בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 14 ביולי 2021 בשעה 6:10

נשיות במיטבה זה לא אומר להיות רזה, גם לא יפה ושותקת. נשיות במיטבה, זה שאישה אוהבת את הגוף שלה, גם אם היא אינה עומדת במידות שחברות האופנה כופות.

אני מצפה מהגברים, לתמוך בנשים שלהם ולא בקטע של נשלטים, אלא בקטע של אהבה טהורה, אהבה גדולה גם אם השנים עושות את שלהן, גם עם קמטים, גם עם משקל עודף, גם אם החזה לא עומד כמו פעם, אל תשכחו שגם אנחנו כבר לא צעירים כמו פעם... 

נשים יקרות, אל תתייחסו לגברים (גם לנשים דרך אגב) שחושבים שהשמש זורחת להם מהתחת. תאהבו את עצמכן, את הגוף שלכן, את הנשיות שלכן... גבר שלא תומך באישה שלו, אינו ראוי לזכות באהבתה, גם לא בתשוקתה.

 

 

 

 

 

 

 

הלן הדובה - נשים יפות בהחלט. ישבנים מושכים. הייתי רוצה לראות יותר תמונות שלי נשים "אמיתיות" מקבלות אהבה (אמיתיות במובן שלא דופקות פוזה למצלמה ותמונות ללא עריכה)
בעיקר נשים מבוגרות יותר. ידיים מקומטות ושדיים שלא מצביעים לרקיע - זה דבר יפה. אז מה אם יש צלוליטיס? החיבוק פחות חם? סקס אפיל בא מהנשמה.
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - מסכים איתך בכל מילה... האמת שאני מחפש בדיוק מה שכתבת... אבל אני רוצה להראות שאפשר גם אחרת, זאת התחלה טובה
לפני שנתיים
Vik Divine​(אחר) - תמונות נהדרות !

מתחבר גם למה שכתבה @הלן הדובה כאן ....

ובכל אופן דברייך נכונים מאוד והלוואי ויצליחו לשנות ולהאיר בצורה שונה את היחס כלפיי נשים בחברה שאנו חיים בה.
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה ויק... אני חיי את עניין כבר 15 שנים וזה מדהים אותי כל פעם מחדש כמה חוסר כבוד יש לנשים שמנות/מלאות/או כל כינוי אחר...
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - אני לא חושב שהצלחתי להכנס לתבנית מקובעת, תמיד הייתי קצת מזה וקצת מזה... לקחו לי הרבה שנים להבין את היופי בזה
לפני שנתיים
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - מתחברת מאד למה שכתבת.
בחירת התמונות קצת צרמה, כי אלה עדיין תמונות שמכוונות למבט פטישיסטי וזה עדיין נראה פלסטיקי ומסתיר את איך שגוף אנושי באמת נראה ועדיין מציב סטנדרט לא ריאלי.
אני מבינה שבחרת מתוך ההיצע שנפוץ באינטרנט ובוחרת להנות מהטקסט.

הבעיה בסטנדרטיזציה של יופי היא לא רק קידוש הרזון (בעיה חמורה, אך לא יחידה) אלא שדימויים של עירום נשי הם תמיד פטישיסטיים, גם כשזה לא מכוון. כי הם מיוצרים עבור העין הגברית הפיגורטיבית. ולא מנסים להציג אשה כאדם יפה אלא כמוצר צריכה. אפשר גם אחרת, אבל בפורנוגרפיה זה מאד נדיר (כי היא מראש מוצר צריכה).
אז יותר מאשר לראות ייצוג למגוון סוגי גוף (כבר קיים בפורנו בשפע) הייתי רוצה לראות ייצוג של בלאי.
אולי זה כבר מתרחק מנושא הפוסט. אעצור כאן.

אוהבת לקרוא אותך.
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה שאת קוראת אותי, תודה על התגובה ומקבל באהבה את ה"ביקורת". קצת קשה לי עם המונח "מוצר צריכה" כי הכוונה שלי מגיעה ממקום אחר שבאמת בא יותר לביטוי בטקסט והתמונות הן תוספת, אני יכול לקבל שזה פטיש שלי, אבל רציתי להראות שאפשר להיות סקסית גם עם מידות גוף אחרות.
למה הכוונה שלך "ייצוג של בלאי", אשמח להבין ואת מוזמנת תמיד להגיב וגם להתרחק מנושא הפוסט, גם אם יתחיל דו שיח על נושא אחר, זכינו וזאת המטרה שלי, לנהל דו שיח, לשמוע דעות ומחשבות של אחרים, וגם לפתוח את הראש לרעיונות אחרים.
לפני שנתיים
Crafty Girl{Mr Bear} - כל כך מזדהה.
מספיק לראות אילו תמונות עולות פה.
וכן, גם אני מתקשה.
אני יודעת בדיוק מה לצלם ואיך.
לא אצלם את הישבן כשהוא רופס....
תציץ בפרופיל של זוריק באינסטגרם.
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - גם תחת רופס זה יפה
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י