בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 שנים. 12 באפריל 2021 בשעה 3:28

אני אוהב להתעורר לפני השעון ולהרגיש את היד אוחזת בזין שלי, כאילו במקרה, באיזה סוג של אינסטינקט גברי. אני אוהב להרגיש את הזין שלי קשה מבעד לבד הרך והנעים של התחתונים. האמת שלמדתי לאהוב גם את המגע הרך והרפוי של הזין שלי. 

היד מטיילת וסורקת את הכיפה ואת הורידים הנפוחים. מדי פעם המגע העדין הופך לשפשוף, הולך ומתגבר ואז הפסקה וחוזר למגע עדין, שפשוף והפסקה. אני יכול להמשיך ככה כל היום. אני מכור להרגשה הזאת שכל הגוף נכנס לריגוש ורוגע כזה.

אני משפשף את גבריותי מבעד לסממן הנשי שגורם לי להרגיש כלכך שלם, היא עדיין מנמנמת ומעניין מה היא היתה חושבת, איך הייתי נראה מבעד לעיניים שלה,  אולי מבעד לעיניים זרות. מדי פעם נפלטת איזה גניחה סוררת שמערערת את הרגע.

היא כבר ערה, מתלבשת לעבודה ואני ממשיך בליטופים עדינים של הזין שלי. הייתי רוצה להעיף את השמיכה ושהיא תראה אותי מאונן מולה, אבל זה לא יקרה עכשיו. אני מרגיש את החרמנות ממלאת לי את הביצים ואת הנשמה. מצד אחד מתחשק לי לרוקן את הביצים שלי ולהיות מכוסה בזרע חם. מצד שני מתחשק לי להכיל את החרמנות הזאת, לחיות אותה, לתת לה להציף אותי ולקחת אותי רחוק לעולם התשוקה.

ברקע נשמעים קולות של ילדים מתעוררים והיד מתנתקת מהזין הזקור שלאט לאט חוזר למימדיו הרגילים. שיהיה לכולנו יום נפלא, מלא חוויות, אנרגיות טובות, יום שמח כזה...


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י