שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...

1:3

לפני שנתיים. 9 במאי 2021 בשעה 4:59

שבת בבוקר, הילדים אצל סבא-סבתא, יקיצה טבעית. שניה לפני שאני פוקח עיניים, היד שלי מונחת על הזין שלי והוא קשה, ממש קשה, זקפת בוקר מרשימה ביותר, אבל היא ישנה, ממש עמוק. אני מלטף את עצמי ומרגיש את כל הגוף שלי מגיב לחרמנות הזאת. 

היא מתעוררת איזה שעה אחרי, הזקפה כבר נעלמה, אבל הביצים שלי כבדות כלכך. נשיקה קטנה תוביל לנשיקה ארוכה ומשם לאצבע בכוס שלה. היא כלכך סגורה ואצבע אחת זה ממש מספיק עכשיו. פינוק פטמות יעזור מאוד ואני כולי שלה, עכשיו. רגיש לכל תחושה, לכל תזוזה, לקול גניחה, לכל נשימה. אני לא ממהר לשום מקום, אני נוגע בה לאט, בסבלנות, בנחישות עד הגמירה, גמירה שקטה כזאת, שמשאירה לה טעם של עוד. 

הרבה זמן לא הגענו לכזאת אינטימיות, חודשים שהיא לא גמרה, כבר חשבתי שלעולם זה יקרה שוב, אבל הנה הסבלנות השתלמה והרעב שלה מטריף אותי. היא עולה לרכב עליי ואני מסתכל עליה מלמטה ומתאהב בה מחדש. היא גומרת שוב, גמירה רגועה, חסרת דרמות. "אתה הכי יפה שאתה מסתכל עליי אחרי שגרמת לי לגמור", היא אומרת, "אתה גם יפה, גם סקסי, גם מאוהב בי, כמו שלא חשבתי שמגיע לי, אבל אתה מאוהב בי בכל הנשמה שלך ובגוף שלך, אתה מאוהב בי ואתה כלכך שלי, אני רואה ומרגישה כמה אתה שלי", היא מוסיפה בהתרגשות. "אני מרגיש איך סקסי כשאת גומרת, אני מרגיש הכי סקסי כשאת גורמת לי להרגיש שלך, כשאת משתמשת בי כדילדו הכנוע שלך", אני עושה לה בהתרגשות, "אבל אני הכי יפה כשאני מאונן ומפנטז עליך מזדיינת", אני מוסיף ומרגיש את הגוף שלי רועד והזין שלי מתקשה.

"מתחשק לי לגמור לך השדיים", אני אומר בצורה ישירה ובלי להתבייש והיא מתרגשת שסוף סוף אני מדבר ככה. אני עולה עליה, משתפשף בה, מאונן ולא יכול להוציא מהראש את המחשבות עליה עם גבר אחר. "תמלא אותי", היא מתחילה להגיד ואני יורה עליה מטחי זרע מרגישים. היא כלכך יפה עם כל הזרע הזה שנוזל עליה.

בערב , ממש לפני השינה, אני מנשק אותה, לא נשיקת לילה טוב, לא נשיקה רומנטית, נשיקה של אני חרמן עליך והיא זורמת איתי, משתפת פעולה, נוגעת בי, בכל הגוף, לשה את השדיים שלי בכזאת התלהבות ואני מרגיש כלכך נחשק, חודשים לא הרגשתי ככה. "דילדו, אתה חושב שמגיעה לי עוד גמירה או שאני חזירת גמירות?", היא שואלת ואני מיד עונה שמגיעות לה את כל הגמירות בעולם. "אז אני אצטרך להשתמש בך, דילדו", היא אומרת והעיניים שלי זוהרות מרוב התרגשות. "זה כל מה שאני רוצה", אני עונה והיא כבר מחדירה את האצבע שלי לכוס שלה ומצמידה את הפה שלי לפטמה. 

אני אוהב שהיא מובילה אותי, אוהב שהיא בטוחה בעצמה ומשתמשת בי כרצונה. "תתיישב" היא פוקדת ועולה עליי. אני זקור בתוכה ופינוק השדיים מטריף אותה, עוד רגע זה יקרה היא תגמור בצעקה ואני ארגיש את המיצים שלה נוזלים עליי  ואותה קורסת עליי חצי מעולפת. היא תרגע בחיבוק שלי ושניה לפני שהיא תרדם, אני אכסה אותה ואנשק אותה על המצח. אני אשכב לצידה, מאושר כלכך, מסופק כלכך, גאה בה כלכך ועוד יותר... גאה בעצמי, שהצלחתי לספק אותה ולא חשבתי לרגע על הגמירה שלי ועכשיו אני שוכב מרוח כולי במיצים שלה, זין קשה, ביצים כואבות במידה, אבל מאושר, הכי מאושר בעולם

אישה מבפנים​(נשלטת) - כל הכבוד שרפי.
אני גאה בך שהפכת לגבר שיודע לבקש
את מה שהוא רוצה בלי להתבייש ובלי
נקיפות מצפון. תראה איזה אושר אתה
גורם לה. תמשיכו כך 💋💋
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, יקירתי. זה מאוד מחזק אותי
לפני שנתיים
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - מה שהיא אמרה ☝️
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - אל תתקמצני במילים 😜 תודה, יקירתי
לפני שנתיים
סבלנות​(סדיסט) - אתה צומח מיום ליום... לא ירוק היום שבו תגשים את עצמך באופן מלא... גאה בך יקירי
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה על האמונה שלך
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י