לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 1 במרץ 2021 בשעה 6:06

רציתי שתסתכלי עליי מתפשט, פושט מעליי את עטיפת הגבריות. אני אעמוד מולך, גבר בלבוש נשי, אני בטח אתבייש אבל אני אעמוד מולך חשוף, פגיע. את מכירה אותי טוב ככותב מילים אלה, בבלוג בכלוב, אבל זאת תהייה הפעם הראשונה שנעמוד זה מול זה. מעניין מה תחשבי לעצמך כשתראי אותי בשר ודם. האם תחשבי אחרת כשאהייה חשוף מולך?

את תתלבשי מחוייטת בשבילי, גם אם ביומיום זה לא הסגנון שלך. מתחשק לי אותך נשית, במיוחד בשבילי. אני רוצה להסתכל עליך ולא להוריד ממך את העיניים, אני רוצה להביט בך ולדמיין את הגוף שלך. את תעמדי מולי ונעלי העקב שלך יבריקו, כאילו את עומדת למסדר צבאי. הרגליים שלך עטופות גרביונים דקים ושקופים, את יודעת כמה זה יטריף אותי. החצאית תבליט את התחת העסיסי שלך, שהייתי רוצה לחפון ולהכנס בין ישבניך, אבל אני לא אגע ללא רשות.

את תורידי את הז'קט והחולצה המכופתרת תחתיו תבליט את שדייך הגדולים. אני רוצה אותך צנועה, בלי מחשוף, רק להצית לי את הדמיון ואת התשוקה. את תתיישבי ותשלבי רגליים, קצה הביריות שלך יחשפו ואת יודעת שזה יהפנט אותי. אני ארד על הברכיים מולך, משתוקק לגעת, לסרוק את גופך במגע עדין ומתמסר. את תורידו תחתונים ותגישי אותן לפניי, אני אסניף אותך, את הרטיבות שלך, את התשוקה שלך.

בהינתן האות, אני אלטף את הרגליים שלך ביסודיות, כשאגיע למפשעה, ארגיש את הרטיבות שלך, "תראה מה אתה עושה לי", תגידי בזמן שתפסקי רגליים ותחשפי את מקדש האהבה שלה. אני כבר יודע את מקומי ותפקידי, אקרב את ראשי ואסניף את ריח התשוקה שלך, את הנשיות המופלאה שלך שמטריפה לי את כל החושים, אבל לא אגע בך, ללא רשות. 

את תלטפי את ראשי ותקרבי אותו אליך, כחפץ שנתון לאחריותך המלאה. תשפשפי את הפנים שלי בין רגליה וארגיש את ההתרגשות שלך נוטפת עליי. נעים להיות בין הרגליים שלך, נעים לי להרגיש כמו חפץ, נעימה לי הרטיבות על הפנים. הזין שלי יהיה קשה בטירוף ויבלוט מהתחתון שלי, אולי בעצם מרוב התרגשות, הוא דווקא יתכווץ ויהפוך לדגדגן. אני בטוח אנטוף, אבל מה זה חשוב, אני כאן בשבילך.

עכשיו הגיע תורי, להתמסר אליך בלשוני, אלקק אותך בתאווה. את כלכך טעימה לי, טעם אחר ממה שאני מכיר, אבל לא ארצה להפסיק ואשתה אותך פעם אחרי פעם, את כל גל של תשוקה שיתנפץ על פניי. את תקומי ותסתובבי, תרימי את החצאית ותחשפי את התחת המגרה שלך. את יודעת שכל מה שאני באמת צריך עכשיו, זה לדחוף את הפנים שלי, בין ישבניך ולקק אותך. את תפסקי את הישבנים ואני אתקרב אליך ובלי ידיים, אלקק אותך בתאווה.

הייתי רוצה לגעת בך, הייתי רוצה לגעת בי, אבל את לא מרשה, אז אני מבצע, לא שואל שאלות, לא מבקש. אני שקוע בך, בגוף שלך, בריח שלך, בטעם שלך, בתשוקה שלך. את תגמרי לי על הפנים כי ככה את רוצה ואני רוצה את זה בשבילך. אני אשאר על הברכיים מולך, המבט שלי יעקוב אחריך ויסרוק כל תנועה שלך. את תתיישבי שוב מולי. הפטמות שלך זקורות ויבלטו מבעד לחולצה הצמודה. הייתי רוצה לנגוס בך, לינוק אותך, למצוץ אותך אבל את תפקדי עליי להוריד מיד את המבט שלי לרגליים שלך.

"עכשיו תראה לי כמה מהר אתה יכול לגמור?", את תגידי בהקנטה שתעיף אותי למחוזות לא אנושיים. הזין שלי ביד, המבט על הרגליים שלך הריח שלך בחלל החדר את אפילח לא צריכה להתחיל לספור, כמה שפשופים ואני אפרוק את התשוקה שלי על הרגליים שלך. אני אנסה להסדיר את הנשימה ואביט לרצפה במבוכה. "תנקה" את אומרת ואני מתקרב ומלקק את הזרע שלי ממך. את תלטפי לי את הראש, "כל הכבוד, שרף" את תמחיאי לי לפני שתקומי ותצאי מהחדר.

 

 

 

* פנטזיה בלבד, לא נכתבה על מיְשהי ספציפית, כי גם ככה היא לא תתממש *

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י