שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 8 במאי 2021 בשעה 5:44

"אתה מסכים להכין אותי אליו?", היא שאלה קצת בביישנות ואני חייכתי ואמרתי "ברור, אהבה שלי, יש לך גם מים חמים". אני הולך אחריה למקלחת ומסבן לה את הרגליים ולאחר מכן מגלח אותה גם את שיער הערווה שצמחה לה בקטנה. היא לוקחת את הזין שלי ומעבירה אותו על הכוס שלה. "מה אתה אומר, חלק?" הזין שלי קשה כלכך והיא מבקשת שאבדוק שוב, אז בודק גם עם הלשון, אבל היא מפסיקה שלא אתלהב יותר מדי. "מספיק בשבילך, אולי בערב, תקבל עוד", היא אומרת ופותחת את המים. אני יוצא מהמקלחת ומחכה לה בחדר. 

היא יוצאת ונענת על המיטה עם התחת שלה אליי. אני מפסק את הישבנים, מלקק מעט ומחדיר את הפלאג. "אני רעבה לזין בתחת, דילדו, תודה שאתה מכין אותי", היא אומרת ומנשקת אותי. אני מביט בה מתלבשת והלב שלי דופק. "אתה בטוח שזה בסדר?", היא שואלת ואני מיד עונה בחיוב. "אם תגיד אני אבטל את הכל", היא אומרת בקול רועד. "אהבה שלי", אני מחבק אותה ומוסיך, "מגיע לך להיות מסופקת ואני לא הצלחתי כבר חודשים לספק אותך, אז תגמרי איתו ותחזרי הביתה ואני יאהב אותך, כמו שרק אני יודע". היא מנשקת אותי ואני עוטף אותה בחיבוק מנחם ענקי. "אתה באמת תחכה לי?", היא שואלת ואני מחייך אליה, "אני כאן לתמיד, תבלי, מזדיינת בתחת שלי". היא מנשקת אותי בלהט ויוצאת לדרכה.

הזין שלי קשה ונוטף. אני אוסף עם אצבע ומלקק את הנוזל המלוח הזה. מתחשק לי לאונן ולגמור כבר אבל מתאפק. קשה לי לא לגעת בעצמי אז אני מעסיק את עצמי בסידור הבית, דברים שדחיתי ודחיתי, עד שנגמר לי הכוח. אני נכנס למיטה ומנסה להירדם אבל לא מצליח. המחשבות מטריפות אותי, אני מיוחם כלכך וגם קצת מקנא בה שהיא מצליחה ללכת עם התשוקות שלה עד הסוף. 

אני נרדם עם זין זקור וקשה, עם תחת מיוחם ומגורה. היא תחזור לשקט הזה של בית שנרדם, היא תכנס למיטה עירומה, מסופקת, מרוגשת. "תודה", היא תלחש לי באוזן, כשתבוא קרוב לחיבוק. "תודה שאתה מרשה לי, תודה שאתה אוהב אותי ומקבל אותי". אני אסתובב אליה, אלטף לה את הראש ואנחם אותה. "אין מאושר ממני שעשית משהו בשבילך, תודה לך אהבה שלי", אני אלחש לה וכל מילה מעמידה לי את הזין. "קבענו להיפגש שוב בשבוע הבא", היא אומרת וזה מספיק כדי לגרום לי להיות מכוסה בזרע.

אישה מבפנים​(נשלטת) - תודה שרפי, תודה ששיתפת אותנו.
אני ממש הרגשתי את עצמי שם,
מקווה שיום אחד השיח הזה יתנהל
ביני לבין רונית.
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - אני מקווה מאוד שתמצאו את עצמכן במקום הנכון לכן
לפני שנתיים
The Libertine - זכיתם אחד בשני שלמות שכזו
☯️
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י