לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 9 באפריל 2021 בשעה 6:47

הודעה חדשה: תהייה בשעה הזאת, בכתובת הזאת. יש לך תיק מוכן, תביא אותו איתך. בקבלה תבקש את חדר 5. תכנס, תתקלח, תתלבש ותחכה לי. היום אתה הולך להיות המאהבת שלי, הזונה שלי.

אני קורא את ההודעה שוב ושוב ולא מאמין שהיא שלחה לי, בהתחלה חשבתי שהיא שלחה בטעות אבל באמת יש תיק במקום שהיא כתבה.

אני יוצא לכתובת שהיא ציינה וכולי נרגש. מעניין מה מיוחד בחדר מספר חמש, היא בטח כבר בדקה אותו, עם גבר אחר... המחשבה הזאת תמיד מטריפה לי את החושים ומחרמנת אותי בטירוף.

אני מגיע לכתובת, מגיע לקבלה ומבקש את חדש מספר 5, משלם ומקבל מפתח. בדרך אני בוחן את המקום, הייתי רוצה להיות זבוב על הקיר ולהציץ לאחד החדשים, אולי גבר ואישה, אולי שני גברים במימוש של זימה נטולת גבולות. 

אני נכנס לחדר ומניח את התיק על המיטה. אני מתפשט והולך להתקלח בזריזות, לא נשאר לי הרבה זמן, היא צריכה להגיע כל רגע... אולי היא בכלל לא תגיע ובמקומה תגיע מישהי אחרת, או מישהו? לא נגעתי באישה אחרת 15 שנים ובגבר לא נגעתי מעולם ואולי ... אני עוצר את המחשבות המפחידות ושוטף את עצמי בזריזות.

בתיק מחכים לי חוטיני, חגורת ביריות, גרביונים, חזיה וחלוק פרחוני ונעים. אני מתלבש בזריזות ומסתכל על עצמי בראי ומרגיש כלכך סקסי. הרבה זמן לא הרגשתי ככה. 

בפתק המצורף, גם כתוב שאני צריך להחדיר את הפלאג לתחת וגם לשים את הבושם שלה, זה שאני קניתי לה. הריח המתוק שלו נעים לי ועושה מעיין אווירה זימתית כזאת. הלב שלי פועם כלכך חזק, מרוב התרגשות, הזין שלי נראה כמו דגדגן. הפלאג מחליק לתוכי בקלות, ממלא ומרחיב אותי בנועם.

לפתע דפיקה בדלת. אני בולע את הרוק ומציץ לראות מי זה. היא עומדת שם, לבד... אני נושם לרווחה ופותח את הדלת. היא נכנסת לחדר, מחייכת ומחבקת אותי. "את כלכך יפה, מאהבת שלי", היא אומרת ומניחה את התיק על השולחן. "חסר לך רק משהו קטן", היא אומרת ומתקרבת אליי עם שפתון ביד. "אל תפחדי", היא אומרת ומורחת את שפתיי בשפתון. 

אני נרגש כלכך ולא יודע מה להגיד או לעשות. "תפשיטי אותי", היא אומרת ואני מתקרב אליה ומפשיט אותה, לאט לאט, נוגע בגוף שלה, מתענג על הקפלים. החרמנות נוטפת ממנה והריח שלה מטריף אותי. "יש לך טעם טוב בבשמים", היא אומרת ככה בשום מקום, "את יודעת שבעלי קנה לי אותו", היא מוסיפה ואני בולע את הרוק ולא ממש יודע איפה לקבור את עצמי. היא מסובבת אותי אל מול המראה הגדולה. "תראי אותך, מאהבת שלי, תראי כמה את סקסית, כמה השפתיים שלך מגרות", היא אומרת ואני מסתכל על עצמי במראה ואוהב את המשחק הזה של הגבריות והנשיות שחיות בי בסוג של סימביוזה. "עכשיו את הולכת לרדת לי וללקק אותי ואם תהיי ממש טובה, אני אשתמש בך כמו שאת אוהבת".

