שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 13 ביוני 2021 בשעה 9:15

השבוע עף כלכך מחר שלא הספקתי לכתוב את החלק השלישי והאחרון על החופש שלנו. כל דבר טוב,חייב להתחלק לשלוש, לא?! זה נראה שעברו חודשים מאז, אבל רק שבוע... התקופה הקרובה הולכת להיות מאתגרת ואני מקווה שנעבור אותה בשלום ובלי הפתעות מיוחדות, כרגע זה ישאר מעורפל, אבל תחזיקו אצבעות ולמי שבעניין, תזרקו גם איזה ברכה... אוהב אותכם ואתכן מכל הלב, תודה שאתם ואתן קוראים/ות אותי, תודה, מעומק הלב, זה לא מובן מאליו..  תודה.

 

 

שישי בצהריים, זה זמן קסום שכאילו היקום נכנס למצב רוח אחר, רגוע יותר... שבת זאת המצאה גאונית, לעצור הכל, להנות מאטוירה משפחתית, לנוח, לשבור את השגרה. אנחנו שוכבים על המיטה, עירומים, היא מלטפת את החזה בעדינות, האצבעות מטיילות בין השערות שהיא כלכך אוהבת, מדי פעם היא משנה מסלול ומלטפת את השדיים שלי, את הפטמות המאוד רגישות שלי. לפעמים אני מרחיק את היד שלה, לפעמים מוביל אותה לפטמה ושומר שהמגע יהיה עדין ובטוח, לפעמים אני מוביל אותה לגעת בי, ללוש את השדיים שלי, שדיים קטנים בהשוואה לשדיים מרשימים של אישה, שדיים שלרוב יעוררו בי תחושות של מבוכה ואפילו בושה, אבל המגע שלה מטריף לי את החושים.

"אני רוצה ללקק לך את הפטמות", היא אומרת ואני מגיש את עצמי לרשותה. אני רועד והיא מאושרת, הלשון שלה מלקקת את הפטמות הזקורות שלי. היא אוחזת את הזין הרפוי שלי ועכשיו אני מרגיש שלה, נתון לרצונותיה. אני רועד, אני משתדל להיות גיבור, לתת לה את מה שהיא רוצה ולא להתנגד כפי שהאינסטינקט שלי רוצה. הזין שלי מתקשה לה ביד, רק היא מצליחה להעמיד לי את הזין כלכך קשה וחזק.

"אני רוצה למצוץ את הזין הקטן שלך", היא אומרת ואני קצת מתבעס כי קיוויתי שהיא תבקש שארד אין בין רגליה ואתמסר אליה כמו שאני חולם בלילות ובימים. אנחנו שוכבים זה ליד זה ווהיא לוקחת את הזין שלי ומתחילה ללקק את הכיפה. היא כלכך סקסית כשהיא מוצצת זין, אני חושב לעצמי... לבינתיים, היא לוקחת את היד שלי ומכוונת לדגדן שלה. 

אני מלטף את הדגדן שלה, כמו שלמדתי בזמן האחרון, שעושה לה ממש טוב ואני מרגיש אותה משתחררת ונותנת לתשוקה להוביל אותה. אני מניע את האגן ומזיין לה את הפה. זה דווקא מגרה אותי ומאוד נעים לי, למרות שמעולם לא הרגשתי "מספיק גבר" כדי לעשות את זה. האצבעות שלי מחליקות מהדגדגן עמוק לכוס שלה והיא מוטרפת ונכנסת לאקסטזה.

"את כלכך סקסית ככה", אני אומר לה בהתרגשות, "את צריכה זין בכל החורים שלך, זין של גברים אמיתיים", אני מוסיף וכבר רואה את התמונה הזאת בראש שלי. "היא מוציא את הזין שלי מהפה ואומרת "אני צריכה את הזין הקטן שלך, דילדו שלי" וחוזרת למצוץ בתאווה. אני אמור להיות מרוצה, אבל עמוק בתוכי, אני יודע שהיא צריכה יותר, הרבה יותר ממני.

אני חופר עם האצבעות עמוק בתוכה, בדיוק בנקודה שמטריפה אותה. אני אוהב כלכך להרגיש אותה מבפנים. אנחנו ממשיכים ככה בתיאום מושלם, היא מוצצת לי ואני מאונן לה. אני מרגיש את התשוקה בוערת בה, מרגיש את היד שלי רטובה מהחרממות שלה ומצד שני, אני אפילו נהנה מהמציצה שלי, אף פעם לא הרגשתי "מספיק גבר" שתגיע לי מציצה.

היא מוציאה את הזין מהגרון שלה, משכיבה אותי על הגב ובזמן שהיא עולה עליי, היא אומרת בנחישות "אני צריכה את הזין הקטן שלך בתוכי, דילדו". היא עליי ואני מביט בה מלמטה. זה המקום שלי, זאת העיר מקלט שלי. היא רוכבת עליי בקצב מהיר, אני מרגיש את הגוף שלה נחבט בשלי. אני אוחז אותה מהצמיג האהוב עליי ומניע את האגן כדי לחדור עמוק יותר לתוכה. "זה בא, דילדו", היא צועקת פעם אחר פעם ואז היא מתפוצצת בצעקה גדולה, "אני גומרת עליך, דילדווווווווווווווו".

אני מרגיש אותה נוזלת עליי, מציפה את כולי... אני מרגיש את הגמירה שלה נוזלת ומרטיבה את כולי, גם בין הישבנים וזה מגרה כלכך... אצלי בראש היא הולכת לזיין לי את הצורה אחרי שאשתה את הגמירה שלה בצימאון, אבל היא נשכבת לצידי, נרגעת מהבכי של אורזמה מטלטלת... "איזה כיף לי, דילדו, איזה כיף לי שאני יכולה להשתמש בך ככה", היא אומרת ומנשקת אותי. הזין שלי קשה ומגורה, התחת שלי רטוב ומגורה...

אני מסניף את הריח שלה וחושב שעוד רגע היא תחזור לעצמה ותשאל איך אני רוצה לגמור, אבל היא מכרבלת אותי, מחייכת מאוזן לאוזן. היא כלכך יפה כשהיא מאושרת ככה כשהיא מסופקת,  "כמה אני אוהבת אותך, כמה טוב אתה עושה לי", היא אומרת ורואים על הפנים שלה שהיא מתכוונת לכל מילה. הזין שלי, לאט לאט חוזר לגודל דגדגני. אני מרגיש את הביצים שלי זקוקות לפורקן, אבל אני לא אומר כלום, רק מחבק אותה.

"מתחשק לי המבורגר", היא אומרת משום מקום וזה כבר ברור שאני אשאר מיוחם היום... כמה דקות אח"כ מתקבלת הודעה שהשליח כבר מגיע. "תביא לנו את האוכל?!", היא אומרת-ספק שואלת שאלה רטורית ואני קם להתלבש. אני עדיין רטוב מהגמירה שלה, הריח הזה מגרה לא פחות מההמבורגר שעוד כמה רגעים ימלא לנו את הבטן.

היה לנו טעים, התפוצצנו, אנחנו כבר כנראה לא בגיל שאפשר להזדיין אחרי המבורגר... היא נרדמת ואני שוכב לצידה, מסתכל עליה בעיניים מאוהבות... רצית שהיא תשאיר אותך מיוחם, לא?! אני צוחק על עצמי ומחפש מחשבות שירגיעו את החרמנות שלי עד שארדם... 

 

 

 

Gallgalil​(נשלט) - איזו חוויה, מלא קינאה....
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י