שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 2 במרץ 2021 בשעה 4:57

אני שונא שהיא קוראת ככה לעצמה. שונא שונא, שונא שמתחשק לי לצעוק. אולי אני טועה, אבל זה מרגיש כאילו לנשים יש בעיה חמורה עם נשים שמנות. נכון שיש לא מעט גברים שחושבים שאישה צריכה להיות רזה ולהיראות כמו דוגמנית של ויקטוריה סיקרט כאילו כל הגברים יצאו מאיזה קטלוג.

אני אוהב נשים מלאות, שמנות. אוהב שיש בשר, אוהב שיש במה לתפוס, אוהב שלא מרגישים את העצמות. תמיד נמשכתי לנשים מלאות או שמנות, מאז ומתמיד, אין לי באמת הסבר לזה, אבל לא נראה לי שזה ממש חשוב. הנושא הזה עולה כאן לא מעט, בעיקר בתסכול של נשים עם הגוף שלהן או בתגובות מחרידות שהן מקבלות מגברים דוחים ומגעילים שחיים בסרט.

הכל עניין של חינוך, כשילדים ילמדו שהמילה שמנה היא עוד מילת תואר בשפה העברית ובשום פנים ואופן לא מילת גנאי או משהו שצריך לצחוק עליו, אולי אז יהיה שינוי. אם יהיו יותר נשים שמנות בתקשורת, יהיה שינוי... מנסים להאכיל אותנו לקבל את האחר, אבל בסופו של דבר זה סתם כיבוס מילים כדי לעשות שינוי מאוד ממוקד בחברה הישראלית ועל הדרך לשנוא את כל מי שהוא לא "אני", אבל לא נכנס לזה עכשיו. 

זאת לא הפעם הראשונה וגם כנראה לא האחרונה, שאני כותב על זה כאן. זה נושא שהוא חלק מהיומיום שלי ולא רק שלי... אני רוצה לפנות לכל אישה ואישה כאן. תאהבי את הגוף שלך, גם אם השמנת קצת לאחרונה, גם אם לא רזית כמו שרצית, גם אם את שונרת להסתכל על עצמך במראה... תאהבי את הגוף שלך, תעשי מה שעושה לך טוב ומה שגורם לך אושר. את יפה כמו שאת, עם התחת, עם כרס, הקמטים, הסימנים.. את הנשיות במיטבה וכל השאר זה הבל הבלים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פרלין​(נשלטת){ש} - עוד 10 שניות לתגובה של מישהי (זאת תמיד מישהי) שתגיד לך שזה לא בריא ואתה מעודד השמנה.
לפני 3 שנים
פוסי אס​(נשלט) - לא בריא לחיות (:
לפני 3 שנים
פרלין​(נשלטת){ש} - לגמרי. אבל איכשהו בהשמנה זה נורא מעצבן אנשים מסוימים.
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אנשים נוטים לדחוף את האף שלהם למקומות שלא שלהם... אישתי סיםרהלי על תגובות שהיא היתה מקבלת מאנשים זרים ברחוב וזה פשוט לא נתפס בעיניי. מאיפה החוצפה הזאת של אנשים שחייבים להביע את דעתם הממש לא מעניינת ועוד לאנשים זרים.
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - אני לא מעודד השמנה או אורח חיים לא בריא. אפשר להיות שמנה ובריאה. אני מעודד אהבה עצמית, אהבה של הגוף גם אם הוא לא זהה למודל שמנסים למכור שלנו
לפני 3 שנים
שימודה - תמונות מדהימות.
נשים כאלו הן שיא הנשיות
נשיות מינית שופעת
לפני 3 שנים
פוסי אס​(נשלט) - בדיוק כך ...
לפני 3 שנים
Gia X - אני מסכימה לחלוטין עם כל מה שאמרת, אלא שזה לא באמת יעזור. פמפום דת הרזון לא ירד מהכותרות, כי הרזון והשאיפה אליו מזינים את התעשיה על כל ענפיה, על ידי יצירת התסכול.
כמו בכל דת, כל שנדרש הוא - להציב יעדים לא מציאותיים להשגה. במרבית הדתות אלו אמות מידה של מוסר שרוב רובם של המאמינים יתקשה לעמוד בהן ובדת התעשיה זהו הרזון - בשני המקרים - היעדים עוצבו כך שנכשל לרוב. ומה קורה לאדם מתוסכל? מחפש כפרה ופיצוי. גם כפרה וגם פיצוי מובילים לרכישה אימפולסיבית של שרותים או מוצרים שאינם מהווים פתרון אמיתי לתסכול שהניע את השרשרת.
מכאן שבעלי האינטרס עמלים יומם וליל להשאיר אותנו, "ציבור המאמינים", מתוסכלים, כדי שנמשיך לקנות מהם עוד ועוד.
איזה סיכוי בעולם יש לנו נגדם?
עובדה, הדת מחזיקה עד עכשיו...
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודהרבה על התגובה, מודה שלא חשבתי על זה מנקודת המבט הזאת. זאת לא הפוסט הראשון שלי בנוגע, גם לא האחרון וזה ימשיך להעסיק אותי כנראה עד קץ הימים. מדהים שרשתות אופנה בארץ לא מביאות מידות גדולות, למרות הביקוש (ויש ביקוש) למרות שבסניפים במגינות אחרות, ניתן להשיג בלי שום בעיה. יש בוז כלפי נשים שמנות, בעיקר מנשים וזה ממש לא מובן לי. לא מבין למה אישה שמנה נתפסת כפחות טובה מאישה רזה. לא מבין למה אין נשים שמנות בטלוויזיה לא מבין למה חברות למידות גודלות מעסיקות דוגמניות שממש לא קרובות למידה גדולה. זה פשוט מטורף, העיקר שאסור להגיד אמא ואבא, אסור להגיד מוחמד, PC מקולל אחד גדול אבל שמנה נשארת שמנה... אני אוהב את השמנה שלי, אוהבת אותה בדיוק כמו שהיא
לפני 3 שנים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - אתה יודע שרובנו לא נראות *ככה*, נכון?

