בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 1 ביוני 2021 בשעה 6:06

השעון מעורר כבר מצלצל, הלילה הזה היה קצר מדי. היא עדיין במיטה ולפני בוקר טוב, היא מכריזה שהיא לא נוסעת היום לעבודה אז כדאי מאוד שיהיה כאן חיבוק ומהר. אני עוטף אותה בזרועותיי ואנחנו מתלחששים מילים של זימה, מילים של רעב, מילים של עוד מעט סופ"ש שהוא רק אנחנו. היד שלי מלטפת אותה ונעצרת על הגבול העליון של התחתונים הנעימים שלה. אני מלטף ביד אחת ובאוזן השניה לוחש לה כמה אני רעב למגע שלה, כמה אני מיוחם, כמה אני צריך אותה, כמה אני רוצה אותה.

היד שלי מטפסת במעלה גופה ונעצרת בשד. ליטוף עדין של הפטמה סוחט ממנה גניחה ודורש עיסוי אגרסיבי. היד השניה מלטפת את הרגליים שלה ומטיילות מסביב לתחתונים, נוגעות-לא נוגעות ואני מרגיש את היווצרות הלחות. בשלב מסוים, היא מכניסה את היד שלי אל בין רגליה ואת היד שלה אל בין רגליי. אצבע שלי מטיילת על שפתי הכוס שלה ומוסיפות רטיבות והיא אוחזת בזין שלי שמתקשה.

האצבע מחליקה לתוכה ואני חופר בה, מנווט אל הנקודה שמטריפה אותה. היא מתמסרת למגע שלי, נותנת לעצמה את העונג הקטן הזה ואני מתמלא בהתרגשות שאי אפשר להסביר במילים, שילוב אלוהי של אהבה ותשוקה. האצבע שלי יוצאת ממנה ומטיילת שוב על שפתי הכוס שלה, שאני כלכך משתוקק ללקק ולטעום. "תתאפק עד יום חמישי ואז תצטרך לשתות כלכך הרבה גמירות שלי", היא לוחשת ואני מלטף לה את הדגדגן. היא מסתכלת עמוק לתוך העיניים שלי ואני מרגיש את זה קורה...

היא נותנת לעצמה את כל השקט ואני מעניק לה את כל הסבלנות ומתמקד בדגדגן שלה ולאט לאט היא מתחילה לרעוד, לגנוח, לנשום בכבדות עד שהרגע המיוחל מגיע... העיניים שלה פעורות וכל מגע נוסף מציף אותה. איזה אושר, כלכך הרבה זמן חיכיתי לרגע הזה. הזין שלי כל הזמן הזה ביד שלה, זקור ונוטף. אני מחבק אותה אחרי האורגזמה המטלטלת שלה.

לבינתיים נשמעים קולות מחדר הילדים. היא עוזבת את הזין שלי שחוזר למימדים הרגילים ואני בוער מתשוקה ואהבה, אהבה ותשוקה... אני מרגיש את הרטיבות העדינה בתחתונים שלי ואת הביצים הכבדות וטוב לי, טוב לי על הלב. אני קופץ מהמיטה והולך להכין לילדים אוכל ללימודים, לשטוף כלים, להשקות את העציצים, בכל הכוח, כאילו אני ב 100% טעינה.

הילדים בגן ובבי"ס ואני חוזר הביתה, נצמד אליה, מסתכל לה בעיניים בקול ברור "אני רוצה לזיין אותך". היא מחייכת אליי ועונה "חשבתי שאתה אוהב להישאר חרמן", תכלס היא צודקת... ביקשת-קיבלת... "תתאפק בשבילי, דילדו, תשאר מיוחם עליי עוד קצת ואולי ארשה לך לאונן מולי בערב". אני מנשק אותה, נשיקה מכל הלב והולך להכין קפה, לפני שאני מתחרפן... 

 

אליזבטא - יש פעמים בהן כל מילה נוספת מיותרת, כמו זה.
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה 😘
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י