שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 8 ביוני 2021 בשעה 16:33

*  אחרי שסיימתי את השחייה, אני יוצא ומתיישב בדשא ליד, לוגם מים צוננים ומסתכל סביבי. אישה בביקיני עוברת מצד לצד ותוך כדי הליכה מסדרת את בגד הים. אני מסתכל עליה וחושב לעצמי על הקטע הזה של שדיים. למה שדיים של אישה זה איבר כלכך מיני, כזה שצריך להסתיר ולהצניע ולעומת זאת, שדיים של גבר יכולים להיות חשופים לכל. מעניין מה היו התגובות אילו גבר היה מסתובב בבריכה או בים בביקיני שני חלקים? דווקא יכול להיות ממש נחמד ומאוד שימושי.

 

**  לפני שאני יוצא חזרה הביתה, אני הולך להתקלח במקלחות של הבריכה. זה לא קרה הרבה מאוד זמן שהתקלחתי במקלחות "ציבוריות". אני נזכר שבצעירותי, בביה"ס ובצבא לא היתה לי בושה להתפשט מול חבורת מתבגרים שחושבים שהם גברים והאמת שמעולם לא בחנתי את החבילה של גברים אחרים, אבל תמיד היה לי ברור שיש לי זין קטן משל אחרים. זה לא הביך אותי בשעתו אבל הפעם, דווקא הרשתי לעצמי להעביר מבט חטוף. היה גבר אחד מבוגר ממני, גבוה ממני, במצב טוב לגילו. הוא נעמד זקוף והתנגב ואי אפשר היה שלא לראות את הזין המרשים שלו שנראה ענקי כאילו יצא מאיזה סט של צילומי פורנו והוא עוד היה רפוי. מהר מאוד הזזתי את מבטי והתעסקתי בענייני אבל המחשבה הזאת על גבר זר, במקלחת, מבטים שיפגשו ומשם הדרך למצוץ לו תהייה מאוד קצרה ואולי גם אח"כ להרגיש אותו ממלא לי את הישבן, תישאר לי בראש, כנראה לתמיד.

 

***  אני יוצא מהמקלחת, כמעט ואין אף אחד ואני מתנגב ומוציא את הבגדים מהתיק. מכנסיים, חולצה, תחתונים סגולים, נשיים, לא משהו בולט במיוחד, לא חוטיני, בלי תחרה או משהו, ועדיין, אני עוצר,לרגע, את הנשימה ומרגיש את הזיעה נוטפת ממני. אני מתנגב בזריזות ומתלבש, מהר, הכי מהר שאני מסוגל ואז שהכל מאחוריי, והסוד שלי מכוסה ושמור איתי, אני חושב לעצמי, למה בעצם אני צריך להתבייש?! למי אכפת איזה תחתונים אני לובש? מי בכלל מסתכל?! אולי בעצם, הייתי ממש רוצה שמישהו יסתכל ויאהב את המראה, יאהב את המראה הנשי והגברי מתחברים ביחד ואולי אפילו ילחש משהו באוזן, אולי אפילו גם הוא אוהב ללבוש לבני נשים?! 

אישה מבפנים​(נשלטת) - טוב, חייבים עוד סיבוב בבריכה.
ובעיקר במקלחות.
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - בלי קשר לזה, חייבים לשחות... גנטיקה ארורה
לפני שנתיים
bondman​(נשלט){FLR} - אפשר להכנס למלתחות בלי לשחות ?
:-)
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - חחחחח... גדול
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י