אני יורד על הברכיים והיא נשענת על הכורסא, מפנה את התחת הגדול שלה אליי. היא מפסקת מעט את הישבנים ואני זוחל ומתחיל ללקק אותה בתאווה חייתית. כבר הרבה זמן  שהיא שלא מרשה לי לטעום אותה, אז אני מתנפל עליה, כמו נרקומן בקריז. אני מלקק את החור שלה ומחדיר מעט את הלשון, היא נאנחת ונותנת לי להנות מהפינוק הזה. לפתע היא מתרוממת, מסתובבת ובלי התראה, דוחפת את הראש שלי בין הרגליים שלה. היא רטובה כלכך ואני שותה אותה ברעב וצמא שלא יודעים שובע. היא רוכבת לי על הפנים עד שנמאס לה והיא שולחת אותי לשכב על המיטה.

היא עולה לרכב עליי, הזין שלי כלכך קשה ונוטף. היא רעבה לזין, אני מרגיש את זה... היא רוכבת עליי ללא חשש, במטרה להגיע לסיפוק המיוחל. "את הדילדו שלי, מאהבת כנועה שלי" היא גונחת וצועקת, "את תעשי שאני אתפוצץ עליך, זונה מטונפת שלי". אני מעסה את השדיים שלה תוך כדי וצובט את הפטמות לסירוגין. היא קרובה כלכך , קרובה כלכך לגמירה הזאת שהיתה חסרה לה כמו אוויר לנשימה. היא משתוללת על הזין שלי ואני מביט בה בהערצה, משתדל המחשבות המטופשות שלי לא יפריעו, אבל היא בשלה... "אני גומרת מאהבת שלי, אני גומרת...", היא צועקת ואני מרגיש אותה נוזלת ומרטיבה אותי ואת המיטה. היא קורסת עליי באפיסת כוחות ופורצת בבכי. בכי מתפרץ שכזה, בכי משחרר.

"תודה מאהבת שלי", היא אומרת תוך כדי בכי, "תודה שסיפקת אותי, מאהבת שלי. לא גמרתי כבר חודשים ואת הצלחת, תודה אהובה שלי", היא מוסיפה ומניחה את ראשה על החזה שלי. יקחו לה עוד כמה דקות עד שהיא תסדיר את הנשימה ותרגע. היא תביט בי במבט המאוהב שלה, המבט המסופק שלה ואני אלטף לה את הראש.

"אנחנו צריכות עוד מעט לסיים", היא אומרת, "התגעגעתי אליך מאהבת מושלמת שלי". אני מביט בה וכולי שלה ולא משנה בכלל שהביצים שלי כואבת וזקוקות לפורקן בדחיפות."אני חייבת להתקלח שבעלי לא יחשוד שהזדיינתי איתך", היא אומרת והולכת למקלחת. אני מסתכל על עצמי במראה, מחליף את הבגדים וחוזר להיות הגבר שלה.

אני יוצא מהחדר והולך בחזרה לאוטו, הריח שלה עליי, ואני מסניף אותה ממני. כשאני נכנס הביתה, אני רואה ממנה הודעה "אני כבר בבית, תכין לנו קפה, בעלי ?! 

bondman​(נשלט){FLR} - אהבתי את המשחק בין המאהבת שלי לבעלי.
חזק.
מי יתן וגם יקרה.
:-)
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - זה קרה לא פעם אבל בקטנות בבית
לפני 3 שנים
bondman​(נשלט){FLR} - נשמע לי כייף.
:-)
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - לגמרי..
לפני 3 שנים
פוסי אס​(נשלט) - מקסים
לפני 3 שנים
Dangerous Dolphin​(נשלטת) - הווווווווו
קראתי בשקיקה.
אוהבת!!!! את מאהבת מושלמת😍
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה נשמה טובה שכמותך
לפני 3 שנים
'BunnyPrincess'​(מתחלפת) - מקסים. ♥️
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י