לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 11 באפריל 2021 בשעה 3:33

פעם אחר פעם אני מוצא שיש פערים  גדולים בלא מעט אספקטים בחיים שלי. יש פער עצום באופן שבו אנשים מסתכלים וחושבים עליי לעומת איך שאני תופס את עצמי. זה הרי ברור שאני אמעיט בערכי ואתעלם ממיליון ואחד דברים שלרוב אני מתייחס אליהם כמובן מאליהם אבל אחרים, יראו את זה בצורה חיובית ולא מובנת מאליה בכלל. יש פער בין הדמות שאני רואה במראה לבין הדמות שתצא מהבית ולבין הדמות שתצא בחדרי חדרים. יש פער עצום בין אני בחיים האמיתיים לבין אני בפנטזיות שלי. יש פעם בין הגוף שלי והנשמה שלי שיוצר לפעמים חוסר תקשורת מעיק. הנשמה שלי מאוהבת בה ומלאה בתשוקה, ברצון להתמסרות ולסגידה וזה לא תמיד בא לידיי ביטוי גופני.

יש פער בין התשוקות והרצונות שלי לבין איך שהם יוצאים לאוויר העולם וליכולת שלי להגשים אותן. בראש שלי רצות מחשבות של זימה ואני יכול לכתוב אותן, אני יכול להשתוקק אליהן אבל במבחן התוצאה, אני נכשל. המילים שחיות לי בראש לא יצאו לי מהפה. המחשבות שנושמות לי בראש לא יהפכו למעשים.

כלפי חוץ אני אדם רגיל, גבר, איש משפחה, אי של יציבות, קיר תומך, יש יגידו גם קשיחות, אבל מצד שני יש בי כלכך הרבה עדינות שניתן לקשר לנשיות (אבל אני לא רואה את עצמי כאישה), צורך לשחרר ולהיות כנוע, להיות חלש, מובל, כלי לשימוש ולא שום דבר מעבר. מצד אחד הפנטזיות שלי טסות רחוק, כל כך רחוק מהמקום בו הרגליים שלי עומדות. פנטזיות על שבירת טאבו, על חציית רוביקונים שבינו לבינה ולעיתים גם, בינו לבינו. הפנטזיות שלי לוקחות אותי למחוזות רחוקים, אפילו יותר ממנה שאני מצליח לכתוב כאן ובמציאות אני כלכך עצור ופחדן.

אני אדם שאוהב שגרה וביטחון, שונא הפתעות, שינויים וחוסר ודאות. אני צריך להיות תמיד בשליטה, בידיעה מה הולך לקרות ואיך, הכל מתוכנן ומצד שני צריך מפנטז בדיוק על ההיפך, על אובדן שליטה, על מסירה מוחלטת שלי לאדם אחר שיעשה בי כרצונו. זה כמובן פער עצום ולא מובן ולא ברור לי איך אפשר למצוא את עמק השווה, את הנקודה שבה הפערים האלה יבואו לידיי ביטוי בלי לחרב את עולמי.  

האקסלי​(נשלט) - בשבילי זה קל יותר עם השנים. יש את הדחפים ויש את הערכים, והם לא חייבים להיות אותו דבר. הדבר הזה שעושה לנו את זה, מסיבות שאנחנו לא בהכרח מבינים, הוא לא אנחנו.
בדיוק כמו שבן אדם אחד יכול לאהוב שוקולד מריר ואחר להעדיף שוקולד לבן, אבל אין קשר בין ההעדפה של בלוטות הטעם שלך לבין השאלה האם אתה מונותאיסט או אתאיסט, ימני או שמאלני, איש משפחה או רווק מושבע.
לפני 3 שנים
מענטז​(אחר) - תקשורת פתוחה וחשופה עוזרת לצמצום פערים ועוזרת לגשר על הפערים שחיים בתוכך
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה 😍
אני חושב שיש תקשורת פתוחה ויש בנה והכלה, גם יש הרבה אהבה ופירגון ועדיין אני מוצא את עצמי בפער בין רצוי ומצוי. אולי בעצם הכל בראש והמצוי זה גם הרצוי?!
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י