שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 22 ביוני 2021 בשעה 8:33

המציאות לא תמיד מאפשרת לנו את הסיפוק והפורקן. ילדים, משפחה, עבודה, ענייני בריאות, ועוד ועוד... כל יום, אני אומר לעצמי, היום אני אבקש רשות לגמור. למה בכלל אני צריך לבקש רשות לאונן?! כי ככה אני רוצה! אני חווה נפילה מאוד קשה אחרי שאני גומר לבד, זה עושה לי רע, רגשות אשם, אז החלטתי לאונן רק איתה או באישורה או במעורבות כזאת או אחרת.

"את ממהרת לעבודה?", אני שואל אותה בהפתעה רגע לפני שאני קם להעיר את הילדים. "קצת למה אתה שואל?", היא עונה ומזהה אכזבה בפרצוף שלי. אני מנסה להתחמק והיא שואלת שוב ושוב ובסוף אני נשבר ומספר לה שרציתי לבקש רשות לאונן. "אני יודעת שיש כלכך הרבה דברים שמעסיקים אותי ומשביתים את התשוקה שלי, אבל אין דבר שמרגש אותי יותר מלספק אותך. אני צריכה שתבקש", היא עונה ורגשות האשם שלי כבר מציקות לי. אני משפיל מבט והיא מרימה את ראשי שאסתכל לה ישר בעיניים. "אתה רוצה לגמור עכשיו?" היא שואלת ואני מתחמק, "הילדים בטח יקומו עוד שניה אז אח"כ", אני עונה ובלב אני יודע שזה יכול לקרות גם בשנה הבאה.

אני מכין לילדים קופסאות אוכל, ממלא בקבוקי מים, משקה את העציצים ולבינתינם הילדים מתארגנים למסגרות. אני חוזר מהפיזור ומכין לנו קפה וכבר חושב שגם היום אשאר מיוחם. אני שוטף את הכוסות והיא הולכת ואני שומע את המים זורמים במקלחת. "אתה בא?", היא שואלת ואני עוזב הכל ובא למקלחת. אני מתפשט הכי זריז שהיא לא תתחרט. היא נכנסת למקלחת ואני נעמד מולה.

הזין שלי קשה, אני מביט בו ומופתע מעוצמת הזקפה. אני מרטיב את הזין עם מים ומתחיל לאונן. היא מחייכת את החיוך הסקסי שלה ואני מלטף ביד אחת שד ואת הבטן שלה. אני מביט בה ומרגיש איך כל הקיום שלי מצטצם למגע של היד שלי על הזין המגורה שלי. היא מלטפת את החזה שלי ומשם היד אוחזת בביצים הכבדות שלי.

אני יורד על הברכיים, "זה המקום שלי", אני אומר לה ומרגיש את זה בכל הגוף והנפש שלי. המים משפריצים לי על הפנים ואני מתעלם מזה לחלוטין. אני קרוב כלכך אבלצלא רוצה לסיים את העונג הזה, אבל ממש קשה לי להתאפק ואני מגביר את השפוף עד שהזין שלי יורה מטחי זרע שנוזלים עם המים לביוב. אני נשאר עוד כמה שניות על הברכיים, מרים את המבט אליה והיא מלטפת לי את הראש. "כל הכבוד", היא אומרת ומחייכת... אני יוצא מהמקלחת, מתנגב, מתלבש ויוצא לעבודה.

אישה מבפנים​(נשלטת) - מתה להיות זבובה בחדר השינה שלכם.
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תתכונני למלא חפירות...
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י