בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 30 במרץ 2021 בשעה 6:19

אני מחנה את האוטו כמה מטרים ממנה. היא לא רואה אותי, או אולי ראתה בזווית העין ומתעלמת. אני מסתכל עליה צועדת לדלת הכניסה. התחת שלה בולט בג'ינס הצמוד או אולי זאת היתה שמלה קצרצרה. מה זה משמנה, עוד שתי דקות היא כבר תהייה עירומה. הלב שלי פועם בטירוף, מעניין מי מתרגש יותר, היא או אני. הדלת נפתחת והיא נכנסת פנימה, אני רועד כולי ומשתדל לא לגעת בזין שלי כי כל מגע יצעיד אותי לגמירה. מצד אחד המחשבות שרצות לי בראש מטריפות אותי ומצד שני גורמות לי לתחושת השפלה שמחרמנת אותי עוד יותר.

כבר חשוך בחוץ, אני לא יודע כמה זמן עבר מאז שהגענו לכאן ועד שהיא יצאה מהחדר. היא הולכת בזריזות לאוטו, מתיישבת ומחכה. למה היא מחכה? אני לא רואה כלום וזה מטריך אותי, אולי אלך אליה? אולי היא צריכה חיבוק שירגיע ושיזכיר לה שהכל בסדר? אבל אני מחזיק את עצמי להישאר במקומי. כמה דקות מאוחר יותר היא כבר לא תהייה שם ואז תגיע ההודעה לבוא.

אני יוצא מהאוטו ודופק בדלת. הוא יפתח לי את הדלת ויזמין אותי להכנס. ריח של זימה ימלא לי את הריאות. הוא גבוה ממני, חזק ממני, גברי ממני, הזין שלו גדול, עבה ויפה כמו בכל סרט פורנו מצוי. "אתה רוצה לטעום אותה?" הוא שואל, אני מסמן כן עם הראש ויורד על הברכיים. הוא מגיש את הזין שלו לפנים שלי. אני מסניף אותו ואותה, פותח את הפה ויונק את הכיפה הנפוחה שלו. הזין שלו מתקשה לי בפה ואני כמעט נחנק אבל הוא מלטף לי את הראש ומסדר את הזין שלו בגרון שלי שיהיה לי יותר נוח.

"אתה מוצץ טוב, כמעט כמו אישתך" הוא אומר וכל מילה כמו מכת חשמל ללב. הוא מרים לי את הראש ומתחיל לזיין לי את הגרון עד שהוא ממלא אותי בזרע. "בפעם אני אזיין אותך בתחת כמו שאישתך אוהבת", הוא אומר והולך להתקלח. אני מתרומם ומגלה שכולי מכוסה בזרע. אני יוצא בריצה לאוטו ונוסע הביתה. בדרך המחשבות שלי ריקות, רק מרגיש את הזרע שלי בין הרגליים.

Qcandy​(נשלטת) - ואאווווו
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - האמת שזאת גם היתה התגובה שלי כשעלתה לי המחשבה שהובילה לפוסט הזה
לפני 3 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - גמרתי בלי לגעת בעצמי.
אתה הורג אותי....
לפני 3 שנים
דרושה משרתת לזוג - מדהים שרף חלום שמת שייתגשם.
לפני 3 שנים
sage2k2 - הנאה זוגית מחשמלת !
בפעם הבאה בתחת כמו שאשתך אוהבת וגילתה לי שאתה לזה כל כך רעב....
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י