אוהב אותו. היא מתפתלת ורטובה כלכך. אצלי בראש היא עוד מעט תוריד את התחתונים ותדחוף לי אותן לפנים, כדי שאסניף אותה  אולי היא תתן לי ללבוש אותן ולהשתפשף בה ולגמור בתוכן?! אבל היתה לה תוכנית אחרת היא עולה עליי, מזיזה את התחתונים ומתיישבת על הזין הקשה שלי. היא רוכבת עליי בקצב מהיר, בלי להתבייש, בלי לפחד ואני שוכב בלי לזוז ומביט בה מלמטה.

היא כלכך סקסית ככה בדיוק ככה, רעבה לזין, דומיננטית, שולטת, רעבה אליי. "אני אוהבת את הזין הקטן שלך" היא צועקת ומגבירה את הקצב. אני כבר לא זוכר מה היא נאמר בעת הזאת כי הייתי שקוע כולי בלהחזיק עוד קצת עד שיא תגמור. סוף טוב הכל טוב... גמרתי כמה שניות לפניה, אבל היא היתה כלכך שקועה בגמירה שלה שהיא לא התייחסה בכלל. "התגעגעתי אלינו" היא אומרת, "התגעגעתי לגמור איתך ביחד. אנחנו כאלה טובים ביחד". 

פוסי אס​(נשלט) - מקסים. ממש מתחבר
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י