אני חושבת שיותר מאשר להבין שכולנו יפות, אולי אנחנו צריכות להבין שזה בסדר לא להיות מהממת. להיות מאד יפה זה נחמד אבל כשכולנו מרגישות שלמי שלא יפה אין זכות קיום, אז זה מה שהייתי רוצה לשנות, ולא להנציח את התפיסה הזאת בכך שנגיד לכולן שהן יפות.
לא כולן יפות, *וזה בסדר*.

***
שרף, לפעמים אני חושבת שאתה חד קרן. דברים שאתה אומר כמובן מאליו, שרוב האנשים לא מבינים גם כשמסבירים להם.
הלוואי על כולנו בן זוג כזה, שכשהוא חושב על כמה הוא אוהב את אשתו זה מייד מתחבר לו לרצון שהיא תהיה מאושרת ותאהב את עצמה ותרגיש טוב ותהנה מכל רגע. זה כה נפלא ובעיני זו ה-אהבה.

***
ואם הייתי מחפשת "להרגיש יפה", טוב לי גבר מאוהב אחד מאלף פועלי בניין.
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, יולי, אני אסמיק לבד בחושך... אני מתחבר מאוד למה שכתבת. ברור שלא כולן נראות ככה, ברור שלא כל בני האדם חתיכים חחתיכות כמו בתמונות ועדיין כל אחד הוא איזה קסם מיוחד ויפה בפני עצמו, בלי השוואות לאף אחד אחר, אנשים הם יפים ונפלאים (כל עוד הם לא החלמטו להפוך לרעים ומגעילים אבל זה כבר סיפור אחר). אני רוצה שכל אישה (וגם גברים כמובן) תוכל להסתכל במראה ולאהוב את הגוף שלה גם אם היא לא נראת כמו דוגמנית של ויקטוריה סיקרט או כוכבת פורנו. אני רוצה שאישה תסתכל על הגוף שלה ותאהב אותו בדיוק כמו שהוא. עם צלוליט, עם קמטים... כשהיא תאהב את עצמה, היא תקבל אהבה כזאת גדולה בחזרה. אני מאמין שכל אדם ישקיע קצת בעצמו וידע לאהוב את עצמו במינימום השקעה, הוא או היא יראו לעולם את היופי שלהם נתפרץ החוצה. כשאת תאהבי את הגוף שלך, את גם תלבשי בגדים יפים, כאלה שיכבדו את הגוף שלך ויוציאו ממנו את המיטב. כשאת אוהבת את הגוף שלך, את מחייכת יותר, רגועה יותר וזה מקרין החוצה יופי וביטחון עצמי וזה בעיני שיא השלמות ולא רזון חולני
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י