שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 25 בפברואר 2021 בשעה 4:17

פורים זאת הזדמנות נדירה שאפשר לשבור את השגרה ולתת למה שאנחנו "מסתירים" להיחשף. שנים שאני מפנטז על איזה מסיבת פורים שתתחיל בתמימות ותסתיים בהרבה פחות תמימות ומלא זימה. שנה שעברה כמעט ניצלחתי את החג וללכת למדוד לי זוג עקבים זנותיים, בסוף השתפנתי, אבל זה בטח יקרה, מתישהו.

שנים לא התחפשתי ובשנים האחרונות, חזרנו להתחפש, בגלל הילדים, אבל האמת שיש בזה משהו כייפי וגם הפנטזיה על מסיבת פורים חזרה לחיים. היא תתחפש לאיזה גיבורת על או עליסה מארץ הפלאות או דורותי מהקוסם מארץ עוץ ואני אתחפש לאישה, אולי בעצם נתחלף תפקידים, היא הגבר ואני האישה... זה יכול להיות מדליק... אז במסיבה הזאת שרצה לי בראש, אני לא מכיר אף אחד, אולי זאת מסיבה של העבודה שלה, אני אלבש איזו שמלה מבריקה שתבליט לי את התחת. אני בטח אלך מוזר על העקבים וכל הזמן אלטף את הרגליים שלי מבעד לגרביונים.

אני רואה בדימיון שלי מישהי מתחילה אותה, מלטפת ומנשקת אותה בלהט. אחר כך גבר יזמין אותה למשקה והם יתמזמזו להם בבר. בדיוק אז איזה גבר יעצור לידי ויתחיל שיחה שמהר מאוד תעבור לתכנים מיניים בוטים, כאלה שיגרמו לי ללכת אחריו לפינה חשוכה ולקבל את הזין שלו עמוק בגרון. היא לבינתיים, תצא עם הגבר שלה לאיזה חדר לפי שעה להזדיין כמו שני שפנים.

אני אהייה בדרכי לאוטו, לנסוע הביתה ולחכות לה, אבל בחניון, גבר זר יתפוס לי את היד ויגיד "את לא חושבת ללכת הביתה לפני שזיינתי אותך". הוא יצמיד אותי לאחד הרכבים, ירים את השמלה, יוריד את התחתון לברכיים ויזיין אותי כמו בסצינה בסרט פורנו ממוצע. מעולם לא הזדיינתי בשירותים של מועדון, בקולנוע, או במקום פומבי, אני סיסי חנון כזה, אבל בראש שלי הוא יזיין אותי בעמידה, בלי אהבה, בלי דיבורים, נטו זימה. יזיין, יגמור ויילך, אולי הוא ישאיר לי כרטיס ביקור כי בטח ארצה עוד מהזין שלו.

bondman​(נשלט){FLR} - נשמע אחלה מסיבה.
:-)
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אולי בשנה הבאה
לפני 3 שנים
the rain song - להתחפש זה כיף
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - כבר כמה שנים שאנחנו מתחפשים כל המשפחה וזה ממש כיף. עד לא מזמן, הרגשתי שאני סוג של מתחפש, בכל פעם שהייתי מתלבש אבל לאחרונה, זה מרגיש לי יותר טבעי ללבוש משהו נשי שלא אמור להתחבר עם הגוף הגברי שלי.
לפני 3 שנים
טלי35​(שולטת) - מהמם
לפני 3 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - אני קוראת את הפוסט הזה כשאני משתזפת בערום על הטרמפולינה בחצר. בהתחלה בדקתי שהתריסים של השכנים סגורים אבל עכשיו ממש לא מזיז לי שהשכנה תראה עד כמה אני מיוחמת ואיך אני גומרת על עצמי בגללך.
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אפשר להציץ?
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י