שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 5 באפריל 2021 בשעה 6:23

אני אדם שאוהב להביט סביב, לרדת לפרטי פרטים, לפרטים שלא מעניינים אף אחד. שם, דווקא שם נמצא עולם ומלואו. עולם קסום, סוג של פנטזיה נאיבית שכזאת. אני גם אדם שאוהב להקשיב הרבה יותר מאשר לדבר (למרות שיש לי יכולות חפירה ממש מרשימות). אני אוהב להקשיב, לתת לצלילים לעשות לי נעים באוזניים ומשם ישר ללב. אני אוהב להקשיב לאנשים זרים שמדברים להכנס להם לחיים ובעיקר להמציא להם חיים בידיוניים. זאת לא מציצנות, זה יותר לכיוון חלום בהקיץ. נקודת ההתחלה היא משהו שהם אמרו, אבל הדימיון שלי ימשיך מכאן לעולם שלם של פנטזיה, לרוב ללא שום קונוטציות מיניות.

לפעמים אני מקבל הודעות מאנשים שקוראים את הבלוג שלי והם מספרים על החוויה שלהם מהקריאה וצפייה בתמונות. זה תמיד מפתיע אותי מחדש, שמישהו או מישהי מתרגשים מהמילים שלי ומעבר לזה, מתחרמנים ממה שכתבתי, מהתמונות, גם מהתמונות שלי  וזה כבר ממש מפתיע אותי.

כש"הוא" כותב לי שהמילים שלי מטריפות אותו ומעמידות לו את הזין פעם אחר פעם ושהוא חייב לאונן עם המילים שלי בראש שלו. אני נרגש ומנסה לדמיין את הסיטואציה הזאת. מעניין אותי לראות אותו נוגע בעצמו ומדמיין אותי. מעניין אותי לדמיין את הזין שלי מתעורר ומזדקר. מעניין אותי לראות אותו מאונן, להקשיב לנשימה שלו, לגניחות שלו ולראות את הזרע שלו מתפרץ ממנו החוצה בתשוקה חסרת גבולות עליי, אבל בלי לגעת, לראותו בלבד.

כש"היא" כותבת לי שהמילים שלי מטריפות ומרטיבות אותה, זה נראה לי כמו הפלא השמיני... נראה לי לא הגיוני, עוד יותר, שמישהי תתגרה מהמילים שלי ויותר מזה מהתמונות שלי... אבל כשהיא כותבת שהיא רטובה, אני לא יכול שלא לדמיין את המגע הרטוב ואת ריח החרמנות שלה. הייתי רואה להסתכל עליה, לבחון את גופה, להכיר אותו, להסתכל עליה נוגעת בעצמה, חוקרת את התשוקה שלה, מתענגת עליי. הייתי רוצה להקשיב לנשימות שלה, לגניחות שלה, לרעש הזה של הרטיבות... הייתי רוצה לראות אותה מגיעה לסיפוק, לפורקן עוצמתי, בזכותי, אבל בלי לגעת, לראותה בלבד.

מעולם לא צפיתי באנשים אחרים מזדיינים או מתחרמנים להם, גם כשזה מתרחש בפרהסיה, תמיד הסתכלתי לצד השני, הכי רחוק שאפשר, מתוך סוג של מבוכה להיות נוכח באינטימיות של זרים. היום דווקא הייתי רוצה להיות חלק מאינטימיות כזאת, להיות חלק פסיבי, להיות זוג על הקיר, רק להסתכל, להקשיב, להריח, אפילו לא לאונן, לראותם בלבד... להיות נוכח לתשוקה מתפרצת, לאינטימיות שלא ניתן לשכפל, לתחושות ורגשות שלא ניתן להסביר במילים. 

סבלנות​(סדיסט) - מחשבות מרגשות יקירי
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני 3 שנים
אישה מבפנים​(נשלטת) - צריכה לדבר איתך....
לפני 3 שנים
שרף אורנים​(אחר) - לרשותך, יקירה
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י