לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 13 בספטמבר 2021 בשעה 13:44

הדלת נפתחת ואני קופץ בבהלה. נרדמתי על הספה והילדים חזרו הביתה, לקחת מים ולחזור לשחק עם ילדים מתחת לבית. אני הולך חצי הפוך לחדר השינה והיא כבר התעוררה משנ"צ שלה ומזמינה אותי לבוא לצידה. אני מחבק אותה ושם עליה את הראש והיא לוקחת היד שלי ומניחה אותה בתוך התחתונים שלה. 

"אני מתגעגעת לדילדו שלי, שלא שירת אותי יותר מדי זמן", אני אומרת ונוזפת בי. אני מתנצל ומרגיש כלכך חסר תועלת ועלוב. "הדילדו שלי צריך להציע לי כל ערב, את תפריט הגמירות ואני אבחר איך הוא ישרת אותי", היא לוחשת לי באוזן וזה כלכך מגרה אותי.

האצבע שלי על הדגדגן שלה, נעים לה וגם לי. התגעגעתי לגעת בה, התגעגעתי לתחושה הזאת של להיות פשוט שלה. "אני צריכה שתחדור קצת", היא אומרת ואני מבצע. האצבע שלי מחליקה על שפתי הכוס שלה וחודרת בעדינות. אני מרגיש אותה נוזלת עליי.

זה תמיד מפתיע אותי, כל פעם מחדש, שאני מצליח לגרום לה להיות כלכך רטובה. אני חופר בתוכה, מזיין אותה עם האצבע והיא נטרפת. היא מגישה לי את השד לפי ואני מוצץ, מלקק ונוגס את לסירוגין בפטמה הזקורה שלה. אני מרגיש את גלי התשוקה שלה , מרגיש את הרטיבות שלה מציפה אותה ואותי.

"מספיק לעכשיו, בערב אתה תספק אותי", היא אומרת ואני מתחנן בפניה שתרשה לי לספק אותה. "הילדים למטה, הדלת נעולה, אל תדאגי, תני לי לספק אותך, בבקשה", אני מתחנן אליה והיא מרשה לעצמה להתענג על האצבעות שלי. 

שלוש אצבעות חודרות לכוס הרטוב שלה, הריח שלה מטריף אותי, הרטיבות שלה, מטריפה אותי, אבל אני שקוע כולי אך ורק בלזיין אותה עם האצבעות ובלהרגיש את הגוף שלה מגיב למגע שלי. היא משפריצה שוב ושוב ואני יכול רק לחשוב על לשתות אותה, על למרות את הגמירה שלה על הפנים, לרדת על הברכיים ולאונן מולה, עם יד רטובה מהגמירה שלה. 

"תשכב" היא פוקדת ואני שוכב, מתפשט בזריזות. היא מסיטה את התחתון ומתיישבת על הזין שלי. "המלכה שלך צריכה עוד זין, דילדו", היא אומרת ומתחילה לרכב עליי. אני מפנק לה את השדיים, בדיוק כמו שהיא אוהבת. אני אוהב שהיא רוכבת עליי ככה, להרגיש כמו חפץ שנועד לספק אותה והיא כלכך סקסית ויפה, כהיא לוקחת את הפיקוד ומשתמשת בי ככה.

היא רוכבת עליי ואני ממשיך לפנק לה את השדיים, עד שאני מרגיש ּאותה נוזלת עליי. ההרגשה הזאת תמיד מטריפה אותי, להרגיש אותה נוזלת ככה עליי להרגיש אותה בשיא העונג והאושר. היא מחייכת חיוך גדול והעיניים שלה מבריקות מאושר. "הדילדו שלי רוצה גם לגמור?", היא שואלת בטון ממזרי. אני מסמן "כן" עם הראש, כמו איזה נרקומן שצריך דחוף את המנה שלו."איך העבד הכנוע שלי רוצה לגמור?", היא שואלת ואני עונה שעל הברכיים ולשפשף את הזין עם הגמירה שלי. "תעשה את זה מהר, לפני שהילדים יחזרו", היא אומרת בטון משפיל ומחרמן כלכך. 

אני יוצא ממנה ומתכונן לרדת לרצפה, אבל לה יש תוכניות אחרות . "תראה כמה הזין שלך קשה", היא אומרת בהפתעה, "אני רוצה את הזין הקטן שלך בתוכי", היא פוקדת ואני מיד חודר. "תגמור מהר, דילדו מושפל שלי", היא מופקדת ואני מזיין אותה בתחושהת השפלה שלא חוויתי מזה הרבה מאוד זמן. אני כלכך מיוחם וכמה חדירות יספיקו כדי להתפוצץ בתוכה, לא לפני שביקשתי רשות.

מתחשק לי להשאר ככה, בתוכה, צמוד אליה, מתחזק לי עוד ממנה, מתחזק לחי עוד מהכניעה ותחושת ההשפלה הזאת, שמחרממים אותי כלכך. אני לא מספיק להנות יותר מדי מכל הטוב הזה והילדים מנסים לפתוח את הדלת... מזל שנעלתי את הדלת, אני מספר לעצמי כשאני מקפץ מהמיטה, מתלבש בשניות ורץ לפתוח לילדים את הדלת.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י